سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

نظر

از آنجایی که در هنگام استفاده از تمامی وسایل الکترونیکی باید یک سری نکات ایمنی رعایت گردد تا از خطرات و مشکلات احتمالی جلوگیری شود. در این مقاله تمامی هشدارهایی که برای استقاده بهتر از موتور برق  تا نکات ایمنی مربوط به استفاده و نگهداری از دستگاه به خوبی بیان شده است.

علامت های DANGER, WARNING, CAUTION و  NOTICE  جهت آگاه کردن مشتریان بر روی دستگاه نصب و یا حک شده است.

 

DANGER   : خطراتی که در صورت رعایت نکردن آنها منجر منجر به مرگ خواهد شد.

WARNING  : خطرارتی که در صورت رعایت نکردن آنها ممکن است منجر به مرگ شود.

CAUTION   : خطرارتی که در صورت رعایت نکردن آنها منجر به آسیب های جزئی می شود.

NOTICE   : نکاتی که ملزم به انجام آنها می باشید.

 

نکات ایمنی مربوط به موتور برق و موتور برق بنزینی

  • در صورت استفاده در منزل در اتاق های خود هشدار دهنده منواکسید کربن نصب کنید.
  • خروجی اگزوز را از ورودهای هوای منزل و یا محل کار دور کنید.
  • در هنگام راه اندازی دستگاه هندل را به آرامی تا جایی که مقاومت احساس شد (خلاصی هندل گرفته شود) و سپس به سرعت بکشید.
  • روشن کردن موتور برق یا موتور برق بنزینی در محیط بسته منجر به مرگ خواهد شد. دود موتور برق حاوی منواکسید کربن می باشد که قابل دیدن و یا بوییدن نمی باشد.
  • تحت هیچ شرایطی (حتی با باز بودن درب و یا پنجره ها) در داخل خانه و یا پارکینگ از دستگاه استفاده نکنید .
  • در هنگام استفاده از دستگاه گاز کربن منواکسید متصاعد میشود که گازی بدون رنگ و بدون بو می باشد. تنفس کربن منو اکسید منجر به موارد زیر خواهد شد: مرگ ، آسیب دیدگی های شدید ، سردرد ، بی حالی ، سرگیجه ، استفراغ ، تشنج ، تهوع و غش
  • تنها در محیط باز از دستگاه استفاده کنید.
  • هرگز از دستگاه در محیط های بسته استفاده نکنید.
  • درهنگام روشن کردن دستگاه با  استفاده از هندل مراقب دست خود باشید.پس زدن هندل منجر به شکستگی استخوان ، کبودی و یا پیچ خوردن دست خواهد شد.
  • هرگز دستگاه را هنگامی که به آن وسایل الکتریکی متصل است راه اندازی نکنید.

برای مطالعه اطلاعا ت تکمیلی روی نکات استفاده از موتور برق بنزینی کلیک نمایید.

برای مشاوره رایگان با مشاوران مجموعه آریان صنعت تماس بگیرید چرا که تنها نمایندگی فروش موتور برق و موتور برق بنزینی و موتور برق ارزان با برند هادس در کشور می باشد.

منبع : آریان صنعت

   

طراحی لوگو یکی از عناصر مهم تجارت شما محسوب می شود و یک لوگوی خوب می تواند تاثیرگذاری بالایی روی مخاطبین کسب و کار شما داشته. برای طراحی لوگو از نرم افزارهای مختلفی استفاده می شود اما یکی از بهترین نرم افزار جهت طراحی، نرم افزار adobe illustrator می باشد که شامل یکسری مراحل می باشد. بنابراین با ما در سری مقالات آموزش طراحی لوگو با adobe illustrator همراه شوید تا اصول طراحی یک لوگوی خوب را فراگیرید.در ابتدای کار ما طراحی یک لوگو ساده با اشکال هندسی را آموزش می دهیم.


مرحله ی اول نحوه ایجاد سند جدید و استفاده از خطوط راهنما

ابتدا نرم افزار ایلوستریتور باز کنید. سپس برای ایجاد سند جدید دکمه Ctrl+N بفشارید تا پنجره ی تنظیمات یک سند جدید باز شود.
در این پنجره Units را بر روی گزینه Pixels تنظیم کنید و برای عرض و ارتفاق به ترتیب مقادیر 600 و 800 را وارد نمایید.
وضعیت رنگی یا Color Mode را روی RGB تنظیم کنید. Raster Efect باید بر روی ((72ppi Screen باشد. در پایان هم گزینه Align New Objects to Pixel Grid را علامت دار کنید. برای فعال کردن خطوط راهنما به مسیر View > Show Grid رفته و برای فعال کردن خاصیت آهنربایی به مسیر View > Snap to Grid بروید.
اکنون با فشرن کلید Ctrl+K ، پنجره Preferences نمایش داده می شود. به قسمت Guides & Grid رفته و در مقابل گزینه Gridline every عدد50 و در مقابل گزینه Subdivisions عدد 4 را تایپ کنید.
حال به مسیر Window > Info بروید تا پنل Info نمایش داده شود. با استفاده از این پنل به راحتی می توانید به مختصات اشکال و خطوط دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که در جهت سرعت بخشیدن به طراحی لوگو ، در قسمت Units همه ی گزینه ها را بر روی Pixels تنظیم کنید.

برای مطالعه ادامه ی مطالب به مقاله آموزش طراحی لوگو با adobe illustrator (قسمت اول) مراجعه کنید.

منبع : مائده دیزاین


1) برای تعمیر نمودن موتور برق در ابتدا باید موتور برق، تمیز و خشک گردد.

2 ) از افراد غیر متخصص برای تعمیر موتور برق کمک نگیرید چرا که باعث بروز خطرات جبران ناپذیری می شود.

3) فیلتر تهویه و روغن موتور برق به طور مرتب چک کنید .

4 ) موتور برق را در جریان هوای سرد، نم و مرطوب قرار ندهید. به این نکته توجه کنید که گرد و خاک می‌تواند بروز مشکلات و خراب شدن موتور برق گردد.

5) مرتبا حالت تمیزی موتور برق اطمینان حاصل نمایید که امکان دارد موتور برق به صورت روغنی و کثیف باشد.

6) مدت زمان کارکرد روغن و تعویض روغن موتور برق در اولین استفاده هر 50 ساعت و یا هر یک ماه یک دفعه و برای نوبت های بعد هر 100 ساعت یا 6 ماه یکبار تعویض روغن موتور انجام می گیرد.

7) شمع موتور دستگاه موتور برق یا موتور برق بنزینی را بازه ی زمانی هر 6 ماه یکبار و یا در بازه ی 100 ساعت تمیز نمایید.

8) شمع موتور دستگاه موتور برق را در بازه زمانی هر یک سال یک دفعه و یا هر 300 ساعت یکبار تعویض نمایید.

9) جهت چک نمودن موتور دستگاه موتور برق و جهت اطمینان از تمیز بودن موتور برق هر 100 ساعت به صورت متناوب یا در بازه ی زمانی 6 ماه یک بار انجام شود.

10) توجه داشته باشید که با تجهیزات باغبانی موتور دستگاه موتور برق را تمیز ننمایید و به این نکته توجه نمایید که آب داخل موتور دستگاه موتور برق نگردد چرا که باعث آسیب رسدن به موتور برق می شود و حتی در صورتی که وارد قسمت بوبین موتور، موتور برق گردد باعث بروز مشکل گردد و حتی امکان دارد که کارایی بوبین را پایین بیاورد

11) فیلتر تهویه هوای موتور برق را در مدت زمان کارکرد هر 50 ساعت یک مرتبه تمیز نمایید و با استفاده از یک محلول شوینده موتور برق را تمیز کرده و سپس خشک نمایید.

منبع : آریان صنعت


لوگو، نمادِ محصول و مُعرف شرکت شماست. انتخاب نام تجاری و لوگوی مناسب و نقش بستن آن در ذهن مشتری کمک شایانی در جذب و برقراری ارتباط محکم تری بین مشتری و نام تجاری شما ایجاد خواهد کرد. استفاده از طراحان خوش ذوق و ایده پرداز می تواند کمک به سزایی در افزایش فروش و معرفی خدمات شما داشته باشد.

آمارها نشان می دهد آنچه به چشم زیبا می آید می تواند تاثیر مستقیمی بر روی عملکرد شخص داشته باشد. با توجه به این نکته ی روانشناختی می توان آن را  یکی از فاکتور های مهم برای افزایش فروش دانست.  قطعا استفاده از یک طراحی لوگو حرفه ای و جذاب که مرتبط با موضوع باشد می تواند یک حس خوب و اعتماد را در ذهن مشتری ایجاد کند و مخاطب را ترغیب به خرید محصول شما کند. برعکس آن یک طراحی ضعیف  و ناهماهنگ می تواند شما را از جذب مشتری نا امید کند.

از مهم ترین اثرات طراحی لوگو در شبکه‌های اجتماعی می‌توان به افزایش فالوئرها و به اشتراک‌گذاری سایت شما اشاره کرد. همچنین دارا بودن لوگوی جذاب تعداد بازدیدها را افزایش داده و سبب افزایش اعتماد می‌شود. یک لوگو که به خوبی طراحی شده باشد، سبب ایجاد حس مثبت و اعتماد به مشتری می‌شود. لوگویی که اصولی طراحی شده باشد می‌تواند شما را از رقبا پیش اندازد.

خصوصیات لوگوی تجاری موفق:

  • ماندگاری بصری و ذهنی: مشتریان با دیدن لوگو اقدام به خرید محصولات شما می کنند. پس داشتن لوگویی زیبا و متفاوت، خدمات و محصولات شما را در ذهن آن ها ماندگار می کند.
  • بالا رفتن میزان اعتماد: لوگو باید صداقت و درستی و آن چیزی که در واقعیت وجود دارد را به مخاطب منتقل کند و می تواند کار شما را در جذب مشتری آسان نماید.
  • افزایش تحسین و رضایت: اگر می خواهید مشتریان به کسب و کار شما دید خوبی داشته باشند باید به فکر طراحی لوگویی باشید که حس رضایت و ضمانت کیفیت را به مشتری القا کند.

7 اشتباهی که در طراحی لوگو نباید مرتکب شوید:

  1. زیبا، ولی فقط در یک سایز
  2. تبدیل لوگو به آثار پیکاسو
  3. گذاشتن زمان کوتاهی برای طراحی لوگو
  4. هرج و مرج زیادی
  5. کُپی
  6. اسامی خانوادگی و نماد های نژادی
  7. لوگوی تاریخ مصرف دار

برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه مائده دیزاین همراه شوید.


نظر

در این مقاله تمریناتی را بیان می کنیم که بتوانید به راحتی در طراحی لوگو و اتود زدن با دست ، حرفه ای شوید.
1- کاغذی به سایز A3 آماده کنید و دور آن را به فاصله ی چند میلی متر کادربندی کنید. سپس خطوطی افقی و مایل بر روی کاغذ طراحی کنید. سعی کنید در حین رسم خطوط مچ دست و فاصله بین انگشتانتان تغییر نکند ، در واقع فقط باید آرنج و کتف جا به جا شود.
2- به طور پراکنده چند نقطه بر روی کاغذ ترسیم کنید. سپس سعی کنید بدون خطا و لغزش این نقاط را بهم متصل کنید. باید توجه داشته باشید که این نقاط در موازات یکدیگر نباشند.
3- خطی افقی ترسیم کنید و نقطه ای در وسط این خط ایجاد کنید سپس خطوطی را رسم کنید که بدون خطا از این نقطه عبور کنند.
4- نقاطی را ترسیم کنید و سعی کنید بدون برداشتن دست این نقاط را بهم متصل کنید.
5- سعی کنید دایره ای را در جهت عقربه های ساعت بدون خطا ترسیم کنید.
6- در جهات مختلف بیضی ترسیم کنید. رسم بیضی بدون خطا یکی از سخت ترین ها در طراحی می باشد.
7- بیضی های متحد المرکز رسم کنید. بدین معنا که بیضی ها را به صورتی ترسیم کنید که در مرکز به یکدیگر برسند.
8- مکعب های ایزومتریکی ترسیم کنید. در واقع مکعب های سه بعدی که بهتر است مکعب مربع باشند با بیضی های درونشان را رسم کنید. اگر کمی ترسیم بیضی ها دشوار است از خطوط کمکی در طراحی کمک بگیرید. یعنی ابتدا قطر کوچک و بزرگ آن را رسم کنید ، سپس بیضی را کامل کنید.
9- ترسیم قرینه یکی از دشوارترین ها در طراحی می باشد. ابتدا به صورت افقی خطی ترسیم کنید سپس در کنار آن خطی عمودی رسم کنید. این روند را با سرعت بالا ادامه دهید.
10- در این تمرین شما باید پاره خط هایی با طول های متفاوت رسم کنید. سپس پاره خط هایی به موازات آن ها با طول های مساوی یا نا مساوی ترسیم کنید.
11- خطی را بدون توقف دست ترسیم کنید. نام این نوع تمرین ، تمرین ترمز دست می باشد.
در پایان باید بدانید که مهارت داشتن در طراحی لوگو با تمرین زیاد میسر می شود. امیدواریم تمرین های پیشنهادی را به درستی انجام دهید و با در نظر گرفتن موارد لازم مذکور بالا ، همچنین به کارگیری خلاقیت خود در زمینه طراحی لوگو ، تبدیل به یک طراح ماهر و متخصص لوگو شوید.

برای مطالعه ی بیشتر، شما را به مقاله آموزش طراحی لوگو و اتود زدن با دست ارجاع میدهیم.


نظر

برای خرید بهترین موتور برق بازار باید پارامتر هایی را در نظر داشت. ما در اینجا با در اختیار گذاشتن توضیحاتی در مورد دستگاه های موجود کار خرید موتور برق ارزان و با کیفیت را برای شما هموار می کنیم.

موتور برق گاز سوز قابل حمل:

توان این موتور برق از 800 وات تا 5 کیلو وات است و بیشتر برای کارهای سبک و با توان پایین تر مناسب است. این دستگاه همانطور که از نامش پیداست به صورتی طراحی شده است تا شما بتوانید آن را حمل کنید و در هر جا که نیاز داشتید از آن استفاده کنید ، این دستگاه از آلیاژهای سبکی طراحی شده است تا کاربر بتواند هنگام حمل با مشکل مواجه نشود.

موتور برق گازسوز اتوماتیک:

توان این موتور برق گازی از 5 کیلو وات تا 10 کیلو وات است و مناسب انجام کارهای نیمه سنگین می باشد. این موتور برق ثابت است و مناسب افرادی است که نیازی به جا به جایی دائمی دستگاه ندارند اما مزیتی که دارد این است که شما نیاز به روشن کردن دستگاه بصورت دستی ندارید. یعنی هنگامی که برق قطع شود این دستگاه بصورت اتوماتیک قطعی برق را تشخیص می‌دهد سپس روشن شده و عمل برق رسانی را انجام می‌دهد.

موتور برق گازسوز بی صدا:

این بهترین موتور برق گازسوز و پیشرفته ترین نوع از دستگاه های آریان صنعت است. این دستگاه دارای کاور صداگیر است که طراحی شده است تا صدای کارکرد دستگاه را به میزان قبل توجهی کاهش دهد تا شما در آرامش از نعمت برق لذت ببرید . این دستگاه نیز بصورت کاملا اتوماتیک هنگام قطع برق عمل برق رسانی را انجام می‌دهد و علاوه بر این با کمک کنترل پنلی که روی دستگاه نصب میشود می‌توانید وضعیت کارکرد دستگاه ، میزان توان خروجی ، خطاهای موتور برق گازسوز و بسیاری موارد دیگر را مشاهده کنید.

 

اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می‌توانید از طریق تماس با مجموعه آریان صنعت از کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیرید و جواب سوال های خود را دریافت کنید.


نکاتی که باید برای انتخاب موتور برق مناسب و موتور برق بنزینی مناسب توجه گردد عبارتند از

  • توان مصرفی وسایل برقی:

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید، توان های مصرفی وسایلی که قصد دارید به موتور برق متصل کنید را محاسبه کنید. به عنوان مثال اگر میخواهید به وسیله موتور برق،  3 لامپ 100 وات و یک پنکه 200 وات را روشن کنید، مجموعه توان مصرفی شما 500 وات خواهد بود. توان مصرفی وسایل برقی معمولا بر روی بدنه آنها یا در دفترچه ی راهنمای آنها نوشته شده است.

 

  • توان راه اندازی وسایل برقی:

دومین نکته توان مصرفی، توان راه اندازی برخی وسایل برقی است که میزانی در حدود 1.5 تا 3 برابر توان مصرفی است. به طور مثال یخچال فریزر حدود 700 وات توان مصرفی دارد ولی در زمان روشن شدن کمپرسور(موتور) یخچال حداقل حدود 1700 وات مصرف می کند. پس در زمان محاسبه باید این عدد را نیز مد نظر داشته باشید.

 

طبق جدول زیر میزان حدودی توان مصرفی و توان راه اندازی برخی لوازم برقی را مشاهده کنید:

 

نام وسیله برقی

توان مصرفی

توان راه اندازی

لوازم آشپزخانه

   

یخچال کوچک

180W

600W

چای ساز

600W

600W

Slow Cooker

170-270W

170-270W

ماکرو ویو (650W)

1000W

1000W

گریل برقی

1700W

1700W

لوازم صوتی وتصویری

   

تلویزیون صفحه تخت کوچک

120-200W

120-200W

تلویزیون قدیمی

300W

300W

دستگاه پخش دی وی دی

350W

350W

دستگاه گیرنده دیجیتال

250W

250W

رادیو

50-200W

50-200W

لب تاب

250W

250W

سایر موارد

   

سشوار 1600 وات

1800W

1900W

هیتر برقی

1300W

1300W

پنکه کوچک

40W

120W

لامپ

بر روی هر لامپ نوشته شده

بر روی هر لامپ نوشته شده

  • گنجایش مخزن سوخت موتور برق :

میزان سوختی که در مخزن موتور برق جای می گیرد مشخص کننده میزان ساعتی است که دستگاه بدون توقف می تواند کار کند. پس اگر میزان کار دستگاه بدون توقف برای شما اهمیت زیادی دارد این مورد را باید مورد توجه قرار دهید .

تمامی مواردی که به آن ها اشاره شد باید هنگام خرید موتور برق ارزان مورد توجه قرار گیرد.


طراحی لوگو اگر اصولی باشد می تواند بستری برای ایجاد اعتماد به محصول و خدمات برند فراهم آورد.

همچنین پیچیدگی مسیر ارتباط با مشتری را با روش اثربخش دیداری، کوتاه و آسان می کند .

لوگوی خوب، ابزاری کارآمد برای با ارزش تر جلوه دادن کالا و خدمات برند می باشد.

یک لوگوی اصولی برای همیشه ماندگار است و به ارزش افزوده برند در طول سالیان کمک می کند.

لوگوی خوب، تمایز ایجاد می کند و در زمره ی دارایی های با ارزش برند برشمرده می شود.برند را در میان رقیبانش قدرتمند تر و درخشان تر نشان می دهد و مشتریان را وفادار می کند و اشتیاق آنها را بیشتر می کند.

طراحی لوگو جذاب هیجان مشتریان را برای تجربه های محصولات جدیدتر برند بیشتر می کند. می درخشد و برند را شاخص تر نشان می دهد. می تواند بر ارزشهای اجتماعی تاکید کند. همچنین می تواند میراثی ارزشمند برای نسلهای آینده شما باشد.

یک لوگوی مناسب می تواند شیوه نوینی را در خدمات رسانی به مخاطبین شما ارائه کند.

می تواند دنیایی از مفاهیم فعالیت ها را ساده و زیبا بیان کند و متناسب با فرهنگ هر کشور و منطقه ای و بیانگر توانمندی ها و آداب و رسوم و سنت های آن منطقه باشد.

لوگوی خوب ، می تواند شما را در بهترین جایگاه رقابتی در بازارهای داخلی و عرصه های بین المللی قرار دهد.

برای اطلاعات بیشتر با مجموعه مائده دیزاین همراه شوید.


اگر شما طراح داخلی نیستید و آشنایی با نحوه دکوراسیون داخلی ندارید و می خواهید منزل یا محیط کار خود را به محیطی دلنشین و با نشاط تبدیل کنید ما اینجا ترفند هایی کم هزینه و جذاب را به شما آموزش میدهیم.

برای داشتن یک تغییر دکوراسیون زیبا حتما نیازی نیست که هزینه زیادی پرداخت کنید.با حفظ سادگی و دانستن سبک زندگی تان میتوانید دکوراسیونتان را به خوبی تغییر دهید. فقط لازم است کمی نکته سنج باشید و با چند تغییر ساده و کوچک فضا را متفاوت کنید.

در طراحی داخلی تان رنگ ها را فراموش نکنید. آن ها معجزه می کنند! با استفاده از دکوری های شیک و رنگی می توانید روح تازه ای به فضا ببخشید.امروزه شلف ها بسیار کارامد شده اند و از آن ها می توان برای قرار دادن گلدان های رنگی ,کتاب ها و دکوری های زیبا استفاده کرد.

با کمی ذوق و علاقه می توانید گلدان های زیبا را در فضاهای مناسب قراردهید. گلدان ها به خوبی می توانند مثل دکوری های شکیل به خوبی ظاهر منزل یا محیط کارتان را تغییر دهند.

مبلمان یکی از مهم ترین عناصری است که در ظاهر دکوراسیون شما نقش اساسی دارد. شما می توانید با تعویض پارچه ی رو مبلی تان یا حتی تغییر کوسن ها شکلی متفاوت به مبلمان خود دهید.

استفاده از تابلو هایی با اندازه های مناسب نیز نقش موثری در زیبا جلوه دادن فضا می کند.

آشپزخانه به عنوان قلب خانه همیشه باید زیبا و تمیز به نظر برسد هر چند که شاید فکر کنید تغییر آشپزخانه پر هزینه است اما با ترفند هایی می توانید شکل تازه ای به آن ببخشید.

می توانید کابینت های چوبی تان را رنگ کنید و یا از برچسب های تزیینی برای تغییر رنگ کابینت ها استفاده کنید.اگر امکان رنگ کردن کابینت ها نبود با تغییر فضای بین کابینت ها با استفاده از کاشی های چسبی یا برچسب های زیبا تغییرسی جزیی اما بسیار چشمگیر ایجاد کنید. همچنین می توانید با تغییر روکش صندلی های آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه تان را متمایز کنید.

برای آشپزخانه هایی که پنجره دارهستند با تعویض پرده ها می توانید تغییر زیبایی در دکوراسیون داخلی داشته باشد. کافی است رنگ پرده ها با رنگ های مورد استفاده در دکوراسین داخلی تان هماهنگ کنید تا تفاوت را احساس کنید.

برای اتاق خواب ها نیز می توانید با رنگ کردن دیوار ها یا تعویض روتختی و یا حتی استفاده و تزیین چراغ خواب تغییر مقرون به صرفه ای در دکوراسیون ایجاد کنید.

 

چند نکته ی ساده در دکوراسیون داخلی:

1 -برای آنکه ارتفاع سقف بیشتر به نظر برسد، چوب پرده را نزدیک به سقف نصب کنید و سعی کنید پرده نیز تا کف زمین آویزان باشد.

2 -در صورت استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی، از طیف های مختلف رنگ آن استفاده کنید.

3 -از رنگ‌های بی‌روح برای رنگ آمیزی دیوارها استفاده نکنید.

4 - طول وعرض فرش یا قالیچه‌ای که برای پوشش کف در نظر می‌گیرید، بهتر است حدود 50 تا 60 سانتیمتر از اطراف میز وسط مبلمان بیرون زده باشد.

5 - مبلمان را به صورتی بچینید که در هر سمت از مبلمان 50 سانتی‌متر فضای خالی برای رفت و آمد وجود داشته باشد.

6 - قرار دادن کتاب‌ها به صورت مرتب روی میزهای عسلی یا میزهای کناری کاناپه‌ها حسی خوب و فرهنگی در محیط ایجاد می کند.

 7-استفاده زیاد از کوسن، سبب می شود که زیبایی و رنگ و طرح مبلمان تحت الشعاع قرار گیرد.

 

8 - استفاده از آیینه‌های بزرگ و زیبا به خانه روح و وسعت می دهد. بنابراین همیشه بخشی از خانه را برای قرار دادن آینه اختصاص دهید تا بدینوسیله از بازتاب نور و رنگ در فضای خانه لذت ببرید.

9 -اگر علاقه‌مند به قرار دادن گل و گیاه در خانه هستید بهتر است فضای کوچکی را به این کار اختصاص دهید.

10 - بهتر است مبلمان دو سوم از فضای خانه را پرکند و یک سوم برای رفت و آمد خالی باقی بماند تا خانه کوچک و بی نظم به نظر نرسد.

 

برای اطلاعات بیشتر با مجموعه حرفه ای درسا البرز همراه شوید.


آریان صنعت ارائه دهنده با کیفیت ترین موتور برق بنزینی از 1.2kw  تا 8 kw تکفاز صنعتی با برند هادس HADS میباشد.

موتور برق های بنزینی یکی از بهترین تولید و‌تامین کننده ی برق برای دستگاهای صنعتی و ابزار های صنعتی برای اوپراتور یا ایستگاهای مصرف کننده الکتریسیته هستند

موتور برق هادس HADS دارای سیستم AVR+ مناسب و‌پر قدرت برای نیاز دستگاه تخریب (HAMMER) دستگاه ی خنک کننده برای کانکس های مدیریتی  و مهندسی ساختمان در حال ساخت .

مناسب برای تامین برق اضطراری از 40عدد لامپ تا 200 عدد لامپ LED POWER و‌همچنین پرژکتور .

مناسب برای  دریل،فرز،بالابر،ویبراتور،کانورتور،انواع دستگاه برش،ملات ساز  و پمپ آب که بتواند تا 60 واحد مسکونی را همزمان آبرسانی کند.

بطور کلی برند هادس HADS با تجربه 11 ساله و تحقیق نسبت به نیاز مصرف کنندگان عزیز، موتور برقی را وارد بازار کرده با استاندارد روز دنیا که بتواند باعث سربلندی ما بین مستریان و مصرف کنندگان شود.

جالب است بدانید موتور برق هادس HADS 7.5 kw دارای موتور 446cc میباشد و که قدرت 16hp واقعی و سیم پیچی 100‎? مس با سیستم AU  و‌+AVR  و ضد فرسایش.

میزان اندازه گیری برق مورد نیاز دستگاها بر روی هر دستگاهی یک یرچسب یا پلاک وجود دارد که شامل چند گزینه است، در یک‌قسمت kw زده شده مثلا 2KW این مقدار کیلووات در هنگام استارت اولیه 4KW یرق نیاز دارد به دلایل وجود آمپر اولیه تما پس از 3 ثانیه به حالت عادی برمیگردد و 2KW برق مصرف میکند.

توان موتور برق هادس HADS برای کارکرد مداوم بدون استراحت 11 ساعت است و پس از 11 ساعت باید اجازه دهید دستگاه 100‎? خنک شود.

موتور برق هادسHADS داری چرخ و دسته برای جابه جایی هرچه آسانتر میباشد و دارای استارت و سیستم easy start برای روشن شدن ساده تر است

به افتخار اعلام میکنیم موتور برق HADS هادس توان START POWER هم دارا است اما برای اطلاع از این سیستم با کارشناسان ما تماس بگیرید.