سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

نظر

برای خرید بهترین موتور برق بازار باید پارامتر هایی را در نظر داشت. ما در اینجا با در اختیار گذاشتن توضیحاتی در مورد دستگاه های موجود کار خرید موتور برق ارزان و با کیفیت را برای شما هموار می کنیم.

موتور برق گاز سوز قابل حمل:

توان این موتور برق از 800 وات تا 5 کیلو وات است و بیشتر برای کارهای سبک و با توان پایین تر مناسب است. این دستگاه همانطور که از نامش پیداست به صورتی طراحی شده است تا شما بتوانید آن را حمل کنید و در هر جا که نیاز داشتید از آن استفاده کنید ، این دستگاه از آلیاژهای سبکی طراحی شده است تا کاربر بتواند هنگام حمل با مشکل مواجه نشود.

موتور برق گازسوز اتوماتیک:

توان این موتور برق گازی از 5 کیلو وات تا 10 کیلو وات است و مناسب انجام کارهای نیمه سنگین می باشد. این موتور برق ثابت است و مناسب افرادی است که نیازی به جا به جایی دائمی دستگاه ندارند اما مزیتی که دارد این است که شما نیاز به روشن کردن دستگاه بصورت دستی ندارید. یعنی هنگامی که برق قطع شود این دستگاه بصورت اتوماتیک قطعی برق را تشخیص می‌دهد سپس روشن شده و عمل برق رسانی را انجام می‌دهد.

موتور برق گازسوز بی صدا:

این بهترین موتور برق گازسوز و پیشرفته ترین نوع از دستگاه های آریان صنعت است. این دستگاه دارای کاور صداگیر است که طراحی شده است تا صدای کارکرد دستگاه را به میزان قبل توجهی کاهش دهد تا شما در آرامش از نعمت برق لذت ببرید . این دستگاه نیز بصورت کاملا اتوماتیک هنگام قطع برق عمل برق رسانی را انجام می‌دهد و علاوه بر این با کمک کنترل پنلی که روی دستگاه نصب میشود می‌توانید وضعیت کارکرد دستگاه ، میزان توان خروجی ، خطاهای موتور برق گازسوز و بسیاری موارد دیگر را مشاهده کنید.

 

اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می‌توانید از طریق تماس با مجموعه آریان صنعت از کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیرید و جواب سوال های خود را دریافت کنید.