سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

لوگو، نمادِ محصول و مُعرف شرکت شماست. انتخاب نام تجاری و لوگوی مناسب و نقش بستن آن در ذهن مشتری کمک شایانی در جذب و برقراری ارتباط محکم تری بین مشتری و نام تجاری شما ایجاد خواهد کرد. استفاده از طراحان خوش ذوق و ایده پرداز می تواند کمک به سزایی در افزایش فروش و معرفی خدمات شما داشته باشد.

آمارها نشان می دهد آنچه به چشم زیبا می آید می تواند تاثیر مستقیمی بر روی عملکرد شخص داشته باشد. با توجه به این نکته ی روانشناختی می توان آن را  یکی از فاکتور های مهم برای افزایش فروش دانست.  قطعا استفاده از یک طراحی لوگو حرفه ای و جذاب که مرتبط با موضوع باشد می تواند یک حس خوب و اعتماد را در ذهن مشتری ایجاد کند و مخاطب را ترغیب به خرید محصول شما کند. برعکس آن یک طراحی ضعیف  و ناهماهنگ می تواند شما را از جذب مشتری نا امید کند.

از مهم ترین اثرات طراحی لوگو در شبکه‌های اجتماعی می‌توان به افزایش فالوئرها و به اشتراک‌گذاری سایت شما اشاره کرد. همچنین دارا بودن لوگوی جذاب تعداد بازدیدها را افزایش داده و سبب افزایش اعتماد می‌شود. یک لوگو که به خوبی طراحی شده باشد، سبب ایجاد حس مثبت و اعتماد به مشتری می‌شود. لوگویی که اصولی طراحی شده باشد می‌تواند شما را از رقبا پیش اندازد.

خصوصیات لوگوی تجاری موفق:

  • ماندگاری بصری و ذهنی: مشتریان با دیدن لوگو اقدام به خرید محصولات شما می کنند. پس داشتن لوگویی زیبا و متفاوت، خدمات و محصولات شما را در ذهن آن ها ماندگار می کند.
  • بالا رفتن میزان اعتماد: لوگو باید صداقت و درستی و آن چیزی که در واقعیت وجود دارد را به مخاطب منتقل کند و می تواند کار شما را در جذب مشتری آسان نماید.
  • افزایش تحسین و رضایت: اگر می خواهید مشتریان به کسب و کار شما دید خوبی داشته باشند باید به فکر طراحی لوگویی باشید که حس رضایت و ضمانت کیفیت را به مشتری القا کند.

7 اشتباهی که در طراحی لوگو نباید مرتکب شوید:

  1. زیبا، ولی فقط در یک سایز
  2. تبدیل لوگو به آثار پیکاسو
  3. گذاشتن زمان کوتاهی برای طراحی لوگو
  4. هرج و مرج زیادی
  5. کُپی
  6. اسامی خانوادگی و نماد های نژادی
  7. لوگوی تاریخ مصرف دار

برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه مائده دیزاین همراه شوید.