سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

آریان صنعت ارائه دهنده با کیفیت ترین موتور برق بنزینی از 1.2kw  تا 8 kw تکفاز صنعتی با برند هادس HADS میباشد.

موتور برق های بنزینی یکی از بهترین تولید و‌تامین کننده ی برق برای دستگاهای صنعتی و ابزار های صنعتی برای اوپراتور یا ایستگاهای مصرف کننده الکتریسیته هستند

موتور برق هادس HADS دارای سیستم AVR+ مناسب و‌پر قدرت برای نیاز دستگاه تخریب (HAMMER) دستگاه ی خنک کننده برای کانکس های مدیریتی  و مهندسی ساختمان در حال ساخت .

مناسب برای تامین برق اضطراری از 40عدد لامپ تا 200 عدد لامپ LED POWER و‌همچنین پرژکتور .

مناسب برای  دریل،فرز،بالابر،ویبراتور،کانورتور،انواع دستگاه برش،ملات ساز  و پمپ آب که بتواند تا 60 واحد مسکونی را همزمان آبرسانی کند.

بطور کلی برند هادس HADS با تجربه 11 ساله و تحقیق نسبت به نیاز مصرف کنندگان عزیز، موتور برقی را وارد بازار کرده با استاندارد روز دنیا که بتواند باعث سربلندی ما بین مستریان و مصرف کنندگان شود.

جالب است بدانید موتور برق هادس HADS 7.5 kw دارای موتور 446cc میباشد و که قدرت 16hp واقعی و سیم پیچی 100‎? مس با سیستم AU  و‌+AVR  و ضد فرسایش.

میزان اندازه گیری برق مورد نیاز دستگاها بر روی هر دستگاهی یک یرچسب یا پلاک وجود دارد که شامل چند گزینه است، در یک‌قسمت kw زده شده مثلا 2KW این مقدار کیلووات در هنگام استارت اولیه 4KW یرق نیاز دارد به دلایل وجود آمپر اولیه تما پس از 3 ثانیه به حالت عادی برمیگردد و 2KW برق مصرف میکند.

توان موتور برق هادس HADS برای کارکرد مداوم بدون استراحت 11 ساعت است و پس از 11 ساعت باید اجازه دهید دستگاه 100‎? خنک شود.

موتور برق هادسHADS داری چرخ و دسته برای جابه جایی هرچه آسانتر میباشد و دارای استارت و سیستم easy start برای روشن شدن ساده تر است

به افتخار اعلام میکنیم موتور برق HADS هادس توان START POWER هم دارا است اما برای اطلاع از این سیستم با کارشناسان ما تماس بگیرید.