سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

نظر

عناصر اصلی در بازاریابی اینترنتی

با استفاده روز افزون تمامی مردم جهان از اینترنت جهت خرید و فروش، بازاریابی اینترنتی به یک صنعت پر درآمد تبدیل شده است. طبق گزارش سازمان آمار امریکا در سال 2015 مبلغ 59.82 میلیارد دلار برای بازاریابی اینترنتی هزینه شده است که این مبلغ تا سال 2020 به 113.18 میلیارد دلار هم خواهد رسید. این ارقام میزان اهمیت بازاریابی اینترنتی را در کشوری که خود به وجود آورنده اینترنت بوده است بیان می کند. من در این مقاله قصد داریم با نگاهی اجمالی، شما را با عناصر اصلی در بازاریابی اینترنتی آشنا کنم.

بازاریابی محتوا

بیش از 72% از بازاریاب ها بیان می کنند که تولید محتوایی مرتبط با موضوعی که آن را بازاریابی می کنند یکی از بهترین تاکتیک های قابل استفاده در بازاریابی اینترنتی است. 63% از شرکت هایی که دارای فروش بالا هستند از وبلاگ هایی با محتوا های مرتبط استفاده مییکنند و 93% از تجارت های موفق در شبکه های اجتماعی بسیار فعال هستند.

اگر شما از محتوایی مرتبط و بسیار خوب برای وب سایت تجارت خود استفاده کنید. کاربران بیشتری به سایت شما مرجعه می کنند. از اجناس و خدمات شما بیشتر استفاده می کنند و در نتیجه شما در دنیای مجازی معروف تر خواهید شد. اگر شما برای وب سایتتان وبلاگی دارید، واقعا به محتوایی که در آن می گذارید توجه کنید.

بازاریابی اینترنتی

ادامه مطلب


نظر

بازاریابی شخصی سازی  شده شیوه ای جدید در بازاریابی مدرن است. روشی که باعث خواهد شد شما به عنوان صاحب امتیاز یک تجارت و یا فردی که مسئول بازاریابی و فروش است به مخاطبان خود نزدیک تر شوید و در نتیجه تاثیر بهتری بر روی آنان بگذارید. من در این مقاله قصد داریم شما را با اصول اولیه این روش جدید و نیز نتایج آن آشنا کنم.

بازاریابی شخصی شده چیست؟

بازاریابی یعنی انتقال اطلاعات درست در زمان درست به فرد درست. اما همیشه یافتن یک مخاطب درست کار آسانی نیست و اینجا است که پای بازاریابی شخصی سازی شده به میان می آید. وقتی کسی به شما می گوید که لبخندتان بسیار زیباست شما حتما در آن لحظه احساس خاص بودن می کنید درست است؟ این دقیقا کاری است که بازاریابی شخصی شده انجام می دهد. بازاریابی شخصی شده عناصری مانند: اطلاعات کاربری،متد های رفتار شناسی و جامعه شناسی بهره می گیرد تا اطلاعات درست را در زمان مناسب به کاربران درست برساند. بازاریابی شخصی سازی شده باعث ایجاد حس خاص بودن در مشتریان شده می شود.

فواید استفاده از متد بازاریابی شخصی سازی شده

1-  افزایش نرخ فروش

2 – بدست آوردن اطلاعات بهتر و بیشتر راجع به مشتریان  یک کالا و یا خدمت خاص

3- تضمین بازگشت دوباره مشتری

4- هدفمند تبلیغات و نیز کاهش هزینه های تبلیغاتی

 

یک مثال بسیار مشهور از موفقیت بازاریابی شخصی سازی شده!

تا به حال در سایت آمازون به گشت و گذار پرداخته اید؟ اگر شما هم مثل من این کار را انجام داده باشید حتما دقت کرده اید که با جستجو راجع به کالایی خاص، سایت به صورت اتوماتیک کالاهایی مشابه با سلیقه شما را پیشنهاد خواهد داد. حتی اگر از سایت خارج شده و بعد از چندین روز دوباره باز گردید، به نظر می رسید که محتوی سایت بنابر سلیقه شما شخصی سازی شده است. این بار که به سایت هایی مانند آمازون و یا یوتوب وارد شدید به نحوه برخورد سایت به خودتان بیشتر دقت کنید.

Personalized Marketing

مشکلات پیش روی بازاریابی شخصی سازی شده

یکی از بزرگ ترین مشکلات پیش روی این روش تغییر سلیقه کاربران است. این تغییرات همواره در حال رخ دادن است و تنها راه حل آن این است که شما نیز همواره به روز باشید و به نیازهای جدید کاربران خود دقت کرده و آنان را در نظر بگیرد.

مشکل دیگر جمع آوری اطلاعات در رابطه با کاربران و مشتریان است. شما برای رفع این مشکل باید با استفاده از انجام نظر سنجی های دوره ای و نیز بررسی دقیق قسمت انتقادات و پیشنهادات موجود در تجارت خود اطلاعات کافی را جمع آوری نمایید.

کلام آخر:

بازاریابی شخصی سازی شده  به روشی بسیار قوی و قابل اعتماد در تجارت جهانی تبدیل شده است. این روش به افزایش رضایت مشتریان و نیز بالارفتن  نرخ فروش کمک شایانی می کند. در آینده بسیار نزدیک ما شاهد استفاده هرچه بیشتر از این روش خواهیم بود. پس بهتر است شما هم کم کم این روش را در بازاریابی خود وارد کنید.

 منبع: سایت آویناوب


نظر

اگر تصمیم به شروع بازسازی آشپزخانه قدیمی خود دارید طبیعتاً باید به سراغ مطمئن ترین و کار بلدترین متخصصین در این حوزه بروید، اما قبل از هر چیز، باید این نکته را نیز بدانید که خود شما هم باید نکاتی را رعایت نموده و شرایط مناسبی را برای شروع بازسازی آشپزخانه خود مهیا سازید. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با کارهایی که لازمه بازسازی آشپزخانه است آشنا نماییم.

 

نحوه بازسازی آشپزخانه, دکوراسیون و چیدمان آشپزخانه

قبل از شروع پروژه بازسازی آشپزخانه خود، ظرف و ظروف را جمع آوری نمایید

 

بسته بندی کردن ظروف

طبیعتاً قبل از هر چیز باید به سراغ ظرف و ظروف خود بروید و آنها را به خوبی بسته بندی نموده و در جایی مطمئن قرار دهید. پیشنهادی که ما برایتان داریم این است که آنها را در اتاق خواب خود نگه دارید تا از آسیب های ناشی از بازسازی در امان بمانند. حتی می توانید ظروف جمع آوری شده خود را در انباری نیز قرار دهید، با این تفاوت که حمل و نقل ظرف و ظروف شکستنی در مسیر رفت و آمد انبار کمی سخت و خطرناک خواهد بود. سعی کنید ظروف جمع آوری شده خود را در جایی قرار دهید که امکان افتادن یا شکستن نداشته باشد.

 

سعی کنید ترتیب جمع آوری ظروف را بر اساس میزان استفاده از آنها رعایت فرمایید. حتماً حدود یک هفته قبل از شروع پروژه بازسازی آشپزخانه خود، ظرف و ظروف را جمع آوری نموده و بعد از اتمام آن و قرارگیری شان در کابینت های مرتبط، آنها را به خوبی شستشو داده و تمیز نمایید.

 

مراقب کف آشپزخانه خود باشید!

معمولاً در بازسازی آشپزخانه، انتخاب و نصب کفپوش آشپزخانه قبل از هر کار دیگری شروع می‌شود؛ بنابراین سعی کنید از کفپوش و کف آشپزخانه خود به خوبی محافظت نمایید. می توانید با قرار دادن یک فرش، روفرشی، پارچه و یا هر چیز دیگری بر روی آن، کمی از احتمالات وارد شدن ضربه و خراب شدن آن پیشگیری کنید.

 

دکوراسیون آشپزخانه,تغییر دکوراسیون آشپزخانه

در بازسازی آشپزخانه، انتخاب و نصب کفپوش آشپزخانه قبل از هر کار دیگری شروع می‌شود

 

جمع آوری وسایل با ارزش

اگر بر روی یخچال خود، تصاویر، کارت پستال، نقاشی و هر چیز با ارزش دیگری را قرار داده اید، در هنگام بازسازی آشپزخانه خود آنها را جمع آوری نمایید؛ حتی اگر بخواهید یخچال خود را در زمان بازسازی به اتاق دیگری منتقل نمایید! سعی کنید مراقب سایر لوازم با ارزش خود نیز باشید تا احتمال آسیب دیدن و یا گم شدن هر کدام از آنها را به حداقل برسانید.

 

مشخص کردن اهداف اولیه برای شروع پروژه بازسازی آشپزخانه

هدف کلی شما دو حالت خواهد بود:

* یکی اینکه تصمیم بگیرید تمامی لوازم با ارزش و دوست داشتنی خود را جمع آوری کرده و به فضای امن تری انتقال دهید.

 

*دوم هم اینکه پیمانکاران خود را به جایی ببرید که بتوانند به راحتی و همراه با آسایش به خوبی کار خود را انجام دهند.

 

لازم است بدانید که پیمانکاران نیاز دارند تا برای اینکه بتوانند به بهترین و باکیفیت ترین نتیجه برسند، از هرگونه مسئله‌ای که سرعت کارشان را کاهش داده و یا به روند بازسازی آشپزخانه ضربه وارد می‌کند آزاد باشند؛ بنابراین سعی کنید با رعایت اصول ابتدایی و ساده ای که برایتان مطرح شد، شرایط آرام و مناسبی را هم برای خودتان و هم برای پیمانکاران مهیا سازید.

منبع: سایت بیتوته


نظر

برگزاری مراسم عروسی,جشن عروسی,جشن عروسی لوکس


عروسی های لوکس ایرانی در بنادر ترکیه و کارناوال های گذر موقت لوکس در خیابان های کشور...اسکورت میلیاردی عروس و داماد لاهیجانی...عروسی جنجالی در پارک جنگلی لویزان...یک عروسی در کردستان با هشت هزار مهمان و هشت میلیارد کادو! برای چه؟

این روزها با یک جست و جوی ساده و مختصر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی میتوان ورود موج جدیدی از عروسی های آنچنانی و پرهزینه را در میان برخی از ایرانیان رویت کرد و شاید اولین سوالی که به ذهن هر بیننده ای خطور می کند این باشد: این همه ریخت و پاش از آن کیست؟!

با گذر از سنت به مدرنیته، عروسی های ایرانی نیز تا حدی شکل و سیاق زیبای خود را از دست داده و جای خود را به جشن های پر زرق و برق خلیج نشین بخشیده است. جشن هایی که در آنها صرفاً جهت حفظ آبروی میزبان و گاه نمایش هرچه بیشتر تجمل طراحی میشنود و دیگر هدف دورهم بودن و جشنی جهت شادمانی عروس و داماد نیست!

 

برگزاری مراسم عروسی,جشن عروسی,برگزاری جشن عروسی لوکس


با پرس و جو از چند شرکت خدماتی در زمینه تشریفات و عروسی مطلع شدیم که اخیراً اجرا و برگزاری مراسم های عروسی در ترکیه و برخی دیگر از کشورهای همسایه، خدمات جدیدی است که در این صنف رونق گرفته و ارائه میدهند. شرکت‌هایی که با دریافت مبالغ هنگفت، به مشتریان خود و عروس و دامادها و خانواده‌های‌شان نوید برگزاری عروسی‌های بسیار لوکس و مجلل در بهترین هتل‌ها و قصرهای استانبول و آنتالیا و... را می‌دهند.

مسئول یکی از همین شرکت‌ها در پاسخ به این سؤال که گرفتن عروسی در ترکیه و دبی از چه زمانی و چطور مرسوم شده است هم این‌گونه توضیح می‌دهد:

“برخی عروسی‌های برگزارشده متعلق به ایرانیان ساکن در دیگر کشورها، مانند کشورهای آمریکا و کانادا یا اروپاست که می‌خواهند عروسی‌شان در نزدیک‌ترین کشور به ایران برگزار شود تا میهمانان‌شان با خیال راحت‌تری بیایند؛ چون اگر قرار باشد همه این میهمانان را به کشور خودشان ببرند هم هزینه جابه‌جایی آن زیاد می‌شود هم ممکن است به همه ویزا داده نشود، از طرفی کشور ترکیه از مسافران ایرانی ویزا نمی‌خواهد و به همین دلیل کار بسیار راحت شده است، برخی از ایرانیان ساکن کشور هم مایل هستند عروسی‌شان در جایی متفاوت و جالب برگزار شود و برخی محدودیت‌ها را هم نداشته باشد، از طرفی خدماتی که در زمینه عروسی در این کشورها ارائه می‌شود، برای خیلی‌ها جالب است و همه اینها باعث شده است، در سال‌های اخیر برگزاری عروسی‌های ایرانی در خارج از مرزها رونق بگیرد”

 

مراسم عروسی,جشن عروسی,برگزاری جشن عروسی لوکس


شاید نکته ی قابل توجه دیگر این عروسی ها، اسامی میزبانان آنها نیز میباشد که در برخی از آنها نام های افراد مرفه و گاهاً چهره های سرشناس کشور را میتوان شاهد بود. البته این را باید خاطر نشان کرد که در تمام دنیا افراد مطرح و مرفه نیز گاهاً چنین ریخت و پاش هایی را جهت برگزاری عروسی و جشن های خود دارند و این رویه تنها مختص به کشور ما نیست.

با علم به این موضوع که ما در کشوری قرار داریم که فرهنگ زیبای ساده زیستی میراث و رسالت اجدادی ماست و دانشگاه های ما هرساله مزین به جشن زیبای عروسی دانشجوییست؛ شاید پذیرفتن این نوع عروسی های ناهمگون و ورود فرهنگ تجمل گرایی به کشورمان جای بسی تآمل و تفکر دارد.

منبع: سایت بیتوته


ده پیشنهاد برای برند سازی کسب و کارهای کوچک

برند شما راهی است برای شناساندن کسب و کارتان به مخاطبانی است که می خواهید در آینده جذب کنید.مهم نیست که شما صاحب یک کارخانه بزرگ هستید و یا یک فروشگاه آنلاین کوچک با ده قلم جنس. داشتن برند برای یک کسب و کار کوچک همان اندازه مهم است که برای یک تجارت بزرگ. من در این مقاله قصد دارم ده پیشنهاد برای برند سازی کسب و کارهای کوچک را به شما معرفی کنم.

ده پیشنهاد برند سازی برای کسب و کارهای کوچک

پیشنهاد اول: برند خود را تعریف کنید.

صبر کنید! کمی فکر کنید، برند فقط یک لوگوی زیبا نیست. شما باید تجارت خود را از سر تا پا برسی کنید. باید توانید کل کسب و کار کوچک خود را در یک جمله خلاصه کنید. همین حالا تمرین کنید. آیا توانستید جمله خود را پیدا کنید؟ بسیار عالی! حالا می رویم سر پیشنهاد دوم.

پیشنهاد دوم: فکر کنید برند شما یک انسان است.

هر انسانی شخصیت خاص خود را دارد. شما نمی توانید دو نفر را پیدا کنید که صد در صد روحیاتی شبیه هم داشته باشند. به برند خود شخصیت بدهید. آیا برند کسب و کار کوچک شما روحیه ای آرام کلاسیک دارد یا پرانرژی و پر سر و صداست؟ لباسی که می پوشد رنگارنگ است یا رسمی؟ طرز حرف زدنش چطور است؟ تند و با مزه حرف می زند یا شمرده مثل یک معلم؟ سعی کنید شخصیت برند خود را تصور کنید و با آن ارتباط برقرار کنید.

پیشنهاد سوم: انگیزه های برندتان را بشناسید.

قهرمان برند شما کیست؟ دوست دارد مثل چه برندی معروف باشد؟ آن برند معروف چه کارهایی کرده که آنقدر رشد کرده است. خوب به حرف هایم گوش کنید. منظورم این نیست که یک برند موفق در زمینه کاری خودتان پیدا کنید و کاملا آن را کپی کنید. خواهش می کنم فکر کپی کاری را از سرتان بیرون کنید! می دانم نگران هستید ولی شجاعت داشته باشد و برندی برای کسب و کار کوچک خود بسازید که منحصر به فرد باشد اما می توانید از رقبای قدیمی خود الهام بگیرید.

حتما بخوانید بازاریابی شخصی سازی شده

پیشنهاد چهارم: رابطه ای ماندگار با مشتریان خود بسازید.

داشتن ده مشتری دائمی بهتر از صد مشتری گذری است. تمام تلاشتان را بکنید تا اعتماد آنان را جلب کنید. قول هایی ندهید که قادر به انجام آنها نیستید. صادقانه به آنان توضیح دهید که چرا فلان کار را نمی توانید برایشان انجام دهید. مطمئن باشید آنها شما را درک خواهند کرد و صداقت شما بدون پاداش نمی ماند.

پیشنهاد پنجم: لحن صدایتان را همیشه یکنواخت کنید.

تعجب کردید؟ شاید با خود بگویید لحن صدا دیگر چه ربطی به برند سازی دارد؟ من که به شما گفتم برند فقط یک لوگو نیست. برند شخصیت کسب و کار شماست. اگر همیشه از یک سری جملات و لحن خاص برای صحبت با مشتریان خود استفاده کنید به مرور زمان در ذهن آنان ماندگار تر خواهید شد.

پیشنهاد ششم: خسته کننده نشوید.

سعی کنید همیشه در معرفی کسب و کار خود خلاقیت داشته باشد، رنگ ها را عوض کنید. پیغام های جدید بفرستید و کارهای خلاقانه انجام دهید. مشتریان شما تازگی و خلاقیت را دوست دارند

پیشنهاد هفتم: ادای تجارت های بزرگ را در نیاورید.

بیایید واقع بین باشیم. شما یک کسب و کار کوچک دارید. شما توانایی هزینه میلیون ها تومان در سال را برای تبلیغات خود ندارید پس سعی نکیند کار آنها را کپی کنید. شما یک کسب و کار کوچک و دوست داشتنی هستید. اعتماد به نفس داشته باشید.

پیشنهاد هشتم: به برند خود احترام بگذارید.

مشتریان خود را با پایین آوردن قیمت خود راضی نکید چون اگر به این کار ادامه دهید ورشکست خواهید شد! در عوض به آنان خدمات بیشتری ارائه دهید. سعی کنید این را به آنان القا کنید که خاص هستند. سعی کنید فکر کنند تنها مشتری شما هستند. برای آنان وقت بگزارید. خلاصه به جای پایین تر آوردن قیمت ها از بازاریابی شخصی سازی شده استفاده کنید.

حتما بخوانید بهترین ایده، بهترین استارت آپ

پیشنهاد نهم: خلاق و جسور باشید.

اگر ایده ای تازه و خلاقانه برای کسب و کار کوچک خود دارید بر روی آن پا فشاری کنید. به خودتان اعتماد داشته باشید جسورانه رفتار کنید. تمام تجارت های بزرگ جهان کار خود را از یک اتاق کوچک شروع کرده اند.

پیشنهاد دهم: کمی مرموز باشید.

همه چیز را راجع به کسب و کارتان از همان اول برای مشتریان توضیح ندهید. بگذارید خودشان شما و کسب و کارتان را کشف کنند. بگذارید هر روز دوباره به وب سایت شما برگردند تا چیز تازه ای از شما یاد بگیرند.

کلام آخر

برند شما یکی از مهم ترین چیز هایی است که در کسب و کار خود دارید. سعی کنید خاص و تازه باشید. برای ساخت برند خود زمان بگذارید و با متخصصان این رشته مشورت کنید. عجله نکنید و سعی کنید بهترین برند را بسازید.

منبع: سایت آوینا وب


ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی است که از گذشته تا به امروز مورد استفاده بسیاری از کسب و کارهای آنلاین قرار گرفته است. در این که ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی است شکی نیست ولی آیا هنوز هم در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد؟ آیا هنوز هم استفاده از این ابزار محبوب در بازاریابی اینترنتی سود آوری کسب و کارهای آنلاین را تضمین می کند؟

در این مقاله قصد دارم در مورد ایمیل مارکتینگ و نقش آن در کسب و کارهای اینترنتی صحبت کنم و اینکه چرا می گویند ایمیل مارکتینگ در ایران منسوخ شده است؟

پیشنهاد می کنم در این مقاله هم همراه من باشید.

 

ایمیل مارکتینگ به معنای واقعی

متاسفانه بسیاری از دوستان معنی واقعی ایمیل مارکتینگ را نمی دانند. خیلی ها فکر می کنند به ایمیل های تبلیغاتی که روزانه در اینباکس خود دریافت می کنند ایمیل مارکتینگ گفته می شود. البته شاید همینطور هم باشد ولی ایمیلی که بدون اجازه فرد مورد نظر برایش ارسال شود هیچ وقت خوشایند نبوده است.

اگر از این مورد هم صرف نظر کنیم ایمیل ارسال شده برای فرد مورد نظر، هیچ وقت برای ارسال کننده ایمیل، هدفمند نخواهد بود. فرض کنید شما یک جوان 20 ساله هستید. آیا زمانی که تبلیغ کمربند طبی را که برای افراد مسنی است که کمر درد دارند را در ایمیل خود ببینید چه اتفاقی می افتد؟ مسلما هیچ اتفاقی نمی افتد و شما بلافاصله ایمیل دریافتی را پاک می کنید.

پس تا اینجا فهمیدیم که ایمیل مارکتینگ یعنی ارسال پیشنهاد های خود به افرادی که واقعا نیازمند به خدمات شما هستند نه افراد دیگر!

 

اشتباهات من در ایمیل مارکتینگ

زمانی که تصمیم گرفتم از ایمیل مارکتینگ استفاده کنم تجربه بسیار کمی داشتم. من هم مثل دیگر افراد فکر می کردم ایمیل مارکتینگ یعنی ارسال 1000.000 ایمیل با صرفه هزینه 50 هزار تومان!

شاید بعضی وقت ها هم برای تبلیغ کننده سود داشت آن هم به خاطر موضوع سایتش بود. مثلا سایت های تفریحی و خبری که مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده اند. این گونه سایت ها به خاطر مخاطبان زیاد خود و همچنین موضوع سایتشان کلیک های زیادی را در ایمیل مارکتینگ به خود اختصاص می دادند.

ولی امان از موقعی که سایتی با موضوع خاصی مثل لاستیک فروشی سفارش ایمیل مارکتینگ می داد. آن زمان بود که بازدهی بسیاری پایینی از هزینه هایی که صرف کرده بود دریافت می کرد. فقط به خاطر اینکه علاقه مندان مثلا به لاستیک در لیست ایمیل موجود وجود نداشتند یا اینکه خیلی خیلی کم بودند.

حتما بخوانید راه اندازی کسب و کار با حداقل هزینه

آن موقع بود که فهمیدم ایمیل مارکتینگ آن زمان یه جورایی اسپم مارکتینگ بود! اسپم یعنی بدون اجازه و غیر قانونی هر کاری را انجام دادن. همین الان به تلگرام کسانی که نمی شناسیدشون پیام بدید می بینید که بعد از ارسال چندین پیام اکانت شما بلاک می شود.

معنی ایمیل مارکتینگ این نیست که مثلا به لیست انبوهی از مخاطبان ایمیلی را ارسال کنید. نه به هیچ وجه اینطور نیست! در بسیاری از مواقع پیش آمده کسب و کارهایی با داشتن لیست اندکی از ایمیل های مخاطبانشان سودهای بالایی نصیبشان شده است.

دقیقا کاری که ما آن زمان انجام می دادیم همین بود. فقط به فکر حجم لیست ایمیل خود بودیم. فکر می کردیم هرچقدر صفر های جلوی تعداد ایمیل های موجود در لیست مان زیاد باشد اثر بخشی بیشتری برایمان خواهد داشت.

 

چرا می گویند ایمیل مارکتینگ در ایران منسوخ شده است؟

با وجود اینکه بسیاری از افراد به من می گویند ما اصلا ایمیل نداریم! ایمیل چیه دیگه؟ ما ایمیلمون رو سالی یک بار چک می کنیم! ما یه ایمیل ساختیم فقط برای ثبت نام تو سایت ها و… ولی باز هم من می گویم ایمیل مارکتینگ در ایران هنوز هم جواب می دهد.

در جواب این افراد فقط می توانم بگویم فقــــط یک بار امتحان کنید. من امتحان کردم جواب گرفتم پس شما هم می توانید.

اگر ایمیل مارکتینگ در ایران منسوخ شده است چرا من روزی چندین بار ایمیلم را چک می کنم؟ چرا دیجی کالا با آن همه ادعا و هزینه های زیاد برای تبلیغات اینترنتی و سنتی هر هفته برای کاربرانش ایمیل ارسال می کند؟ چرا تخفیفان هر هفته آفرهایش را به کاربرانش پیشنهاد می دهد؟ تخفیفان رو که همه می شناسند!

افرادی که اعتقاد به ایمیل مارکتینگ در ایران ندارند و می گویند بازاریابی ایمیلی در ایران منسوخ شده است، صد در صد قواعد و اصول استفاده از این روش بازاریابی را نمی دانند. ایمیل مارکتینگ را ارسال ایمیل های بی هدف به افرادی که نمی شناسنشون می دانند. این در صورتی است که همین افراد هستند که روش های دیگر تبلیغاتی را مثل گوگل ادورز را به ایمیل مارکتینگ ترجیح می دهند.

دلیل اصلی اینکه بسیاری از افراد ایمیل مارکتینگ را در ایران روشی منسوخ شده می دانند این است که نمی دانند ایمیل مارکتینگ دقیقا یعنی چه!

چرا باید از ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم؟

ایمیل مارکتینگ نسبت به دیگر روش های بازاریابی اینترنتی بسیار مقرون به صرفه است. به خاطر اینکه در ایمیل مارکتینگ بازگشت سرمایه بیشتری نصیب کسب و کار مورد نظر می شود. البته هیچ چیز تضمینی نیست و اینطور نیست که بگویم ایمیل مارکتینگ مثلا بهتر از تبلیغات گوگلی است.

حتما بخوانید تجارت الکترونیک با تبلیغات در تلگرام

ولی در کل هزینه هایی که صرف بازاریابی ایمیلی خود می کنید خیلی کمتر از روش های دیگر است. شاید در ابتدا اصلا نیازی نباشد که هزینه ای را صرف استفاده از خدمات ایمیل مارکتینگ شرکت ها پرداخت کنید.

همین میلرلایت و میل چیمپ به شما کمک می کنند تا برای شروع کارتان کاملا رایگان از خدماتشان استفاده کنید. شاید بعضی ها فکر کنند با 1000 یا 2000 ایمیلی که این سایت ها به عنوان هدیه به شما می دهند نمیشه در ایمیل مارکتینگ به جایی رسید. ولی باز هم می گویم فقط یک بار امتحان کنید تا بفهمید در ایمیل مارکتینگ کمیت لیست ایمیل شما اصلا مهم نیست بلکه کیفیت آن مهم است. هدفمند بودن ایمیل های ارسالی شما مهمترین چیز در ایمیل مارکتینگ است.

 

جمع بندی و صحبت پایانی

هرگز به این فکر نکنید که ایمیل مارکتینگ در ایران منسوخ شده است. هر زمان فکرتان به این سمت رفت سریعا به کسب و کارهای بزرگی فکر کنید که هنوز هم از این روش دارند جهت سود آوری بیشتر استفاده می کنند. همانطور که گفتم اگر قصد دارید از این روش بازاریابی اینترنتی به نحو احسنت استفاده کنید باید اصول و قواعد آن را رعایت کنید. باید بدانید به چه منظوری و برای چه کسی ایمیل ارسال می کنید؟ باید بدانید افرادی که ایمیلشان را در اختیار شما قرار داده اند واقعا به کسب و کار شما علاقه مند بوده اند یا از روی کنجکاوی مثلا فایل هدیه شما را دانلود کرده اند؟

البته تمام این کارها رو میشه به سادگی مدیریت کرد. اما در این مقاله قصدم فقط این بود که به شما ثابت کنم ایمیل مارکتینگ در ایران هنوز زنده است و قلب تپنده بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی است. در ادامه شما را بیشتر با قواعد و اصول بازاریابی ایمیلی آشنا می کنم.

از این که در این مقاله هم تا انتها همراه من بودید کمال تشکر را دارم و امیدوارم این مقاله براتون مفید واقع شده باشد.

منبع: سایت آوینا وب


نظر

فرقی نمی کند که به دنبال ساعتی زیبا برای خودتان هستید یا شریک زندگی تان یا حتی دوست دارید که ساعت هایتان را ست کنید، در هر صورت خرید ساعت نیاز به تحقیق و جستجوی زیادی دارد.

 

اما اگر وقت این کار را ندارید، ما در اینجا برخی از زیباترین و مقرون به صرفه ترین مدل های ساعت ست زنانه و مردانه را برایتان آورده ایم تا کارتان راحت تر شود.

 

Daniel Wellington Cambridge and Canterbury

این دو مدل ساعت نه تنها زیبا و کاربردی بلکه مقرون به صرفه نیز هستند. این ساعت های کوارتز با صفحه بزرگ گرد و سبک مینیمالیست، طراحی منحصر بفردی دارند که هیچگاه از مد نمی افتند.

 

ساعت ست زنانه و مردانه,ساعت زنانه و مردانه

این دو مدل ساعت نه تنها زیبا و کاربردی بلکه مقرون به صرفه نیز هستند

 

Samsung Gear S2

اسمارت واچ سامسونگ مدل  Gear S2 ظاهر فیزیکی بسیار زیبایی دارد که می‌تواند طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند. این مدل از رابط کاربری اندروید Wear فاصله گرفته و طراحی جدیدی دارد که آیکون‌های گرد نرم‌افزارها را در یک دایره کنار هم جمع کرده است. طراحان با تغییر رنگ این ساعت ها مدل مردانه را از مدل زنانه به خوبی متمایز کردند. ساعت زنانه با قاب رز گلد و بند سفید و ساعت مردانه با رنگ تماما مشکی، طراحی شده است. این مدل اسمارت واچ نه تنها ساعت بلکه پیغام، تقویم، اخبار و... را نیز به شما نمایش می دهد.

 

مدل ساعت ست,جدیدترین مدل ساعت

این مدل اسمارت واچ نه تنها ساعت بلکه پیغام، تقویم، اخبار و... را نیز به شما نمایش می دهد

 

Bewell W064A 

اگر جزو زوج هایی هستید که می خواهید متفاوت از دیگران باشید، ما این مدل ساعت را به شما پیشنهاد می دهیم. این ساعت چوبی به طور کامل دست ساز بوده و مطمئنا به دست های شما ظاهری کلاسیک می بخشد.

 

ست های جدید ساعت, ست ساعت اسپرت

اگر جزو زوج هایی متفاوت هستید، ما این مدل ساعت را به شما پیشنهاد می دهیم

 

Casio MQ24-1B2 and LQ139A-1

اگر به دنبال هدیه ای هستید اما در عین حال نمی خواهید هزینه زیادی بپردازید، به سراغ ساعت های کاسیو بروید. ساعت های کاسیو نه تنها دوام بالایی دارند بلکه طراحی های ساده و زیبای آن نیز طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. این ست ساعت نیز با طراحی صفحه گرد، به رنگ مشکی و طلایی، شما را به عنوان یک زوج از دیگران متفاوت خواهد ساخت.

 

متنوع ترین ساعت های اسپرت,ست ساعت مدرن

اگر به دنبال هدیه ای هستید و نمی خواهید هزینه زیادی بپردازید، به سراغ ساعت های کاسیو بروید

 

Michael Kors Callie

پیدا کردن ساعتی که هم برای خانم ها و آقایان مناسب باشد و هم قیمتی اقتصادی داشته باشد، کار ساده ای نیست اما مایکل کورس کار شما را راحت کرده است. ساعت مردانه این برند به رنگ طلایی و ساعت زنانه آن با سایزی کوچک تر به رنگ نقره ای طراحی شده است. آنها مدرن، زیبا و همیشه روی مد هستند.

 

ساعت زنانه و مردانه, جدیدترین ساعت مچی های ست

ساعت های مایکل کورس مدرن، زیبا و همیشه روی مد هستند

 

Guess W0198P1 His and Hers

این ست ساعت گس به دلیل ظرافتی که در طراحی خود دارد برای مراسم رسمی بسیار مناسب است. با توجه به جعبه شیک آن، گزینه مناسبی برای هدیه نیز خواهد بود. اگر به دنبال ساعتی مدرن می گردید، ما این ست ساعت گس را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

جدیدترین مدل ساعت,ساعت ست زنانه و مردانه

این ست ساعت گس به دلیل ظرافتی که در طراحی خود دارد برای مراسم رسمی مناسب است

 

Lacoste Goa

این ست ساعت برای زوج هایی که سبک مدرن را می پسندند، مناسب است. ساعت لاگوست با طراحی مینیمالیست خود هیچگاه شما را خسته نخواهد کرد. مدل مردانه این ساعت به رنگ مشکی و بنفش و مدل زنانه آن به رنگ صورتی و سبز لیمویی طراحی شده است. ترکیب بندی این رنگ ها تمام چشم ها را به سمت دستان شما جلب خواهد کرد. این ساعت تا 30 متر زیر آب مقاومت داشته که یکی دیگر از خصوصیت بارز آن است.

 

زیباترین ست های ساعت, ست های جدید ساعت

این ست ساعت برای زوج هایی که سبک مدرن را می پسندند، مناسب است

 

Scheppend Couple Roman Numbers

اگر به دنبال ساعتی کلاسیک هستید، ما این مدل را به شما پیشنهاد می دهیم. تنها تفاوت مدل مردانه و زنانه این مدل ساعت در اندازه آن است، بنابراین حتی اگر کیلومترها از شریک زندگی تان دور باشید، با نگاه به این ساعت تان همواه به یاد او خواهید بود. بند چرم قهوه ای، قاب طلایی و صفحه سفید آن ترکیب بندی زیبایی را تشکیل داده اند که در دستان تان به زیبایی خواهند درخشید.

 

ست ساعت اسپرت,متنوع ترین ساعت های اسپرت

تنها تفاوت مدل مردانه و زنانه این مدل ساعت در اندازه آن است

 

Adidas Performance Fitness

اگر به دنبال ساعتی اسپرت هستید که حتی در تمرینات ورزشی هم در دست تان باشد، این مدل ساعت آدیداس انتخاب خوبی است. این ساعت تا 50 متر زیر آب استقامت دارد و برای زمان های کوتاهی که می خواهید به شنا بروید، گزینه مناسبی است.

 

متنوع ترین ساعت های اسپرت,جدیدترین مدل ساعت

این مدل ساعت برای زمان های کوتاهی که می خواهید به شنا بروید، گزینه مناسبی است

 

BINLUN BL0011C-LSB

اگر چه این مدل ساعت، بندی چرم و کلاسیک دارد اما طراحی صفحه نمایش آن کاملا مدرن و خلاقانه است. این ساعت در مقابل آفتاب، رطوبت و شرایط آب و هوایی سخت مقاومت نشان داده که از برتری های این ساعت نسبت به دیگر مدل هاست.

 

ست ساعت مدرن,مدل ساعت ست

این ساعت در مقابل آفتاب، رطوبت و شرایط آب و هوایی سخت مقاومت نشان داده است

 

منبع : bartarinha.ir


نظر

جدید ترین ایده ها برای انتخاب لباس ساقدوش های عروس در سال 2017

سال جدید با خودش ایده های جالبی برای لباس ساقدوش ها آورده است.انتخاب لباس عروس همیشه یکی از پردردسر ترین کارها برای عروس خانم ها بوده است. حالا چهار،پنج ساقدوش سردرگم که نمی دانند باید چه لباسی بپوشند را هم به آن اضافه کنید. اما نگران نباشید در این مقاله قصد دارم جدید ترین مد ها و نکات مربوط به لباس ساقدوش های 2017 را به شما معرفی کنم.

ساقدوش هایی متفاوت اما یکرنگ

اگر دوست دارید ساقدوش هایتان در عین هماهنگی با هم، هر کدام لباسی را که دوست دارند بپوشتند می توانید رنگی دلخواه و زیبایی را انتخاب کرده و برای هر ساقدوش مدلی مطابق با فیزیک بدنی او و علایقش انتخاب کنید. البته حتما به این نکته توجه کنید جنس و رنگ لباس های ساقدوش هایتان باید یکسان باشند و تنها مدل انان متفاوت باشد.

ساقدوش عروس 2017

رنگ های تیره برای لباس ساقدوش هایتان

لباس هایی تیره مخصوصا رنگ های خاکستری تیره و صورمه که دارای سنگ دوزی باشند بهترین انتخاب برای لباس ساقدوش های شما هستند. لباس های تیره تضاد مناسبی با لباس سفید عروس ایجاد می کنند و نیز بسیار کلاسیک و شیک می باشند.

ساقدوش های 2017

کلاسیک اما مدرن

و در اخر پیشنهاد من برای جدید ترین مد لباس مجلسی ساقدوش های شما. برگرفته از مد 2017 بزرگ ترین فشن دیزاینر های عروس در آمریکا. لباس هایی با رنگی به نسبت تیره، همراه با تلفیقی از فشن کلاسیک و مدرن. بهترین انتخاب برای با کلاس ترین ساقدوش های 2017?

ساقدوش 2017

اگر دوست دارید بدانید ساقدوش ها چه وظایفی دارند و چه نقشی در اجرای هرچه بهتر عروسیتان ایفا می کنند پیشنهاد می کنم این دو مقاله را نیز خوانید:

وظایف ساقدوش عروس

وظایف ساقدوش داماد در مراسم عروسی

برگرفته از معرفی فشن سال 2017 ساقدوش های کمپانی آمریکایی davidsbridal

منبع: تشریفات مجالس البرز


کسب و کارهای زیادی را امروزه در فضای آنلاین می بینیم که اکثر آن ها ابتدا کسب و کارهای سنتی بوده اند و الان در فضای آنلاین بیشتر دیده شده اند. در این مقاله قصد دارم بیشتر درباره کسب و کارهای آنلاین صحبت کنم و اینکه چرا باید کسب و کار سنتی خود را به کسب و کار آنلاین تبدیل کنید.

اگر می خواهید شما هم از مشتریان بیشتر و بازار هدف گسترده تری بهرمند شوید این مقاله را از دست ندهید.

چرا باید به سمت کسب و کار آنلاین مهاجرت کنیم؟

همانطور که در ابتدا اشاره کردم امروزه شاهد فعالیت کسب و کارهای بسیار زیادی در اینترنت هستیم. از همین موضوع می توان فهمید که رقابت در بسیاری از اصناف در کسب و کارهای آنلاین بسیار شدید است. برای اینکه همین حالا از این موضوع با خبر شوید سری به سایت گوگل بزنید و یکی از اصنافی که در شهر خودتان فعالیت می کند را همراه با درج نام استان یا شهر خود جست و جو کنید. مثلا : خرید کتاب در کرج. بعد از جست و جوی این عبارت این قضیه را کاملا درک خواهید کرد که چقدر کسب و کارهای سنتی به سمت آنلاین شدن روی آورده اند.

هر کسب و کاری را که امروزه می بینیم در فضای آنلاین فعالیت می کند تنها یک هدف اصلی دارد. آن هم جذب مشتری بیشتر است. البته شرکت های زیادی هم وجود دارند که فقط برای برند سازی دارای یک وب سایت اینترنتی هستند. ولی در نهایت آن ها هم به دنبال محبوبیت برند خود و جذب مشتری هستند.

 

چرا باید نسخه آنلاین کسب و کار خود را راه اندازی کنید؟

همانطور که تا اینجای مقاله در مورد کسب و کارهای سنتی که امروزه آن ها را در فضای آنلاین می بینیم صحبت کردم باید تا حدودی متوجه این شده باشید که چرا باید نسخه آنلاین کسب و کار خود را هرچه زودتر راه اندازی کنید.

فرقی نمی کند کسب و کاری که الان دارید در چه زمینه ای است. ممکن است شما صاحب یک کتابفروشی باشید. ممکن است شما شخصی باشید که در زمینه کاشی و سرامیک فعالیت می کند و یا ممکن است صاحب کارگاه یا کارخانه ای باشید.

حتما بخوانید  ایمیل مارکتینگ در تجارت الکترونیک

به این فکر کنید که اگر کسب و کار خود را آنلاین کنید چه اتفاقی برای کسب و کارتان رخ خواهد داد. اولین مزیت آن این است که بازار هدف بیشتری نصیب شما خواهد شد. البته این فقط یکی از مزایای کسب و کار های آنلاین است. در ادامه در مورد مزیت هایی که کسب و کارهای آنلاین نسبت به کسب و کارهای سنتی دارند صحبت خواهم کرد.

 

مزیت های کسب و کارهای آنلاین نسبت به سنتی

 

1.بازار هدف بزرگتر

همانطور که گفتم اولین مزیتی که آنلاین شدن کسب و کار شما برایتان دارد دسترسی به بازار هدف گسترده تری است. اجازه بدید همان مثال کتاب فروشی را بزنم. فرض کنید شما صاحب یک کتاب فروشی هستید. بیشترین مشتریان شما از کجا هستند؟ مسلما همان محدوده کتاب فروشی خودتان یا نهایتا شهری که در آن زندگی می کنید.

ولی زمانی که تصمیم به فروش اینترنتی کتاب هایتان کنید مطمئن باشید از استان های دیگر هم مشتری خواهید داشت. همین چند وقت پیش دنبال کتابی به نام “پیشنهاد رد نشدنی” بودم فقط یک سایت را پیدا کردم که این کتاب را موجود داشت آن هم اصفهان بود. و من فورا سفارش دادم. فقط به خاطر اینکه به آن احتیاج داشتم و خیلی دنبال آن می گشتم.

البته این فقط یک مثال ساده بود. شما هر کسب و کار دیگری که داشته باشید مثلا اگر مستقیما با مشتری عام هم در ارتباط نباشد (B2B) مطمئن باشید باز هم مشتریان زیادی نصیب شما خواهند شد.

 

2.دادن سرویس به مشتریان بدون محدودیت زمانی

اگر کسب و کار شما آنلاین باشد درِ آن همیشه به روی مشتریانتان باز خواهد بود. این در صورتی است که هر کسب و کاری که سنتی است ساعت کاری خاصی دارد. هیچ وقت یک شرکت تا ساعت یک نصفه شب باز نیست!

کسب و کار آنلاین شما همیشه کار مشتریانتان را راه می اندازد. مثلا در همان کتاب فروشی آنلاین مشتری می تواند ساعت یک نصفه شب کتاب مورد نظرش را سفارش دهد و پروسه سفارش و تحویل آن به صورت کاملا خودکار صورت می گیرد. این در حالی است که حتی ممکن است شما آن موقع در خواب باشید.

حتما بخوانید  راه اندازی کسب و کار با حداقل هزینه

 

3.صرفه جویی در هزینه های اضافی

هر کسب و کاری هزینه های اضافی زیادی دارد. در دنیای دیجیتال این هزینه ها به نصف یا حتی خیلی کمتر از آن رسیده است. مثلا فرض کنید برای ساخت کاتالوگ محصولات شرکت خود چقدر باید هزینه کنید. آن هم چندین نسخه تمام رنگی با برگه های گلاسه!

ولی اگر کسب و کارتان آنلاین باشد می توانید یک بار برای همیشه کاتالوگ خود را به صورت دیجیتال طراحی کنید و در سایت خود قرار دهید. با این کار دیگر نیازی نیست هزینه های اضافی برای تکثیر آن کنید. هر مشتری که مایل بود کاتالوگ محصولات شما را از سایتتان دانلود می کند.

 

4.بیشتر دیده شدن

مهمترین مزیتی که کسب و کارهای آنلاین دارند این است که شما و کسب و کارتان را بیشتر در معرض دید قرار می دهند. بهترین ابزاری است که برند سازی شما را آسان تر کند. زمانی که کسب و کار شما در بستر اینترنت به صورت آنلاین باشد ابزارهایی مثل شبکه های اجتماعی در خدمت کسب و کار شما خواهند بود. که امروزه همین شبکه های اجتماعی بیشترین محبوبیت را حداقل در بین ما ایرانی ها از آن خود کرده اند.

 

جمع بندی و سخن پایانی

در این مقاله سعی کردم شما را با کسب و کارهای آنلاین و مزیت های آن ها نسبت به کسب و کارهای سنتی بیشتر آشنا کنم. البته کسب و کارهای آنلاین مزیت های زیادی را دارند که در این مقاله بیشتر در موردش صحبت نمی کنم و در مقاله بعدی به صورت مفصل تر در این مورد صحبت خواهم کرد. امیدوارم قانع شده باشید که چرا باید به سمت کسب و کارهای آنلاین مهاجرت کنید.

اگر دارای هر کسب و کاری هستید فرقی نمی کند مهم این است که تصمیم خود را برای آنلاین شدن گرفته باشید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص تبدیل کسب و کار خود به کسب و کار آنلاین کسب کنید مشاوران ما در آویناوب هم اکنون منتظر شما هستند. مشاوران ما به صورت کاملا رایگان تمام مراحل را برای آنلاین شدن کسب و کار شما قدم به قدم به شما توضیح می دهند.

 

منبع :  آویناوب


نظر

آشنایی با المان های ساندویچ پانل (بخش1) ماموت اینگونه است که با توجه به وسعت کشور ایران و شرایط اقلیمی متفاوت در نواحی مختلف این سرزمین لازم است. روشهای ساختمان سازی متناسب با ویژگیهای خاص منطقه ای تدوین و به مورد اجرا گذاشته شود. نظر به اینکه این کشور روی یکی از کمربندهای فعال زمین لرزه در جهان قرار دارد لذا ایجاد سازه های مقاوم و امن از اولویت خاصی برخوردار است. بررسی نیاز کشور به واحدهای مسکونی نشان می دهد که با توجه به بافت جوان نیروی انسانی هر ساله به حدود 600000 واحد مسکونی جدید نیاز هست که روشهای سنتی ساخت جوابگوی بخش محدودی از این نیاز می باشد. علاوه بر نیازهای جدید، کیفیت ضعیف ساخت باعث استهلاک سریع ساختمانهای موجود شده که این امر باعث افزایش نیاز به ساختمان سازی جدید می شود؛ همچنین به مقوله مقاوم سازی سازه های موجود نیز باید توجه لازم مبذول گردد.

آشنایی با المان های ساندویچ پانل (بخش1)

با توجه به نیازهای وسیع ذکر شده و لزوم بهبود کیفیت تولید ساختمان همانطور که در غالب کشورهای بزرگ نیز متداول است باید روشهای تولید صنعتی ساختمان بطور جدی مورد توجه قرار گیرد. یکی از این فنون مطرح شده در دو دهه اخیر استفاده از صفحات ساندویچی متشکل از دو لایه بتن مسلح با شبکه جوش شده و یک لایه پلی استایرن است که در برخی طرحهای ساخت مسکن در ایران به کار گرفته شده است.
در این مقال سعی بر این بوده که بیشتر با ضوابط آئین نامه ای اجرای این نوع ساختمانها آشنا شویم و برای تکمیل بحث، فیلم مستندی از نحوه اجرای عملـی چنین ساختمانهایی تهیـه و ضمیمه ایــن بحث کرده ایم. اگر توجه کافی به مجموعه ایـن پروژه شود متوجــه خواهیم شد کــه بعضی از بحث های آئین نامه ای بطور کامل در اجرا پیاده نمی شود که دلایل متعددی از جمله محدودیت های اجرایی و غیره دارد.

ادامه مطلب