سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

دکوراسیون داخلی زمستانی:  این روزها با نزدیک شدن به فصل زمستان و سرد شدن هوا نیاز به سیستم گرمایش و گرما به وضوح در همه خانه ها حس می شود. اینکه در این فصل سرد از چه وسایل یا دکوراسیون داخلی برای منزلمان استفاده کنیم که علاوه بر سیستم گرمایشی منزل ما به حس کردن حضور گرما در این سرمای شدید کمک کند به کنار، اینکه چگونه زمستان را به خانه آورده و از آن لذت ببریم بحث داغی است که تیم درسا البرز با استفاده از تجارب خود آن را در اختیارتان می گذارد.

دکوراسیون داخلی زمستانی در منزل

دکوراسیون داخلی زمستانی در منزل

کوسن با طرح زمستانی

یکی از المان های مورد استفاده در دکوراسیون داخلی زمستانی استفاده از اجزای دکوراتیو است. کوسن نیز یکی از عوامل دکوراتیو محسوب می شود. شما با استفاده از انواع طرح، رنگ و حتی جنس به راحتی می توانید حسی از تازگی و لطافت را به منزل خود ببخشید. روکش های مربوط به کوسن دارای جنسای متفاوتی است برخی از آن ها بافتنی، پشمی یا خز دار هستند اینکه شما کدام نوع آن را انتخاب کنید بستگی به سلیقه شما دارد. حتی با استفاده از وسایل دور ریز مثل برخی پلیور های دور ریختنی هم می توانید اینکار را انجام دهید اینکار به ذوق هنری شما بر می گردد و از طرفی صرفه جویی در هزینه ها نیز محسوب می شود.

حتما بخوانید:  دکوراسیون داخلی لوکس

فرش و گلیم زمستانی

یکی از مواردی که من بشخصه به آن خیلی اهمیت می دهم فرش مناسب است. یکی از مهمترین چیزهایی که در فصل سرد زمستان برای دکوراسیون داخلی زمستانی ترجیح می دهم حتماً به آن توجه شود، پاهایمان است. اینکه حس سرما در کف پا احساس نشود. حتی می توان با ترفندهایی که در نوع جنس فرش می توان به کار برد، حس گرما و نرمی را به پاهایمان هدیه کنیم. استفاده از فرشی نرم با الیاف پشمی در زیر پاهایمان هنگامی که در یک عصر زمستانی مشغول تماشای یک فیلم در جلوی تلویزیون هستیم، حس شعف را در دلمان جاری می کند.

ادامه مطلب


ساندویچ پانل مرغوب: همان طور که قبلاً در مقاله قبلی در مورد خط تولید انواع ساندویچ پانل صحبت شد قصد داریم در مقاله جدید توضیحات تکمیلی مقاله را برای کیفیت بهترین ساندویچ پانل ها شرح دهیم. ساندویچ پانل یا همان ساندویچ پنل که بعضاً نیز به این نام گفته می شود!!! را می توان اینگونه تعریف کرد که ساختاری سبک و مرکب دارد که از دو طرف به دو لایه محدود شده است و در وسط آن یک لایه عایق قرار دارد که توضیحات تکمیلی آن را می توان در ساندویچ پانل ماموت چیست مطالعه نمایید.

خط تولید انواع ساندویچ پانل بخش دوم

ورقه های گالوانیزه استفاده شده در ساندویچ پانل مرغوب طی یک فرایند پیوسته متناوب و با رعایت استاندارد EN10142  تولید می گردد. با پوشش روی 100 الی 275 گرم در متر مربع ورق های گالوانیزه در مقابل خورندگی مقاومت بالایی دارند. برای ساندویچ پانل ها ورقه های گالوانیزه باید به روشCoil coating پیش رنگ شوند. ضخامت ورق گالوانیزه سطوح باربر پانل می بایست حداقل 0?5 mm لحاظ شوند.

ورق آلوزینگ استفاده شده در ساندویچ پانل مرغوب از فولاد مخصوص به اضافه آلیاژ روی و آلومینیوم تشکیل شده است و می توان گفت تمامی ویژگی های ورق آلومینیوم را شامل می شود و ضخامت ورق آلومینیوم در سطوح باربر پانل می بایست حداقل 0?5mm لحاظ شود.
ورق پیش رنگ شده، ورق آلوزینگ، گالوانیزه یا آلومینیومی است که طی یک فرآیند پیوسته اتوماتیک بنام Coil Coating رنگ شده است. رنگ نهایی از استاندارد رنگ RAL انتخاب می گردد.

ترکیبات ساندویچ پانل مرغوب

ساندویچ پانل مرغوب

ساندویچ پانل مرغوب از ترکیبات سبک و مرکبی تشکیل شده‌ است که از دو طرف به دو لایه محدود شده‌ است و در میان آن یک لایه عایق قرار دارد که همانند یک ساندویچ همبرگر که نان آن همبرگر را از دو طرف پوشانده ‌است این عایق نرم و انعطاف‌پذیر شده است ساندویچ پانل‌ها از موادی مانند پلی اورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه تولید می‌شوند.
سرعت حمل و نقل و سهولت نصب ساندویچ پانل ها در ارتفاع، مقاومت زیاد در برابر نیرو های برشی ناشی از زلزله، عایق حرارتی صوتی، دستیابی به فضای مقید بیشتر به علت ضخامت ناچیزساندویچ پانل ها، صرفه جویی در هزینه پی سازی و اسکلت ساختمان های بلند به دلیل وزن اندک سقف و دیوار از ساندویچ پانل ها را شامل می شود، صرفه جویی در هزینه های سرمایش و گرمایش ساختمان به دلیل جلوگیری از تبادل سرما و گرما و درنتیجه صرف انرژی کمتر، زیبایی محصول و تنوع رنگ، سهولت پاکیزگی و نگهداری، غیر قابل اشتعال، محافظ محیط زیست از تفاوت های ساندویچ پانل با سازه های قدیمی می باشد.

ادامه مطلب


نظر

آموزش گام به گام طراحی قالب وردپرس : حتما تا کنون کلمه CMS یا سیستم مدیریت محتوای وردپرس به گوش شما خورده است یا اینکه ممکن است شما دانش کدنویسی html را بلد باشید اما تاکنون با سیستم مدیریت محتوای وردپرس کار نکرده باشید. ما در این آموزش به شما خواهیم گفت سیستم مدیریت محتوای وردپرس چیست؟ چه مزایایی دارد؟ و اینکه زمانی که سایت استاتیک خود را با وردپرس داینامیک و پویا می کنید، چه امکاناتی خواهید داشت؟ اما هدف اصلی این مقاله شروع آموزش های دینامیک کردن سایت html به کمک توابع php می باشد. در این آموزش ها، بیشتر برروی آموزش توابع php در وردپرس تمرکز خواهیم کرد؛ بنابراین شما باید قبل از آموزش php، پیش نیازهایی لازم را فرابگیرید و این به شما کمک خواهد کرد تا طی این مقالات آموزشی مفاهیم را بهتر متوجه شوید.

وردپرس چیست؟

سیستم مدیریت محتوا (CMS) وردپرس، این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید به مدیریت سایت خودتان مثل مطالب، قالب ها و چیدمان و افزونه ها (Plugin) و طرح سایت ( Design) و همچنین کنترل بخش مدیریت و سطح دسترسی کاربران (مثل مدیران و نویسنده ها و تازه وارد ها) بپردازید. در واقع شما با استفاده از این CMS توانایی کنترل تمامی بخش های سایت خود را خواهید داشت.

step-by-step-learning-web-design-with-wordpress-600x400 آموزش گام به گام طراحی قالب وردپرس

چرا از وردپرس استفاده کنیم؟

1) متن باز بودن و رایگان بودن وردپرس:
اولین مزیت این CMS، متن باز بودن آن است یعنی بسیاری از توسعه دهندگان در سراسر دنیا به راحتی می توانند افزونه های مختلفی را برای وردپرس آماده کنند و قابلیت های بیشتری را به آن اضافه کنند. همچنین این سیستم مرتب بروزرسانی می شود ومشکلاتش برطرف می گردد و شما می توانید از داخل پنل مدیریت سیستم خودتان بروزرسانی کنید. یک نکته خوب دیگر این است که وردپرس کاملاً رایگان می باشد.
2) هماهنگی با موتورهای جستجو:
دومین ویژگی وردپرس، امکانات وردپرس است به طوری که شما با کمی فعالیت روی سایتتون و کار کردن روی کلمات کلیدی مد نظرتان می توانید رتبه ی خوبی در موتورهای جستجو درمقایسه با سایر سایت ها داشته باشید.
3) امنیت خوب:
از آنجایی که وردپرس تقریباً 1/4 کل سایت ها رو شامل می شود پس خیلی طبیعی است که هدف بسیاری از هکر ها قرار میگیرد. اما بسیاری از مهندسین امنیت با پیدا کردن مشکلات امنیتی آن، امنیت وردپرس را افزایش داده اند.
4) پنل مدیریت قدرتمند:
پنل مدیریت وردپرس با گزینه های فراوان قدرت بسیار زیادی در اختیار کاربران قرار می دهد که به راحتی می توانند به تمامی امکانات آن مسلط شوند.
5) مناسب برای اکثر کسب و کارها:
اگر شما یک کسب و کار نوپا دارید و نیاز به داشتن یک سایت برای معرفی خودتون و یا نیاز به یک فروشگاه برای فروش دارید وردپرس به راحتی این امکانات رو در اختیارتون قرار میدهد. شما بدون هیچ هزینه ای و تنها در عرض چند ساعت میتونید نسخه اولیه ی سایت خودتونو آماده کنید و به مرور به رفع مشکلاتش بپردازید.
6) امکان پست گذاری، دسته بندی، تعیین میزان سطح دسترسی کاربران
با استفاده از وردپرس شما به راحتی و در عرض چند دقیقه می توانید مطلب خودتان را به نمایش بگذارید و برای اون مطلب یک دسته یا موضوع انتخاب کنید. همچنین افرادی که در سایت شما ثبت نام می کنند می توانند جزو دسته نویسنده ها یا مدیران و غیره قرار بگیرند.

ادامه مطلب


نظر

مراسمات نوزاد: در کشور عزیز ما به علت فرهنگ و مردمان با محبتش، جشن ها و تشریفات مجالس مختلفی برگزار می شود. نحوه برگزاری هر یک از این مراسمات از جمله مراسمات نوزاد بنا به هر یک از قومیت ها متفاوت است که تشریفات عروسی البرز در نظر دارد در این مقاله مرسوم ترین آن مراسم ها را که در رابطه با مراسمات نوزاد گرفته می شود را برایتان شرح دهد.

مراسمات نوزاد در تشریفات البرز

bababy/مراسمات نوزاد

مراسم تعیین جنسیت

جشن تعیین جنسیت یکی از مراسمات نوزاد عموماً راهی است برای تبریک به والدین فرزندی که در راه است، که در فرهنگ های مختلف به شکل های مختلف انجام می شود. اضافه شدن یک عضو به خانواده برای اعضای آن اتفاق بزرگی است، که در هر فرهنگ با رسم و رسومات مختلفی جشن گرفته می شود، مخصوصاً اگر فرزند اول خانواده باشد.

یکی از این مراسمات نوزاد به گونه ای است که هیچکس به غیر از دکتر سونوگرافی وبرگزار کننده تشریفات از جنسیت نوزاد خبردار نمی شود. یعنی زمانی که مادر برای سونوگرافی نزد دکتر می رود، از جنسیت فرزندش مطلع نمی شود و کارت برگزارکننده تشریفات را به منشی دکتر می دهد و از او می خواهد تا جنسیت را به اطلاع برگزار کننده تشریفات مراسم برساند و در مراسمی هیجان انگیز بقیه افراد از جمله والدین از جنسیت فرزند مطلع خواهند شد، وظیفه ی افراد برگزار کننده بدین گونه است که باید مطابق با جنسیت تم انتخاب کنند، کیک سفارش دهند و مراسم را مهیج برگزار کنند و در تمام طول مراسم به فیلمبرداری و عکس برداری بپردازند.

مراسمات نوزاد/baby

مراسم سیسمونی

ادامه مطلب