سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

اسرار نهفته لوگو: زمانی که به یک لوگو می نگریم و تصویری گرافیکی را مشاهده می کنیم صرفاً توجه ما نباید به زیبایی طراحی لوگو باشد. آنچه که علاوه بر زیبایی طراحی لوگو برای ما مهم است هدف و ارزشی است که به هنگام طراحی آن آرم به آن توجه شده است. باید با تماشای لوگو متوجه شویم که آن ترکیبی از چه سمبل ها یا نوشته هایی است و هر کدام چه مفهومی دارند.

اسرار نهفته لوگو قسمت اول

برای شرح موفقی از این بخش در نظر داریم که تعدادی لوگوهای معروف را مورد بررسی قرار دهیم در ادامه به آن ها توجه کنید:

Vaio

اسرار نهفته لوگو Vaio

در نگاه اول که به لوگوی Vaio توجه می کنیم تمام توجه ما به زیبایی این طراحی است اما با کمی دقت بیشتر اسرار نهفته لوگو را میفهمیم که این لوگو متشکل از دو حرف است. حرف اول که نماد آنالوگ و حرف دوم نماد بیناری Binary یا همان 0 و 1 که زبان کامپیوتر می باشد و دیجیتال گویند.

Baskin robbins

اسرار نهفته لوگو Baskin robbins

با نگاه به این لوگو متوجه رنگ صورتی استفاده شده در آن می شویم. کمی که دقت کنیم این رنگ صورتی نشان دهنده اسرار نهفته لوگو است که آن هم عددی می باشد. این عدد 31 در واقع نمایانگر تعداد طعم های این شرکت است.

ادامه مطلب


جایی که زیبایی ظاهری یک ساختمان مد نظر باشد، انتخاب ما ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی می باشد. در مقالات قبلی درباره ساندویچ پانل دیواری صحبت کردیم (مقاله ساندویچ پانل دیواری) همچنین نوع و ویژگی هر یک از آن ها را نیز شرح دادیم. شرکت صنعت پوشش که ارائه دهنده کلیه خدمات مربوط به ساندویچ پانل ها می باشد می تواند پروژه های مهم شما را که مربوط به زیبا سازی یک منطقه از طریق بناهایش می باشد را برای شما مشتریان عزیز با بالاترین کیفیت انجام می دهد.

ویژگی ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی

 پانل دیواری پیچ مخفی/Hidden screw wall panel

ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل های دیواری بیشتر مناسب پوشش دیواره های سوله، کارگاه، کارخانجات و آزمایشگاه ها و… می باشد. این نوع از ساندویچ پانل ها با ضخامت 4-6cm مناسب دیوارهای مرتفع سوله و پارتیشن بندی های داخلی ساختمان ها می باشد. ساختار این نوع ساندویچ پانل ها به این صورت است که دارای دو رو ورق از جنس گالوانیزه و آلوزینگ می باشند. گاهاً دیده شده که در ساختار ساندویچ پانل دیواری از یک رو ورق آلوزینگ هم استفاده شده است. ترتیب قرار گیری این لایه ها به این صورت است که یک رو ورق آلوزینگ در بیرون و یک رو ورق گالوانیزه از درون آن را پوشش می دهد.

ایجاد شیار بر روی این پنل ها میزان استحکام آن ها را افزایش می دهد در نتیجه در برابر انواع فشارها نظیر نیروی ایجاد شده در برابر زلزله را تا حدود زیادی تحمل کرده و مانع افزایش میزان خسارت و خرابی ساختمان ها و سازه ها می شوند.

ادامه مطلب


نظر

ثبت شرکت فرایندی است که طی ان اشخاص حقیقی یا حقوقی قراردادی را بین خود امضاء می کنند که این قرارداد در بر گیرنده ی قواعدی برای تعامل این اشخاص با یکدیگر و همچنین با اشخاص ثالث (خارج از شرکت ) است .

کسب و کار و ثبت شرکت : امروزه در دنیای کسب و کار . برندها با ارزش ترین سرمایه های معنوی یک سازمان به شمار می روند بسیاری از شرکت ها، ثبت شرکت پایدار را به استراتژی کوتاه مدت مدیریتی ترجیح می دهند و بعضی از شرکت ها هم هستند که فرصت های رشد را در تصاحب برند های موجود جستجو می کنند به این ترتیب ایجاد مدیریت برند جزئی تفکیک ناپذیر از استراتژی شرکتی تلقی می شوند و می توان گفت که بدون ثبت شرکت از نظر هویتی دچار مشکل اساسی خواهند شد.

اثار تشکیل شرکت : هنگام تشکیل یک شرکت رابطه ای که میان شرکا ایجاد می شود رابطه ویژه ای است که ناشی از خصایص ویژه قرار داد شرکت است و این قرار داد شرکت شرکا را در ردیف هم قرار می دهد نه در مقابل هم انطور که مثلا در قرار داد بیع صادق است شرکت برای شرکا ایجاد حقی می کند که در شرکت های اشخاص به سهم الشرکه و در شرکت های سرمایه به سهم تعبیر می شود و دارای ماهیت حقوقی ویژه ای است از طرف دیگر قرار داد شرکت از نوع قرار داد های است که برای مدتی ادامه دارد و برای شرکا در مقابل یکدیگر حقوق و تکالیف خاصی بر قرار می کند که لازم است بررسی شوند.


نظر

امروز با توجه به پیشترفت علم و تکنولوژی روش های مختلفی جهت سهولت در انجام امور ایجاد می شود که یکی از این روشها ایجاد بستر مناسب در فضای اینترنت جهت راهنمایی و مشاوره حقوقی در خصوص دعاوی و شکایات حقوقی و احقاق حق موکلین میباشد . این مجموعه با بکارگیری جدیدترین روش و تکیه بر دانش فنی توانسته بعنوان بزرگترین و موفق ترین مرکز مشاوره حقوقی فعالیت نماید ، مشاوره حقوقی و قبول کلیه دعاوی حقوقی و کیفری توسط مجرب ترین وکلای پایه یک دادگستری .

قبول وکالت پرونده های دعاوی خانواده اعم از طلاق ، مهریه ، نفقه ، حضانت ، قیم و امور حسبی و همچنین دعاوی حقوقی و کیفری اعم از جعل ، مواد مخدر ، کلاهبرداری ، چک برگشتی ، سفته ، برات ، قرارداد های خرید و فروش و دعاوی مربوط به ملک و فروش مال غیر و حصر وراثت وراث .


خواص عجیب زالودرمانی به قلم استاد آل اسحاق در این مقاله به صورت مختصر با خواص زالو آشنا می شوید با توجه به اهمیت زالودرمانی در طب قدیم و جدید بر آن شدیم تا این نوشته استاد آل اسحاق را هم برای شما عزیزان عرضه کنیم. امید ما بهره برداری هر چه بهتر از این مطالب است.
زالو و خواص عجیب آن

زالو به عربی « عَلَق » و از نرم‌تنان آبزی است که در شالیزارها و مرداب زندگی می‌کند. جانورشناسان تا کنون 650 نوع زالو را شناسایی کرده‌اند که برخی از انواع زالو بسیار سمی و خطرناک هستند و بعضی از انواع زالوها مفید و آثار درمانی ارزنده‌ای دارند که ما در این مقاله به آنها اشاره می‌کنیم.

خاصیت درمانی زالو در بزاق دهان او است که ماده ضد انعقاد خون به نام هیرودین است و موجب رقیق شدن خون و باز شدن گرفتگی رگها و در نتیجه افزایش خون‌رسانی به مغز و بدن می‌شود. به عقیده بعضی کارشناسان 100 نوع ماده ویژه با اثرات درمانی گوناگون توسط زالو در خون ترشح می‌شود و مورد توجه پزشکان و جراحان قرار گرفته است و در اروپا و آمریکا در موارد گرفتگی رگهای قلب، گرافتهای پوستی و زیبایی پوست و جراحی قلب و پیوند اعضا و تقویت سیستم دفاعی بدن از آن استفاده می‌شود. مجمع پژوهشگران طب گیاهی بوعلی سینا با آزمایش‌های مکرر آثار زالودرمانی را تجربه کرده است.در قانون بوعلی سینا فصلی درباره زالودرمانی و علایم زالوهای سمی و زالوهای مفید آمده است. کشورهایی نظیر روسیه و انگلستان و آلمان از تولید و صادرات زالو درآمد هنگفت ارزی بدست می‌آورند. زالو از 2500 سال قبل در هند، یونان، روم، ایران و سپس در اروپا مورد استفاده پزشکی قرار گرفته است و در کشور روسیه بیماریهای مختلف (سردرد و امراض قلبی و پوستی و ضعف قوای جنسی) با زالودرمانی معالجه می‌شود. در مسکو و اکراین کرم‌های آرایشی برای رفع چین و چروک صورت تولید شده که ماده مؤثر آن از بزاق دهان زالو گرفته شده است. پروفسور می یر، آلتون، اوخنر و هورنر معتقدند هرگونه کانون عفونی بدن را بوسیله زالودرمانی می‌توان ریشه‌کن کرد. هر زالو 5 تا 15 میلی لیتر خون می‌مکد (10 برابر حجم بدن خود) در مدت 15 تا 60 دقیقه، پس از جدا شدن زالو خون‌ریزی 2 تا 10 ساعت طول می‌کشد.

با انداختن دو عدد زالو پشت گوشها می توان امراض صعب العلاج مغز (CXS) پارکینسون، رعشه، (MS) و (VA) گرفتگی عروق مغز، آلزایمر و صرع را معالجه کرد. با زالودرمانی می‌توان زخم معده، کولیت روده، پرستات، امراض ریوی، التهابات کبد، کیسه صفرا و بواسیر را معالجه کرد. با زالودرمانی می‌توان ناباروری مردان (ضعف اسپرم- واریکوسل)، کاهش میل جنسی و ترک اعتیاد مواد مخدر را معالجه کرد. بوعلی سینا در قانون می‌فرماید: « از زالوهایی که کرکهای ریز و نرم دارند یا لاجوردی هستند یا یک خط قرمز در سراسر کمرشان هست پرهیز کنید زیرا دچار بیهوشی، خون‌ریزی، تب، سستی و قرحه‌های بدخیم خواهید شد. از زالوهایی که در آبهای خزه‌دار که محل زیست قورباغه‌ها است استفاده کنید. از زالوهایی که در آبهای گل‌آلود سیاه هستند استفاده نکنید.

زالودرمانی بهتر از حجامت خون فاسد را از عمق بدن بیرون می‌کشد. اول محل زالو را با آب گرم پاک کنید ( از صابونهای عطری استفاده نکنید). جایی را که می‌خواهید زالو بیندازید اول با دست مالش بدهید تا سرخ شود. اگر جای زالو را با گل سرشوی یا خون بمالند زالو بهتر می‌گیرد. بهتر آن است که پس از جدا شدن زالو محل گزش او را حجامت بدهند. اگر پس از جدا شدن زالو خون بند نیامد پودر مازوج سوخته، نوره یا خاکستر یا پودر نرم زردچوبه استعمال شود.»

ادامه مطلب


لوگوی ساده: طراحی لوگو کار ساده ای نیست زیرا باید در هنگام طراحی به نکات مهمی توجه داشته باشید. توجه به این نکات مهم در طراحی یک لوگو، اساس کار برای ایجاد یک لوگوی مناسب و موفق در کسب و کارتان می باشد. تیم مائده دیزاین با معرفی این نکات مهم شما را در طراحی یک لوگوی ساده ایده آل کمک می کند.

11 نکته مهم و ویژه در طراحی لوگوی ساده

طراحی ساده لوگو

لوگویی که دارای پیچیدگی و جزئیات زیاد باشد هم سخت طراحی می شود و زمانبر است و هم اینکه دیرتر به خاطر سپرده می شود. یکی از ویژگی های مهم برای انتخاب یک لوگو برای کسب و کار مان اینست که به راحتی در ذهن بماند. چرا باید زمان خود را با طراحی یک لوگوی پیچیده که زمان بر و دیر گیر است هدر دهیم در حالیکه می دانیم لوگوی ساده جذاب تر است؟! اتفاقاً طراحی لوگوی ساده به مراتب سخت تر هم است؛ زیرا هم باید ساده باشد و هم جذاب. طراحی خوب است که بتواند با توجه به ایده های خوب ذهنش و با در نظر گرفتن ویژگی های آن کسب و کار و هدفش یک لوگوی ساده طراحی کند.

سایز یا اندازه لوگو

یک لوگو باید در هر سایزی طراحی شود زیرا برای موارد مختلفی کاربرد دارد. مواردی نظیر سربرگ شرکت یا سازمان، وب سایت و آگهی های تبلیغاتی و حتی شبکه های اجتماعی. در نظر داشته باشید که اگر لوگوی شما پیچیده و دارای جزئیات زیادی باشد، طراحی آن در سایز کوچک سخت شده و گاهی غیر قابل طراحی، اینجا مزیت ساده بودن لوگو مجدداً نیز یاد آوری می شود. تمام سعی خود را نمایید که لوگوی ساده در تمامی سایزها ارائه دهید زیرا برای یک مشترری با تجربه دارای اهمیت است.

لوگوی ساده، سایز لوگو

نسبت ابعاد در طراحی لوگو

لوگوهایی که اندازه های غیر معمولی دارند مثلا کوتاه و پهن اند یا باریک و بلند، ذهن مشتریان این لوگو ها را گیج کننده تفسیر می کند. بنابراین توجه به تعادل بین طول و عرض در طراحی لوگو گام مهمی است. در طراحی یک لوگوی مطلوب حتماً نباید قرینه سازی صورت بگیرد، رعایت تعادل بین ابعاد طرح خود باعث بالا بردن جذابیت یک لوگو می شود. لوگوهایی که به شکل مربع هستند هم به اندازه لوگوهایی که دایره شکل اند تأثیر گذار خواهند بود.

توجه به ماهیت کمپانی در طراحی

هر کمپانیی دارای ارزش هایی برای خود است که همیشه دوست دارد این ارزش ها را در تاریخچه خود برجسته کند و زنده نگه دارد. زمانی که دارید لوگوی کمپانی را طراحی می کنید توجه به این ارزش ها بسیار مهم و حتی جهت دهنده به مسیر طراحی شما خواهد بود. هر لوگویی با ارزش های مختص به خود مناسب کمپانی خود می باشد و برای صنف دیگر غیرقابل درک و نامطلوب جلوه می کند. به عنوان مثال لوگوهایی که برای مدرسه طرح زده می شوند مناسب مغازه بستنی فروشی یا فرش فروشی نمی باشند.

لوگوی ساده، ماهیت کمپانی را برای طراحی لوگو باید در نظر داشت

ادامه مطلب


پاسیو یا حیاط خلوت همان فضای نورگیر موجود در منازل ما است. همیشه داشتن یک گلخانه کوچک در منزل ما باعث شادابی روحیه ما نیز می شود. گیاهان انرژی منفی را دریافت کرده و باعث تولید و انتشار انرژی مثبت می شود علاوه بر جریان انرژی مناسب در فضای خانه، می توان به تولید اکسیژن تازه هم اشاره کرد.
به نظر من وجود همچین فضاهایی نشاط آور در این بحبوحه و شلوغی اطرافمان و آلودگی هوا، هر چند در ابعاد کوچک در منزلمان ضروری است. همین فضای کوچک می تواند ما را به سمت جریان مثبت زندگی سوق دهد.

ایده هایی برای دکوراسیون داخلی پاسیو

ایده های زیادی برای ساخت و تزئین یک پاسیو جذاب در منزل وجود دارد که درساالبرز چوب تعدادی از این تزئینات مناسب را در اختیارتان قرار می دهد هرچند که در طراحی دکوراسیون داخلی پاسیو هم ذوق هنری شما دخیل است.

مرحله اول انتخاب مکان مورد نظر می باشد البته این مکان بهتر است که ویژگی هایی لازم برای رویش یک گیاه را دارا باشد. بعد از اینکه مکان و گیاهان مورد نظرتان را انتخاب کردید به سراغ تزئین و طراحی گلخانه کوچک خود بروید.

استفاده از پنل های چوبی برای پوشش دیوارها

پنل چوبی در پاسیو

همیشه ترکیب چوب و گیاه، رنگ سبز و قهوه ای، ترکیب جذابی بوده است. این ترکیب رنگی حس طروات و شادابی داشته و گویی منتشر کننده انرژی مثبت در فضا می باشد.
پنل های چوبی انواع و اقسام مختلفی دارد که بنا به سلیقه خودتان می توانید هر کدام را که دوست دارید استفاده کنید و اولین زیبایی را به محوطه خود ببخشید. پنل های چوبی را می توانید به گونه های متفاوت هم استفاده کنید، بعضی از این پنل ها فقط به منظور پایه گلدان استفاده می شود و آن را به دیوارها متصل می کنند. اما برخی هم برای پوشش کامل دیوارها از پنل های چوبی استفاده می کنند. من دوست دارم که از این پنل ها بعنوان دیوار پوش استفاده کنم.

حتما بخوانید:  تقارن در دکوراسیون داخلی

استفاده از فنس

برای پوشش دیوار گلخانه خود می توانید از فنس هم استفاده کنید. بعد از نصب فنس می توانید گل هایی که بحالت پیچکی و آویزان هستند را به این فنس ها متصل کنید. این ایده هم، ایده ای جذاب است دیواری سرسبز با  اینکار خواهید داشت. مثل آنچه که در بیرون می بینید.

ساخت گلدان زیبا و ارزان قیمت

گلدان پلاستیکی پاسیو

برای این قسمت ایده های زیادی وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید. مثلاً شما می توانید برای کاهش هزینه ها و نشان دادن ذوق هنری خود از وسایل دور ریختنی استفاده کنید. یکی از این پیشنهادات می تواند استفاده از بطری های پلاستیکی دور ریز باشد. بجای دور ریختن این بطری ها و ایجاد نوعی آلودگی برای محیط زیست، این بطری ها را به گونه های مختلف برش داده و بعد از رنگ آمیزی بعنوان گلدان برای گیاهان کوچکتان استفاده کنید. می توان تعدادی از این بطری ها را آماده کرد و در قسمتی از گلخانه به دیوار آویزان نمود و گل هایی را داخل آن ها کاشت، ایده ای واقعاً جذاب خواهد بود. دومین پیشنهاد استفاده از گلدان های ساده و ارزان برای گل های بزرگتر و درختچه مانند است. شما با انتخاب این گلدان ها اقتصادی تر عمل می کنید. از سنگ های کوچک استفاده کنید. سنگ هایی با ابعاد و اشکال مختلف را به گلدانتان بچسبانید و سپس شروع به نقاشی این سنگ ها نمایید، باور کنید که فوق العاده می شود.

ادامه مطلب


سازه فلزی: امروزه با پیشرفتی که در علم و تکنولوژی اتفاق افتاده، نیاز به سازه های فلزی از پیش ساخته مثل انواع ساندویچ پانل ها در زمینه مهندسی سازه هم افزایش پیدا کرده است در حال حاضر خواسته های بشر در راستای کاهش هزینه و صرفه جویی در وقت است بنابراین دستیابی به علم سازه های فلزی سبک هم یکی از مزایای قرن حاضر محسوب می شود چرا که همه خواسته ها و نیازهای مهندسین را در حال حاضر می تواند رفع نماید و حس رضایت را به دلشان آورد.

سازه فلزی فضاکار چیست؟

سازه فلزی فضاکار/Spacecraft Metal Structures

منظور از سازه فلزی، اسکلت فلزی است که بافتی متشکل از المان ها و اشکال مختلف است و در نهایت یک سیستم فلزی مقاوم و بسیار سبک را ایجاد می کند. این سازه ها اشکال مختلفی دارد که برخی از مهمترین آن ها شامل: چلیک، شبکه های مسطح دو لایه یا چند لایه، قوس و گنبد و غیره … است. علاوه بر اشکال مختلف، این سازه ها همچنین بافت مختلفی دارند که با تغییر و جابجایی هر المان بافت جدیدی حاصل می شود که مسلماً کاربرد متفاوتی هم دارد. بنابراین باید کاربردشان سنجیده شود با تغییر هر المان گفتیم که کاربردشان هم بدلیل تغییر بافت عوض خواهد شد. مثلاً سازه های ساخته شده در کشورمان یا دنیا در اماکن مختلفی از جمله ورزشگاه ها، آشیانه های هواپیما، ایستگاه های قطار، سوله و … مورد استفاده قرار می گیرد.

سازه فلزی فضا کار

هر سازه فلزی که ساختاری سه بعدی داشته باشد و تغییر در هر المان کاربرد کلی آن سازه را تغییر ندهد را سازه فضا کار گویند. هدف مقاله سازه های فلزی فضاکار سه بعدی ایست که دارای بافتی مفصلی می باشد.

انواع سازه فلزی فضاکار

شبکه های تخت، ترکیبی از سیستم یک یا چند وجهی با لایه های واحد را شبکه گویند. شبکه های تخت می توانند از یک تا چند لایه متفاوت باشند اما بیشترین مورد استفاده آن ها بصورت دو لایه است. این شبکه های دو لایه از دو لایه موازی که توسط عناصری بهم متصل می شوند، بوجود آمده است. کاربرد این نوع سازه ها در آشیانه هواپیما است. چون هزینه نیمی از این سازه ها را پیوندها تشکیل می دهند، سازه های فضاکار اقتصادی به نظر نمی رسند در سازه های فلزی فضاکار برای اینکه توزیع نیرو و کشش مناسبی داشته باشیم بهتر است که ستون ها درون شبکه قرار بگیرند و به چند گره هم متصل باشند.

ادامه مطلب


نظر

اگر احتمالاً نمی دانید که تگ چه می باشد در گام نخست ذهیتی راجع به آن توسط تیم سئو در کرج به شما می دهیم. اصولاً همه ما با واژه ای به نام هشتگ در دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی آشنا شده ایم و از آن حتی استفاده می کنیم. برای استفاده از هشتگ در شبکه های اجتماعی اینستا گرام، تلگرام، تویتر و … از علامت # یا شارپ استفاده می شود. هرگاه که کلید های ترکیبی shift+3 را در کیبور زده و کلمه ای را بعد آن قرار می دهید در واقع هشتگ ایجاد کرده اید در شبکه های اجتماعی و پیام رسان نظیر اینستاگرام هشتگ ها برای دسته بندی موضوعی مطالب استفاده می شود که رویکردها و کاربردهای مختلفی دارند.
برای جمع آوری اطلاعات بیشتر می توانید مطالب زیر را در گوگل جستجو کنید:

  • استراتژی هشتگ در شبکه های اجتماعی
  • چگونه هشتگ می گذاریم؟
  • چه هشتگ هایی را انتخاب نمائیم؟
  • چگونه هشتگ های پر کاربرد را پیدا کنیم؟
  • با استفاده از چه هشتگ هایی در حوزه کاری خود مخاطبان بیشتری جذب کنیم؟ یا بیشتر دیده شویم؟

تگ ها در وب سایت چه کمکی به سئو می کنند؟

tag in website/تگ در وب سایت

تگ ها چه بودند؟

همین هشتگ هایی که در شبکه های اجتماعی برای دسته بندی مطالب، عکس یا مقاله دیده می شوند در واقع همان تگ های وب سایت هستند که به شبکه های اجتماعی و پیام رسان وارد شده اند برای توضیح جامع درباره تگ یا برچسب به سایت ویکی پدیا مراجعه کنید.

تگ ها در وب سایت ها چگونه بوجود آمدند؟

تگ ها در وب سایت ها در ابتدا با این نیاز بوجود آمدند که وقتی وب سایتی را راه اندازی می کردید، شما می توانستید با ایجاد منوهایی حداکثر تا 40 عدد مطلب گذاری نمائید که تعداد منوها محدود هستند و تعداد مطالب روزانه در حال افزایش که این تعداد کم منو پاسخگو نبودند.

طبق این نیاز راهکاری ارائه شد و در وب سایت ها امکانی را قرار دادند، شما می توانستید در یک بخشی زیر یک پست، موضوعات مربوط به آن پست، مطلب یا Article را با استفاده از یک علامت شارپ (#) تگ کنید. سپس  cms آن را مدیریت می کرد که می توانست با کلیک بر روی یک تگ، تمام موضوعات مربوط به آن پست را که در سایت است را به مخاطب نمایش دهد.
به این صورت که ما سایتی داریم که تعداد منوهای آن حداکثر 20 عدد بود ولی تعداد مطالبی که داشتیم بالای 35 موضوع یا مطلب بود اما می خواستیم که پست هایی که دارای موضوعات یکسانی هستند به طور مرتب پشت سر هم قرار بگیرند، اینگونه که اگر کسی مطلب را مشاهده کرد بتواند مطلب قبلی مربوط به این پست را هم ببیند. اگر بر روی این تگ ها کلیک می کردند می توانستند تمامی مطالب مربوط به آن موضوع را مشاهده نمایند.

ادامه مطلب


آموزش گام به گام طراحی قالب وردپرس قسمت دوم : امیدوارم که شما تا این قسمت مقدماتی که جهت طراحی قالب وردپرس در قسمت اول گفته شد را انجام داده باشید . در این قسمت به شما آموزش داده خواهد شد که چطور دایرکتوری و ساختار پوسته را در وردپرس ایجاد کنید و پوسته خود را نصب کنید. اگر شما تجربه کار با وردپرس را داشته باشید، حتما می دانید که از قسمت تنظیمات -> پوسته ها می توانید قالب هایی که در وردپرس نصب شده اند را ببینید.

a-2 آموزش گام به گام طراحی قالب وردپرس قسمت دوم


 
منظور از نصب شدن قالب در وردپرس چیست ؟


زمانی که شما فایل های قالب وردپرس خود را طبق تصویر درمسیر زیر قرار دهید، در واقع آن قالب را در وردپرس نصب کرده اید اما در این جا نکته ای وجود دارد که باید به آن اشاره کنم، مفهوم نصب بودن قالب و فعال بودن آن در وردپرس متفاوت است . همانطور که در عکس می بینید چندین قالب در وردپرس ما نصب می باشد اما فقط یکی از آن ها را می توانیم از طریق پیشخوان -> تنظیمات -> پوسته ها فعال کنیم تا نمایش داده شود.

b آموزش گام به گام طراحی قالب وردپرس قسمت دوم


 
زمانی وارد تنظیمات -> پوسته ها می شویم قالب هایی که در وردپرس نصب هستند نمایش داده می شوند که با کلیک بر روی گزینه ی فعال کردن می توانیم قالب موردنظرمان را فعال کنیم .

c آموزش گام به گام طراحی قالب وردپرس قسمت دوم


 
برای اینکه قالب خود را همانند قالب های مشاهده شده در تصویر بالا در وردپرس نصب کنید، مراحل زیر را با ما دنبال کنید.


مراحل نصب قالب در وردپرس :

هدف ما این است قالب html خود را به صورت قالب وردپرسی در وردپرس معرفی کنیم در ابتدا فایل قالب html را از لینک زیر دانلود کنید تا مراحل را با هم دنبال کنیم.


دانلود قالب html

ادامه مطلب