سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

اگر در شهرهای پرجمعیت و آلوده زندگی می کنید و از آلودگی هوا خسته شده اید و همچنین به فکر سلامت خود و خانه خود هستید ما به شما پیشنهاد استفاده از گیاهان تزیینی در منزل را می دهیم. اینطور شما با یک تیر چند نشان می زنید. هم هوای منزل خود را مطبوع نگه میدارید و هم دردکوراسیون داخلی منزل خود تغییری مثبت و جذاب ایجاد کرده اید.

برخی از گیاهان علاوه بر زیبایی، هوای خانه شما را تمیز و تصفیه می‌کنند. پس چه بهتر که سراغ آن ها بروید و در عین حال از زیبایی، طروات و تازگی‌شان در دکوراسیون داخلی خانه خود لذت ببرید. خوشبختانه برخی از گیاهان آپارتمانی در پاکیزه کردن هوای خانه نقش موثری دارند. پس خوب است تعدادی از آن ها را بشناسید و با توجه به فضای خانه و توان نگهداری‌تان از چندین گلدان مختلف استفاده کنید یا دست کم دو گلدان داخل خانه داشته باشید. گل‌ها به یک اتاق زندگی می‌بخشند و حال و هوا و جو آن را بهبود می‌دهند.

هر موقعی که شما وسیله ی جدیدی برای خانه خود می خرید همراه با آن ماده شیمیایی جدیدی را هم وارد منزل می کنید. این مواد شیمیایی آلی فرار درصد زیادی از آلودگی هوای داخل خانه را تشکیل می دهند. حتی زمانی که شما نمی توانید بوی آنها را استشمام کنید، مواد شیمیایی فرار هوا را به مقدار کافی آلوده می کنند تا باعث تحریک دستگاه تنفسی و اغلب سردرد شما می شوند. اما وجود گل و گیاه آپارتمانی و گیاهان خانگی در منزل بعنوان یک پادزهر عمل می کند و با شکستن پیوند بین مواد شیمیایی فرار آن ها را بعنوان غذا مصرف می کنند در نتیجه بسیاری از موادی که باعث آلوده شدن هوای داخل خانه می شوند از بین می روند.

مکان هایی که معمولا افراد بیشتر در آن حضور دارند از اهمیت بالاتری برخوردار است مانند اطراف تلویزیون، میز کامپیوتر یا اتاق خواب. گل‌ها ممکن است بخشی از چیدمان یک میز باشند و یا برای تزئین بالای شومینه استفاده شوند. از گل‌ها می‌توان به‌عنوان المانی مکمل یا اصلی در دکوراسیون داخلی استفاده کرد و در هر دو نقش عالی ظاهر می‌شوند. با این اوصاف، گل‌ها برای لذت بردن و تحسین کردن به وجود آمده‌اند. آن‌ها طبق سفارش طبیعت برای هر مناسبتی طراحی می‌شوند و نیازمند یک جای باشکوه و در خور در دکوراسیون داخلی هستند.

برای مطالعه بیشتر به مقاله گیاهان گلدانی در طراحی دکوراسیون منزل مراجعه کنید.