سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

زمانی که از یک وسایل الکترونیکی استفاده می کنید ممکن از با مشکلات متعددی روبه رو شوید که در صورت آشنایی با این مشکلات و شناخت درست آن ها، به راحتی می توانید آن ها را برطرف کنید. از مشکلاتی که ممکن است بارها هنگام استفاده از موتور برق و موتور برق بنزینی با آن روبه رو شوید، مشکلات زیر می باشد که باید آن ها بشناسید و  بتوانید آن ها رفع کنید.

مشکل اول : دیزل ژنراتور استارت میخورد اما روشن نمیشود و‌آلارم ECU FAIL میدهد.

مشکل دوم : دیزل ژنراتور استارت نمی خورد و آلارم ECU FAIL میدهد.

1- ابتدا ولتاژ باتری را چک کنید. اگر مقدار آن کمتر از 22ولت بود و موتور استارت خورد اما روشن نشد (چون توان باتری جهت باز کردن سوزن های برقی موتور کافی نیست) و‌ باید باتری را شارژ کنید.

اگر ولتاژ باتری کمتر از 20ولت بود و موتور اصلا استارت نمی خورد و یا چند بار استارت درگیر میشود ولی توان شوک ‌به موتور را ندارد.

2- در صورتیکه موتور استارت میخورد اما روشن نمیشود ابتدا به آلارم بورد دیزل ژنراتور (( بورد دیسی جهت عیب یابی توصیه میشود)) دقت کنید. در بیشتر مواقع ECU دیزل ژنراتور سالن بوده ولی ((همانطور مه اول شرح دادیم ECU دیزل ژنراتور نقش کنترل و حفاظت پارامترهای موتور دیزل از قبیل دما،فشار و … را دارد)) پارامترهای موتور دیزل ژنراتور دچار مشکل شده و شاید سنسور سنجش پارامترها ایراد پیدا مرده باشد.

جهت دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان با کارشناسان آریان صنعت، تنها نمایندگی فروش موتور برق ارزان با برند هادس ، تماس بگیرید. یکی از مهم ترین برتری موتور برق بنزینی هادس در مقایسه با سایرین ، صدای کم آن می باشد.

برای مطالعه بیشتر بر روی لینک عیب یابی دیزل ژنراتور کلیک کنید.

منبع : آریان صنعت