سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

طراحی لوگو با استفاده از اسم فارسی: در زمینه طراحی لوگو باید بدانیم که با هیچ محدودیتی در نوع خطوط ، اشکال ، نماد ، فونت و دیگر عناصر موثر رو به رو نخواهیم بود. اما طراحی لوگو بدست طراحان متخصص و ماهر در چارچوب قوانین و قواعدی انجام می شود . بدین معنی که حتی به ظاهر ، ساده ترین لوگوها هم براساس اصول ، استاندارهای جهانی و نسبت طلایی (عدد فی) طراحی شده اند. به عنوان مثال لوگوی برند اپل که یکی از موفق ترین لوگوها در بین رقبای خود می باشد ، نماد یک سیب گاز زده و لوگوی برند توییتر که نماد یک پرنده می باشد ، براساس عدد فی یا نسبت طلایی طراحی شده است.

Logo design using Persian nameطراحی لوگو با استفاده از اسم فارسی

طراحی لوگو با استفاده از اسم فارسی

طراحی لوگو با اسم فارسی که ممکن است اسم شرکت ، سازمان ، کمپانی یا حتی یک رستوران باشد می تواند هم به صورت تایپوگرافی (لوگو نوشتاری) و هم به صورت لوگوهای ترکیبی طراحی شود. پیشنهاد می شود اگر یک تجارت نوپا و تازه تاسیس در اختیار دارید از لوگوهای ترکیبی استفاده کنید. در لوگوهای ترکیبی نام برند به همراه نماد تصویری طراحی می شود و به ثبت شدن در ذهن مخاطب سرعت می بخشد. در طراحی لوگو با اسم فارسی می توان از تکنیک های متفاوتی استفاده کرد. به عنوان مثال مجموعه مائده دیزاین لوگوی یک رستوران را با استفاده از یک نماد و نوشتار طراحی کرده است. مخاطبان به محض دیدن این لوگو دریافت می کنند که با یک رستوران کباب لقمه رو به­ رو هستند. به تصویر زیر توجه کنید:

طراحی لوگو با استفاده از اسم فارسی

همانطور که در تصویر زیر می بینید ، طراحان ماهر مائده دیزاین ، در طراحی لوگو مجموعه حجابان که یک اسم فارسی می باشد ، صورت و چهره یک بانو را با حجاب در سمت چپ لوگو به همراه اسم مجموعه که حجابان است ، طراحی کرده اند و آدرس سایت به خواست خود شرکت در زیر لوگو درج شده است.

ادامه مطلب