سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

نظر

معمولا با شروع سال جدید مدیران بازاریابی برندهای مختلف و استارتاپ ها به بررسی بازخورد روش های تبلیغاتی مختلف سال گذشته می پردازند و آنها را با یکدیگر مقایسه می کنند تا بهترین تکنیک های بازاریابی آنلاین که دارای نتیجه بخشی بهتری بوده را پیدا کنند تا در سال جدید بتوانند از بهترین تکنیک های بازاریابی آنلاین استفاده کنند.
آویناوب قصد دارد در این مقاله برترین راه های تبلیغاتی اینترنتی در سال 2017 را که بعد از بررسی ها و تحلیل های بزرگترین برندهای بین المللی شناخته شده را با شما در میان بگذارد:

تبلیغات در گوگل

یکی از موثرترین و پرکاربردترین روش های تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در گوگل می باشد که هم برای کسب و کارهای بزرگ و هم کسب و کارهای کوچک بسیار مناسب می باشد و یکی از پربازده ترین تبلیغات شناخته می شود.
تبلیغات در گوگل بسیار به صرفه می باشد چرا که بصورت کلیکی محاسبه می شود و آگهی دهنده تنها به ازای بازدیدکنندگانی که وارد سایت می شوند مبلغی را پرداخت می کنند. تبلیغات کلیکی گوگل بلافاصله پس از درخواست شما توسط شرکت آویناوب فعال می گردد و سایت شما در رتبه اول جستجو برای هر کلمه کلیدی که موردنظر شما باشد قرار می گیرد. برای مدیریت تبلیغات گوگل امکانات زیادی نیز وجود دارد به همین دلیل است که این روش یکی از هدفمندترین روش های تبلیغات اینترنتی نیز می باشد.
باتوجه به این که امروزه استفاده از گوشی موبایل و تبلت برای جستجو در اینترنت نیز افزایش یافته شما با تبلیغات گوگل می توانید در رتبه اول گوگل قرار بگیرید و دیده شوید بنابراین کی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی در موبایل نیز می باشد.

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی در اصل بصورت یک متن خبری است که جنبه تبلیغاتی دارد که به سفارش برندها و شرکت های مختلف از طریق شرکت آویناوب نیز در سایت های خبری پربازدید و خبرگذاری های معتبر در حوزه های متفاوت صورت می گیرد.
رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش های بازاریابی آنلاین و تبلیغات اینترنتی در سال گذشته داشته است. با انتشار اخبار کسب وکار خود در خبرگزاری های پربازدید می توانید باعث افزایش اعتبار کسب و کار خود شوید.
شرکت گوگل نیز رپورتاژ آگهی را از تکنیک های بازاریابی آنلاین معرفی کرده است و این راه را برای افزایش رتبه سایت توصیه کرده و به این نکته اشاره کرده که انتشار اخبار کسب و کار در خبرگزاری های معتبر با وجود چند لینک فالو در متن رپورتاژ به سایت آگهی دهنده می تواند تاثیر خیلی خوبی داشته باشد و این یک روش دریافت بک لینک طبیعی و همیشگی است.

ادامه مطلب