سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

موتور برق بنزینی

کشورهای بزرگ در حوزه ی ساخت موتور برق بنزینی آمریکا.ژاپن.انگلیس وچین هستند اما به دلیل اینکه تولید و‌درخواست خیلی کم تری نسبت به موتور برق دیزل دارد این صنعت را به چین واگذار کرده اند و هندا ژاپن و ساوفوجی ژاپن هم شرکت تولیدی خود را در چین به راه انداخته اند. قابل ذکر است که چین امروزه نسبت به همه ی بازار و همه ی نیازها تولید موتور برق بنزینی دارد اما چیزی که موتور برق ها را از هم جدا میکند شهری است که موتور برق ها در آن تولید میشود.بهترین شهری که هیچ محصول کیفیت پایینی در آن تولید نمیشود chongqing است و تقریبا همه محصولات آن با کیفیت و‌گران است.
با افتخار اعلام میکنیم محصولات HADS ساخت این شهر است و با سر بلندی توسط شرکت آریان صنعت وارد بازار ایران شده و‌ عرضه میشود. شهر zhejiang یکی دیگر اط شهرها است که در زمینه ادوات کشاورزی فعالیت دارد و در زمینه تولید موتر برق هم فعالیت می کند اما با کیفیت خیلی پایین و بدون تخصص و‌ علم و‌استاندارد که البته متاسفانه در بازار ما از محصولات این شهر بسیار دیده می شود.

بهترین موتور برق باید چه مزایایی داشته باشد؟

1-گارانتی معتبر
2-ژنراتور دارای سیستم AAVR و AU و بدون افت ولتاژ
3-موتور دارای سیستم Low oil و Easy start وHIBRIDY
4-طراحی به روز و استاندارد با کیفیت و بدنه مستحکم
5-صدای کم
6-صفحه ی دیجیتال
7-متعلقات کاربردی و ضروری
میتوانید با خرید موتور برق HADS تمام این ویژگی ها را دست داشته باشید.

 موتور برق دیزلی

معدود شرکتی در chingqing وجود دارد که موتور برق دیزل تولید کند HADS جزو ‌محدود محصولات این شهر است. اما چین در تولید دیزل ژنراتور های سنگین حرف زیادی برای گفتن ندارد. چون غول های صنعتی مثل کاترپیلار،کامینز،پرکینز،دویتس و… دانش های چندین ساله و سرمایه گذاری های چندین میلیون دلاری در این راه گذاشته اند و سهم زیادی از درخواست جهانی را پوشش می دهند.

چگونه موتور برق دیزلی  با کیفیت بخریم؟

دیزل ژنراتور از چند بخش مختلف تشکیل شده است  که هر کدام  قیمت بسیار بالایی دارند
1-موتور
2-ژنراتور
3-شاسی و شرکت کوپله کاری آن
4-تابلو
در هنگام خرید حتما تحقیق لازم را به عمل بیاورید تا از پول زیادی پرداخت نکردن اطمینان حاصل کرده باشد.

 منبع:آریان صنعت