سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

نظر

اگر در حوزه ی ساخت و ساز فعالیت می کنید حتما یا در مورد ساندویچ پانل ها شنیده اید یا حتی خودتان در ساختمان سازی از آن ها استفاده می کنید. در این مقاله ، به معرفی کوتاهی در مورد انواع ساندویچ پانل های دیواری خواهیم پرداخت.

مزیت های ساندویچ پانل دیواری :

ساندویچ پانل های دیواری ماموت دارای یک سری مزایا می باشد که آن ها نسبت به سایر مصالح ساختمانی منحصربه فرد می کند، این ساندویچ پانل ها دولایه بوده و از جنس آلوزینک یا گالوانیزه و عایق فوم ما بین آنها از جنس پلی یورتان می باشد. عایق آلوزینک در مقایسه با گالوانیزه مزایای بیشتری دارد و عایق فوم پلی یورتان ، نسوز یا بسیار کم سوز می باشد. طول عمر بالای آنها جنس ورق پانل دیواری ماموت که می تواند از گالوانیزه یا آلوزینک باشد سبب محبوبیت آن در بین سایر مصالح ساختمانی گردیده است. ساندویچ پانل های دیواری از مصالح مورد استفاده در سازه ها هستند که فوم تزریق شده بین آنها پلی یورتان است که نسوز و کم سوز است با ضریب حرارتی بالا می باشد. از آن ها جهت پوشاندن دیواره ها یا دیوارها در ساختمان سازی یا اسکلت های فلزی یا سوله ها و انبار ها و دیوارهای کارگاه ها و غیره استفاده می شود.


اگر در حوزه ی ساخت و ساز فعالیت می کنید حتما یا در مورد ساندویچ پانل ها شنیده اید یا حتی خودتان در ساختمان سازی از آن ها استفاده می کنید. در این مقاله ، به معرفی کوتاهی در مورد انواع ساندویچ پانل های دیواری خواهیم پرداخت.

مزیت های ساندویچ پانل دیواری :

ساندویچ پانل های دیواری ماموت دارای یک سری مزایا می باشد که آن ها نسبت به سایر مصالح ساختمانی منحصربه فرد می کند، این ساندویچ پانل ها دولایه بوده و از جنس آلوزینک یا گالوانیزه و عایق فوم ما بین آنها از جنس پلی یورتان می باشد. عایق آلوزینک در مقایسه با گالوانیزه مزایای بیشتری دارد و عایق فوم پلی یورتان ، نسوز یا بسیار کم سوز می باشد. طول عمر بالای آنها جنس ورق پانل دیواری ماموت که می تواند از گالوانیزه یا آلوزینک باشد سبب محبوبیت آن در بین سایر مصالح ساختمانی گردیده است. ساندویچ پانل های دیواری از مصالح مورد استفاده در سازه ها هستند که فوم تزریق شده بین آنها پلی یورتان است که نسوز و کم سوز است با ضریب حرارتی بالا می باشد.از آن ها جهت پوشاندن دیواره ها یا دیوارها در ساختمان سازی یا اسکلت های فلزی یا سوله ها و انبار ها و دیوارهای کارگاه ها و غیره استفاده می شود.

ساندویچ پانل سقفی :

ساندویچ پانل های سقفی شامل دو نوع می باشند :

1-ساندویچ پانل سقفی ساده

2- ساندویچ پانل سقفی پیچ مخفی

ساختار ساندویچ پانل های سقفی به این صورت است که پوشش روی پانل، ورق گالوانیزه رنگی یا بدون رنگ
هسته میانی پانل آن فوم از جنس پلی یورتان با دانسیته معادل 40+_2kg/M3 و از جنس پلی استایرن با دانسیته 20 +_ 2Kg/M3
 پوشش پشت پانل، ورق گالوانیزه رنگی یا الومینیوم با ضخامت های مختلف یا لایه ای از کاغذ کرافت مسلح با فویل آلومینیومی می باشد.

فروش و اجرا و نصب انواع ساندویچ پانل ماموت در طرح و رنگ های مختلف توسط آقای علی شاه محمدی می باشد. جهت مشاوره و تماس با مجموعه صنعت پوشش با شماره تلفن 09121824394

منبع : http://sanatpooshesh.com