سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

نظر

در این مقاله می خواهیم ویژگی های استارت آپی که باعث کسب درآمد می شود را با هم مرور کنیم. برای راه اندازی یک استارت آپ فقط یک ایده کافی نیست و ایده اصل و اساس شروع کار است ولی مهم تر از آن این است که چگونه استارت آپ خود را به مرحله کسب درآمد برسانیم.برای راه اندازی یک کسب و کاری که بتواند کسب درآمد خوبی برای شما داشته باشد و به یک تجارت موفق تبدیل شود باید به موضوع business plan  توجه زیادی داشته باشید.

چگونه از طریق استارت آپ کسب درآمد کنیم؟

استارت آپ

استارت آپ

برای راه اندازی یک کسب و کاری که بتواند کسب درآمد خوبی برای شما داشته باشد و به یک تجارت موفق تبدیل شود باید به موضوع business plan  توجه زیادی داشته باشید.

اگر بخواهیم توضیح واضح تری در این زمینه به شما ارائه دهیم باید بگوییم که بیزینس پلن سندی است که مراحل و اقدامات استارت آپ را در یک دوره مشخص شده بیان می کند و معمولا اطلاعات دقیقی از هزینه ها، سود ها، ضرر و زیان ها و ریسک ها خواهد بود.

در تعریف استارت آپ ها موضوع کسب و کار انواع مختلفی دارد، هدف برخی از آنها جذب سرمایه از سرمایه گذارها می باشد و بعضی دیگر از آنها برای عملیات درون سازمانی کاربرد دارند.

اما اکثر اوقات افراد ذهنشان درگیر این موضوع می شود که آیا استارت آپ ها  طرح از پیش تعیین شده کسب و کارشان را اجرا و عملی می کنند یا زمان مواجه شدن با موانع موجود در توسعه کسب و کار طرح کسب و کار را تغییر می دهند؟

جوابی که برای این سوال وجود دارد این است که وقتی استارت آپ شما  اجرا شده و وارد بازار کسب و کار می شود مسلما رقیبانی همیشه وجود دارند و برای پیروز شدن در این میدان ناگزیر هستید که طرح کسب و کاری که برای کسب وکار خود طراحی کرده بودید تغییر دهید و یا حتی خدمات و محصولات جدیدی را بعنوان کسب و کار برای سود بهتر به استارت آپ خود بیافزایید.

ادامه مطلب