سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

نظر

اسرار نهفته در لوگو: با توجه به اینکه گفتیم لوگو در واقع تصویری گرافیکی است که می تواند شامل متن یا عکس و حتی ترکیبی از هر دو باشد ولی پشت این این تصویر گرافیکی اهداف و ارزش هایی نهفته است که باید به آن توجه شود. این مهم میسر نمی شود مگر با استفاده از طراحی لوگو ساده که آن هم هنر و تجربه طراح آن است. در مقاله قبلی تعدادی از لوگو ها و اسرارشان را توضیح دادیم و اینک به ادامه آن می پردازیم.

اسرار نهفته در لوگو قسمت دوم

LE DE TOUR FRANCE

اسرار نهفته در لوگو Le de tour france

با دقت در طراحی این لوگو متوجه اسرار نهفته در لوگو خواهیم شد. در این لوگو دوچرخه سواری را مشاهده می کنیم که به شکل حرف R است و رنگ زرد چرخ دوچرخه در واقع نماینده رنگ لباس شرکت در مسابقاتشان است.

EIGHT

اسرار نهفته در لوگو Eight

این لوگو به قدری ساده طراحی شده که مفهوم خود را می رساند و دقیقاً همان اسم لوگو را بدون داشتن اسرار نهفته در لوگو در تصویر گرافیکی آن که همان eight است، مشاهده می کنیم.

LG

اسرار نهفته در لوگو LG

اسرار نهفته در لوگو الجی بسیار محسوس است. کلمات L و G داخل دایره بسیار مهم هستند. شرکت الجی این دایره را در واقع نماد جهان می داند و کلمات درونی آن نمادی از جوانان، آیندگان، انسانیت و فناوی است. الجی معتقد است که رنگ قرمز جذب کننده است و نشان از دوستی می باشد.

KILLED

اسرار نهفته در لوگو Killed

این لوگو در واقع به معنی کشته شده می باشد. اسرار نهفته در لوگو اینگونه است که نمادی از کشته شدن را به صورت حرف i افتاده به حالت افقی نیز در طراحی نشان داده شده است.

QUIK SILVER

اسرار نهفته در لوگو Quik silver

این لوگو متشکل از یک کوه است که موجی بر روی آن قرار دارد. نمادی از ورزش است این طراحی. ورزش کردن در شرایط سخت اسرار نهفته در لوگو این شرکت است. شرکت مدعی اینست که می تواند نیاز مشتریانش را در این زمینه فراهم کند. این لوگو حتی به سر قو هم شباهت دارد. برای طراحی لوگوی Roxy از دو عدد لوگوی Quik silver استفاده کرده اند.

COCA COLA

اسرار نهفته در لوگو Coca cola

اگر به حرف o موجود در کلمه cola توجه کنیم متوجه چه چیزی می شویم؟ خیلی کم پیش می آید که کسی متوجه آن شود. آن شبیه پرچم کشور دانمارک است، کشوری که به شادترین کشور جهان مشهور است. شرکت کوکا کولا این موضوع را متوجه شد و تبلیغات گسترده ای را در فرودگاه این شرکت به راه انداخت.

FEDERAL EXPRESS

اسرار نهفته در لوگو Federal express

لوگوی این شرکت به صورت کاملاً خلاقانه طراحی شده است. با نگاه اولیه متوجه دو رنگ مختلف می شویم. اسرار نهفته در لوگو این شرکت اینست که بین دو حرف E و x فضای خالیی وجود دارد که به شکل فلش است. این فلش به فکر و نگرش شرکت به آینده اشاره دارد.

ادامه مطلب