سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

کانتینرهای حمل و نقل: واحدهای کانتینری بخش عظیمی از صنعت حمل و نقل را تشکیل می دهند. این ظروف حمل و نقل، ساختارهایی هستند که انواع مختلفی از محصولات را می توان در آن ها ذخیره نمود و از بخشی از جهان به بخش دیگر فرستاد. محفظه های متحرکی که در سفرهای طولانی از محتویات درونشان محافظت می کنند و مانع از فروپاشی آن ها می گردند.
به همین دلیل، بسته به نوع محصولی که حمل و نقل می شود و خدماتی که نیاز دارند، واحدهای کانتینری ممکن است در ابعاد، ساختار، مواد، نحوه ساخت و ساز و غیره متفاوت باشد. امروزه انواع مختلفی از این کانتینرها به منظور حمل و نقل محصولات متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند. تمامی این محصولات را شرکت صنعت پوشش در کنار سایر محصولات ساندویچ پانل و ساندویچ پانل ماموت در اختیار داشته و می تواند به شما عزیزان ارائه نماید.

16 نوع ویژه کانتینرهای حمل و نقل

16 special types of transport containersکانتینر ذخیره سازی خشک:

این سازه ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند؛ توسط ISO در ابعاد مختلف (10،20 و 40 فوت) استاندارد سازی شده و برای ذخیره سازی مواد خشک مورد استفاده قرار می گیرند.

کانتینر مخزن تخت:

این کانتینر با کناره های قابل انعطاف، مانند کانتینرهای حمل و نقل ساده هستند که می توان آن ها را به دو دسته تقسیم نمود و دو طرف را برش داد و قفسه ای برای حمل انواع وسیعی از کالا ساخت.

ادامه مطلب