سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

طراحی دکوراسیون اتاق خواب و زیبایی و دکور آن ببسیار مهم می باشد. زیرا اتاق خواب کانونی برای استراحت و آرامش است. منظم و مرتب بودن آن به هر کس احساس خوبی را القا می کند. چه اتاق های کوچک و چه اتاق هایی با فضای زیاد اگر به خوبی طراحی شوند می تواد شکل بسیار مناسبی را ایجاد نماید. بنابراین باید به دنبال راه کار هایی برای چینش اتاق خوابمان با بهره بردن از حد اکثر فضا هستیم.

 

تخت خواب مناسب در طراحی دکوراسیون اتاق خواب

محل قرارگیری تخت خواب در اتاق خواب یکی از مهمترین مسائلی می باشد که باید در دکوراسیون داخلی اتاق به آن توجه نمود. استفاده از تخت خواب مناسب با رنگ هماهنگ دکور اتاق خوابتان حس خوبی را برایتان ایجاد خواهد نمود. می توانید از رو تختی همرنگ دکور اتاق خواب استفاده نمایید. استفاده از پاتختی کمد شکل نیز مناسب می باشد به طوری که هم می توانید از سطح ان استفاده کنید و هم می تواند محل قرار گیری لباس هایتان باشد.

برای طراحی اتاق های کوچک بهتر است از طرح های تخت خواب های کم جا استفاده نمایید. به این صورت که میان کمد و طبقه هایی قرار می گیرند و فضای کمی را اشغال می کنند.

برای اتاق های با فضای زیاد قرار دادن یک کتابخانه و قرار دادن کتاب، وسایل تزیینی و … نمای زیبایی به اتاق می دهد. اما اگر فضای کمی داشت باشید می توانید طاقچه ای در پشت پنجره خود ایجاد نمایید. می توان یک طاقچه کنار تخت خواب ایجاد نمود و از آن به عنوان پاتختی نیز استفاده کرد.

 

طراحی دکوراسیون اتاق خواب

استفاده بهینه از فضا

رویکرد دکوراسیون داخلی به گونه ای است که باید از تمامی قسمت ها ی فضای موجود استفاده بهینه نمود. تمام فضا های یک محیط دارای ارزش می باشند. در طراحی دکوراسیون اتاق خواب نیز سعی بر این مس باشد تا از تمام فضا استفاده درست انجام گیرد. در برخی تخت خواب ها سر تختی و پا تختی به صورت یکپارچه به دیوار اتاقتان نصب شده اند این کار هم به بزرگ تر نشان دادن فضا کمک می کند و هم اتاق خواب های کوچک را بزرگ تر و فضا را باز تر نشان می دهد.

ادامه مطلب