سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

نظر

دانلود آهنگ شاد ویژه باند ماشین با دو لینک 320 و 128

Download the special band of the car

 آهنگ ایرانی جدید مخصوص ماشین با عالی ترین کیفیت

New Iranian Car Song

 بهترین آهنگ ها مخصوص ماشین با برترین کیفیت

The best songs for the car
 

 برای دانلود آهنگ های شاد و بیس دار و خفن سیستم ضبط ماشین

To download cool and cool music tracks

وارد بخش دانلود آهنگ شاد ماشین شوید

Enter the cool music download section

انتخاب یک ضبط مناسب و همه فن حریف همیشه برای خودرو یکی از دشوارترین تصمیمات است. بیش از 100 نوع پخش صوت مختلف در بازار وجود دارد که هر کدام آپشن‌های خاصی دارند. سال به سال بر تنوع پخش صوت‌های اتومبیل افزوده می‌شود. از شناخته‌شده‌ترین برندها در تولید بهترین پخش صوت‌های خودرو کنوود، پایونیر و سونی را می‌توان نام برد. با راهنمای خرید روزچین برای انتخاب بهترین پخش صوت‌های اتومبیل همراه باشید.

انتخاب بهترین پخش صوت‌های اتومبیل از بین چندین برند موجود در بازار یکی از دغدغه‌های مهم صاحبان خودرو است. تهیه یک سیستم صوتی باکیفیت و مناسب برای خودرو که خواسته‌های ما را برآورده کند سخت و وقت‌گیر است. ما در این مقاله سعی داریم تا با معرفی قابلیت‌های جداگانه رادیو‌پخش‌ها تا اندازه‌ای آنها را از هم تفکیک کنیم تا انتخاب رادیوپخش مناسب برای شما عزیزان آسان‌تر گردد.

معیارهای انتخاب بهترین پخش صوت‌های اتومبیل

برای داشتن یک سیستم صوتی به یک هد‌ یونیت (Head Unit) که در اصطلاح به آن رادیو پخش، رادیو‌فلش و ضبط گفته می‌شود نیاز داریم. معیارهای مهمی که در انتخاب یک پخش صوت باید به آنها توجه کرد؛ امکان استفاده از سی‌دی، قابلیت بلوتوث، میکس تریکس، تنظیمات منو، آدیو پخش دمو‌دار و تعداد خروجی رادیو پخش است.

لذت از رانندگی با رادیوپخش های باکیفیت ممکن است

تنظیمات منو

یکی از مسائل مهمی که در موقع خرید رادیو پخش باید به آن توجه شود، تنظیمات منوی آن است. هرچقدر آپشن‌های منو بیشتر باشد از تنظیمات متنوع‌تری برای داشتن صدای با کیفیت برخوردارید.

آدیو‌ پخش دمو‌دار

دمو همان تکرار انیمیشن‌های کوتاه است. حتی بعضی از پخش‌ها قابلیت این را دارند که از اینترنت دموهای دلخواهتان را دانلود کنید. این کار باعث افزایش تنوع در انتخاب دموها می‌شود. رادیو پخش‌های نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای پایونیر و کنوود و جی وی سی (JVC) دارای دمو هستند.

تعداد خروجی رادیو پخش

یکی از مهمترین مساله‌ها در انتخاب بهترین پخش صوت اتومبیل، تعداد خروجی‌های رادیو پخش است. تعداد خروجی‌ها برای انتخاب یک رادیو پخش روی ماشین یکی از معیارها را به خود اختصاص می‌دهد.

پورت‌های ورودی

مسئله اساسی دیگر در انتخاب بهترین پخش صوت‌های اتومبیل پورت‌های ورودی آن است. یعنی اینکه دارای پورت USB ،Aux ،iPod ،iPhone، اندروید و … باشد.

تاثیر قیمت برندها در انتخاب رادیو پخش خودرو

بهترین رادیوپخش ها در بازارامکانات بالای برندهای معروف

مقایسه بین رادیو پخش‌های پایونیر، کنوود، جی وی سی (JVC)، سونی با جنس‌های چینی مانند مکسیدر، مارشال، سیرا و گلداسکای و … امری ساده نیست. این برندها در تولید پخش صوت‌های اتومبیل تخصص دارند. پس بهتر است از این برندها خریداری کنید. چون هرچه کار تخصصی‌تر باشد، شرکت‌ها ریزبین‌تر می‌شوند و محصول باکیفیت‌تری را تولید می‌کنند.

یکی از مسائلی که برندها را از هم جدا می‌کند، قیمت آنهاست. در اینجاست که شما می‌توانید محصول اصلی را از محصول چینی تشخیص دهید. اگر به دنبال پخش صوت‌هایی در بازه‌ی 80 الی 180 هزار تومان هستید، پس به دنبال محصولات چینی باشید. اما اگر به دنبال رادیو پخش‌های گران‌تر و برندهای معتبرتر هستید ما به شما محصولات برندهای معروف پایونیر، کنوود، جی وی سی و سونی را پیشنهاد می‌کنیم.

از دست ندهید:  بازارچه بهجت آباد

پخش صوت پایونیر DEH-X1750UB

محصولات صوتی تصویری پایونیرپخش صوت پایونیر DEH-X1750UB

پرفروش‌ترین سیستم پخش خودرو در بازار ایران مربوط به برند پایونیر مدل DEH-X1750UB است. پخش‌های پایونیر به علت تنظیمات زیاد و کیفیت صدای بالا بیشتر مورد توجه هستند. این محصول نسبت به امکاناتی که ارائه می‌دهد، قیمت مناسبی دارد.

از امکانات رادیوپخش پایونیر مدل DEH-X1750UB می‌توان به پنل جدا‌شونده اشاره کرد. پورت یواس‌بی (USB)، آی‌اواس (iOS)، ای‌یوایکس(AUX) و قابلیت همگام‌سازی با گوشی‌های هوشمند اندروید از دیگر مزایای این پخش صوت است.

کیفیت صدای خروجی پخش صوت پایونیر مدل DEH-X1750UB معادل 16 بیت و ماکزیمم صدای خروجی آن 50 وات است. این خصوصیت به شما امکان شنیدن صدایی با کیفیت بالا را می‌دهد.
?قیمت پخش صوت پایونیر مدل DEH-X1750UB حدودا 300 هزار تومان است.

رادیوپخش حرفه‌ای U7056BTL کنوود

محصولات صوتی تصویری کنوودرادیوپخش حرفه‌ای U7056BTL کنوود

کنوود یکی از معروفترین برندها در تولید محصولات صوتی تصویری است. رادیوپخش کنوود مدل 7056 دومین در لیست بهترین پخش صوت‌های اتومبیل است. از مزایای این سیستم می‌توان به 4 خروجی با صدای 50 وات، ورودی AUX و 2 عدد خروجی USB اشاره کرد.

همچنین رادیوپخش حرفه‌ای U7056BTL کنوود از قابلیت تنظیم رنگ ال‌ای‌دی (LED) برخوردار است. قابلیت پخش MP3 / WMA/ AAC Playback، قابلیت بلوتوث و اتصال همزمان به دو گوشی نیز بهره می‌برد. اگر سیم کشی اتومبیل دچار اشکال باشد یا در اتصال سیم‌ها به رادیوپخش دچار اشتباه شده باشید، پیغام “Protect” یا قفل را نمایش می‌دهد.
?قیمت رادیوپخش کنوود مدل U7056BTL حدودا 710 هزار تومان است.

رادیوپخش سونی MEX-XB100BT

محصولات صوتی و تصویری سونیرادیوپخش سونی MEX-XB100BT

رادیوپخش سونی XB100BT یکی از خاص‌ترین پخش‌های بازار اتومبیل دنیا به حساب می‌آید. این رادیو پخش اعتباری دوباره در سیستم صوتی خودرو برای شرکت سونی به همراه آورد. وجود 4 خروجی 100 وات در این پخش از نکات قابل توجه آن است.

رادیوپخش سونی XB100BT آمپلی فایر قدرتمندی دارد که تقریبا در هیچ پخش دیگری نظیر آن دیده نمی‌شود. یکی از مهمترین کارایی‌های این پخش صوت خروجی‌های 5 ولت است. 3 جفت خروجی 5 ولت تقریبا برای هر پخشی بی‌نظیر به حساب می‌آید.

از دیگر قابلیت‌های سیستم رادیوپخش سونی XB100BT امکان تغییر رنگ و داشتن بلوتوث را می‌توان برشمرد. XB100 تنها سیستم پخش حرفه‌ای بازار است که از فرمت FLAC پشتیبانی می‌کند. FLAC فرمت صدایی با کیفیتی بالاتر از MP3 و وضوح صدایی بالاتر است.
?قیمت پخش صوت سونی مدل XB100BT حدودا 750 هزار تومان است.

جمع‌بندی خرید بهترین پخش صوت‌های اتومبیل

با توجه به علاقه زیاد نسل جوان به شنیدن صدای با کیفیت در خودرو، بسیاری از تولیدکنندگان خودرو در سراسر دنیا به دنبال یافتن بهترین پخش صوت‌های اتومبیل هستند. همین موضوع باعث شده هم‌اکنون خودروهای مدل روز با امکاناتی بسیار حرفه‌ای در این زمینه روانه بازار شوند.

ما در این مقاله به معرفی بهترین برندهای سیستم‌های صوتی و تصویری در بازار پرداختیم. حال شما با توجه به این مقاله کار آسانی در انتخاب یک رادیوپخش باکیفیت و مناسب خواهید داشت. اگر به دنبال ضبط صوتی با طول عمر بیشتری هستید پیشنهاد ما سیستم‌های برند پایونیر است. اما اگر به دنبال ضبطی با کیفیت صدا خوب می‌گردید، حتما سری به محصولات سونی بزنید.


  منبع : روزچین