سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

نظر

 

شرکت  قالیشویی گلزار با 20 سال سابقه عضو معتبر و فعال اتحادیه قالیشویی تهران با بیش از 80 نفر کارمند،کارشناس و پرسنل خدمات به صورت رسمی و هدفمند در زمینه ارائه خدمات مربوط به فرش و مبلمان با هدف بهبود روز افزون کیفیت خدمات و جلب 100% رضایت مشتری فعالیت می نماید.

 

لازم به ذکر است مدیریت محترم کارخانه قالیشویی  گلزار تهران با توجه به نیاز متنوع مشتریان خود طی این چند سال،برای رضایت بیشتر شما مشتری عزیز و تکمیل بودن انواع خدمات شستشو و ترمیم فرش چند سالن بزرگ شستشو در این کارخانه راه اندازی نموده و نسبت به انتخاب کیفیت و نوع خدمات انتخاب شده مشتری دسته بندی شده  و در هریک از سالن ها دستگاه های مربوطه و موادشوینده مورد نیاز نیز تهیه و راه اندازی کامل شده است.

کارخانه قالیشویی گلزار اماده ارائه خدمات قالیشویی در سعادت آباد و قالیشویی در جنت آباد میباشدو تمامی خدمات را صورت کاملا تضمینی با ضمانت نامه کتبی می باشد.

1:شستشو فرش

-شستشو معمولی(شستشو آب و تاید):

در این نوع شستشو فرش به سالن شستشو 1(معمولی) رفته و با مواد شوینده معمولی شسته وسپس ابکشی  شده و به دستگاه خشکن دیگی منتقل می شود و بعد از اب گیری به روی دار فرش پهن شده و بعد از خشک شدن بسته بندی و به انبار کارخانه برای تحویل به دفتر مربوطه منتقل می شود.

-شستشو متوسط(شستشو با آب و شامپو)

در این نوع شستشو فرش ابتدا به سالن خاک گیری و سپس به سالن شستشو 2 (متوسط)برده می شود و با شامپو مخصوص نوع  فرش شستشه شده و سپس ابکشی شده و به دستگاه خشکن لوله ای منتقل می شود و بعد از اب گیری به روی دار فرش پهن شده و بعد از خشک شدن توسط کارشناس کیفیت شستشو چک شده و سپس بسته بندی و به انبار کارخانه برای تحویل به دفتر مربوطه منتقل می شود.

-شستشو خوب (شستشو با آب+شامپو+نرم کننده)

–در این نوع شستشو فرش ابتدا به سالن خاک گیری و سپس به سالن شستشو 3(خوب) برده می شود و با شامپو مخصوص+نرم کننده فرش نسبت به نوع  فرش،شستشه شده و سپس ابکشی شده و به دستگاه خشکن لوله ای منتقل می شود و بعد از اب گیری به روی دار فرش پهن شده و بعد از خشک شدن توسط کارشناس کیفیت شستشو چک شده و سپس بسته بندی و به انبار کارخانه برای تحویل به دفتر مربوطه منتقل می شود.