سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

از آنجایی که روش های مختلفی برای طراحی لوگو وجود دارد، امروزه تعداد زیادی از شرکت های طراحی لوگو به جای ابداع یک نماد قابل تشخیص، آسان ترین راه را می روند به این صورت که ازحروف ابتدای واژه ها برای لوگو استفاده می کنند که به این سبک از طراحی لوگو، مونوگرام می گویند. به عنوان مثال کفش N توسط کدام شرکت تولید می‌شود؟ احتمالا بسیاری از مردم نمی‌دانند. بالاخره بیشتر مردم این موضوع را کشف می‌کنند، اما باز هم خیلی طول می‌کشد تا آن را به خاطر بسپارند. (N : New Balance) یک شرکت تولید لوازم ورزشی

تفاوت اینجاست که شما زمانی که دهن کجی نایکی را می بینید برند نایکی به یادتان می‌آید. در صورتی که وقتی حرف N را می بینید، باید مدتی فکر کنید و بسیاری از مردم زحمت چنین کاری را به خود نمی دهند.

لوگوی FACEBOOK

نمونه ی دیگر می توان به شرکت FACEBOOK اشاره کنیم که تنها از حرف f به عنوان لوگوی خود استفاده می کند.

مکدونالد هم از نخستین حرف نام خود برای طراحی نشانش استفاده کرد. اما با انتخاب نام «طاق های طلایی» برای این نماد، از ایده ای پیش پا افتاده فراتر رفت و ایده بصری اثربخشی ابداع نمود.طاق های طلایی، پیشرو بودن این برند را در صنعت خودش به تصویر می کشد.

برای مطالعه بیشتر روی لینک طراحی لوگو مونوگرام کلیک کنید.

جهت طراحی لوگو حرفه ای با مجموعه مائده دیزاین همراه شوید که علاوه بر طراحی لوگو ارزان، لوگویی تاثیرگذار برای برند و تجارت خود داشته باشید.