سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

موتور برق ها از نظر کارکرد دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام در انواع مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد.


1- (Campaign Generator) موتور برق کمپین :


 این موتور برق مناسب پیک نیک وکمپین می باشد.تکنولوژی اینورتری بکار رفته در این موتور برق ها باعث می شود صدا و آلایندگی بسیار کمی داشته باشد.


2- موتور برق قابل حمل خانگی :

این گونه ژنراتور ها  به عنوان پشتیبان برای برق شهری در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم برق رسانی این دستگاه ها می تواند با استفاده از تابلوهای Chang Over یا AUTOMATIC TRANSFER SWITCH  و یا ATS (امرجنسی) در اختیار سیستم برق خانگی قرار بگیرد .

3- موتور برق قابل حمل صنعتی :

ژنراتورهای صنعتی توانایی  کارکردن  بالا تری  نسبت به نمونه خانگی دارند ، از اینگونه دستگاه ها می توان در سایت های ساختمانی و یا پشتیبانی برای برق شرکت ها استفاده شود.

4- موتور برق آماده به کارخانگی :

بر خلاف ژنراتور های قابل حمل خانگی، این گونه محصولات در یک محل مناسب ثابت شده  و در صورت نیاز ، برق مجموعه را تامین خواهدکرد.شایان ذکر است مدت زمان کار کرد این دستگاه ها به نسبت سیستم های قابل حمل ،بیشتراست .
در هنگام خرید موتور برق شما با یستی اطلاع کامل از میزان برق مورد نیاز خود داشته باشید .در هنگام استفاده از دستگاه  بایست توان خروجی در محدوده کار کرد دستگاه از آن گرفت.

برای مطالعه بیشتر انواع ژنراتور و توان آن ها کلیک کنید.


برای گرفتن پاسخ سوالات خود در مورد انواع موتور برق با کارشناسان آریان صنعت (تنها نماینده فروش موتور برق بنزینی، موتور برق ارزان با برند هادس در کشور ) تماس بگیرید.