سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

ژنراتور برق یکی از اجزای اصلی موتور برق ها می باشد. وظیفه ی آن ها در داخل موتور برق به عنوان مولد حرکتی است. موتور ژنراتور به دو دسته تقسیم می شود :1- موتور 2- دستگاهی که با آن برق تولید می شود.این موتورها کارکردشان همانند دیزل ژنراتور ها می باشد ولی از نظر حجم، کوچک تر از دیزل ژنراتورها می باشد به همین دلیل کارخانه ها برای رضایت مشتریان خود این دستگاه را در نوع های مختلف تولید می کنند.تعریف دیگری از این دستگاه موتور ژنراتوری کوچک شده است که در مکان های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

پس میتوان برای این دستگاه اسم های متفاوتی بگذاریم.مثل:موتور برق، ژنراتور برق و غیره که اصلی ترین آن ها موتور برق نامیده میشود.

معرفی موتور برق 7.5 کیلووات HADS 8000 :

نوع دستگاه : موتور برق بنزینی
توان دستگاه :  7 کیلووات الی 7.5 واقعی معادل 75 عدد لامپ 100 پر مصرف دارای سیستم تثبیت برق اتوماتیک همراه استارت می باشد.

اجزای موتور برق 7.5 کیلووات HADS 8000 :

1- چرخ  2- دسته  3- ‌باتری پرقدرت 4- دارای صفحه دیجیتال رنگی نسل جدید ، 5- باک 35 لیتر

مصرف سوخت:1?3 الی 1?8 لیتر در ساعت با توان70درصد و 2?2 الی 2?5 لیتر در ساعت با حداکثر توان. قابل توجه مشتریان ، همکاران و شرکت ها توان 7 کیلووات و 7 کیلووات به بالا نیاز به خروجی 32 آمپر است اگر غیر از این باشد سوکت بدون شک آب میشود و صدمات مخربی به دستگاه و پول شما میزند.

برای مطالعه بیشتر روی لینک خرید موتور برق کلیک کنید.


برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان آریان صنعت (تنها نماینده ی فروش موتور برق ارزان با برند هادس در کشور) تماس بگیرید.