سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

بک لینک: کسانی که به مدت طولانی در حوزه سئو کار می‌کنند روش های مختلفی برای سئو دارند. این روش‌ها به مرور زمان تغییر می‌کند. با توجه به اینکه پارامترهای مختلفی برای بالا و پایین بردن سایت در نتایج جستجوی گوگل مورد توجه گوگل قرار می‌گیرد و این پارامترها توسط گوگل بیان نمی‌شود بلکه توسط تجربه و تمرین بدست می‌آید گروه سئو در کرج تیم آویناوب یکی از نکات طلایی سئو را برای شما شرح می‌دهد. همین طور وقتی الگوریتم‌های گوگل تغییر می‌کند برخی از این پارامترها اهمیت خود را از دست می‌دهند و برخی دیگر اهمیتشان افزایش می‌یابد بنابراین روش‌ها دائماً در حال تغییرند. اما یک سری روش‌ها از گذشته بوده که هم اکنون هم مورد استفاده قرار می‌گیرند و حتی پر رنگ تر نیز شده‌اند.

نکته طلایی برای گرفتن بک لینک و سئو سایت

یکی از نکاتی که در هر سایتی بروید به شما می‌گویند برای سئو مهم هستند Link Bulding است یا همان لینک سازی (در سایت Moz.com می‌توانید اطلاعات مفیدی راجع به لینک سازی به دست بیاورید) زمان‌هایی بود که ما سایت را در دایرکتوری‌های مختلفی ثبت می‌کردیم و این لینک ها خیلی کمک می‌کردند که سایت ما به سرعت بالا بیاید اما بعدها الگوریتم‌های گوگل تغییر کرد و دایرکتوری‌ها اهمیت سابق را از دست دادند. بک لینک‌هایی که از سایت‌های مختلف می‌گیرید هم بسیار مهم اند. اما بک لینک‌هایی که از سایت‌هایی مرتبط با محتوای خودتان دریافت می‌کنید خیلی خیلی دارای ارزش هستند. یکی از دغدغه‌ها اینست که چگونه از این سایت‌ها می‌توان لینک گرفت؟

  • دادن ریپورتاژ آگهی به اینگونه سایت‌ها: این روش هم دارای هزینه هستند و هم زمانبرند؛ زیرا باید با آن‌ سایت‌ها تعامل داشته باشید.
  • درج لینک در سایت‌ها اما با صرف هزینه: به گونه‌ای خرید لینک است منتهی لینک‌ها درون محتوا قرار می‌گیرد، در صورتی که در این روش اگر تعداد بک لینک‌ها از حدی بیشتر شود ممکن است گوگل سایت شما را پنالتی کند.

بهترین روش سئو به تجربه آویناوب‌

نکته طلایی برای گرفتن بک لینک و سئو سایت

برای گرفتن بک لینک‌های معتبر و با کیفیت چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟ تولید محتوای با کیفیت یکی از مهم‌ترین کارها می‌باشد که تقریباً همه از آن اطلاع دارند. ولی یکی دیگر از استراتژی‌های سئو اینست که از محتوای کپی چگونه برای گرفتن بک لینک استفاده کنیم؟

ادامه مطلب