سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

خط تولید انواع ساندویچ پانل مثل پلی یورتان، پشم و شیشه و غیره … بصورت ممتد و غیر ممتد: به دلیل عایق بودن، رسانایی گرمایی کم پلی یورتان، طول عمر بالای این محصول و مقرون به صرفه بودنش استفاده از ساندویچ پانل های پلی یورتان در حال افزایش است. ساندویچ پانل پلی یورتان در ساخت انواع سوله، سردخانه، خانه های پیش ساخته، کانکس و غیره استفاده می گردد.

خط تولید انواع ساندویچ پانل

خط تولید/The production line of all kinds of sandwich panels

خط تولید ساندویچ پانل پلی یورتان از نوع ممتد دارای قسمت های مختلفی بوده که مواد اولیه آن شامل پلی اول و ایزو سیانات است. قسمت های آن به قرار ذیل است:

  • دستگاه رول فرمینگ (برای شکل دهی ورق گالوانیزه رنگی، سقفی یا دیواری استفاده می شود)
  • دستگاه تزریق فوم که بصورت دو جزئی و فشار قوی است
  • دستگاه دبل بلت (طول آن بین 25-30 متر است)
  • دستگاه برش
  • دستگاه انباشته کن و بسته بندی

طول خط تولید ساندویچ پانل پلی یورتان حدود 120 متر می باشد.

از مهم ترین قسمت های این سازه ها در انواع ممتد و غیر ممتد دستگاه تزریق فوم فشار قوی دو جزئی است که برای تولید بلوک های پلی یورتان یا عایق سازی در ساخت دستگاههای سرد کننده نظیر یخچال و فریزر استفاده می شود.

فرآیند تولید ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها در واقع ساختارهایی سبک ولی مرکب هستند که از هر طرف به دو لایه محدود شده ولی در وسط آن ها یک لایه عایق قرار دارد. لایه عایق حاوی ماده ای بسیار نرم و سبک و همچنین دارای خاصیت فیزیکی خاصی می باشد. ساندویچ پانل به دو گروه عمده سقفی و دیواری تقسیم می شوند و بوسیله پلی یورتان، پلی استایرن و پشم سنگ ساخته می شوند. این سازه ها جایگزین بسیار مناسبی برای انواع دیوارها و تیغه های آجری یا سفالی می باشند.

ادامه مطلب