سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

تولید و پرورش زالو: تولید و پرورش زالو شغل سود آوری است که است که برای شروع کار نیاز به سرمایه زیادی ندارد و در خانه نیز قابل انجام است و حتی پس از پرورش زالو در خانه می توان با فروش زالو به مراکز پزشکی و زالودرمانی سود خوبی بدست آورد. اما با این وجود نیازمند به تخصص زیادی است که این تخصص با دیدن دوره آموزش پرورش زالو فراهم می شود. البته شرایط پرورش زالو در خانه کمی متفاوت با کارگاه پرورش زالو است. برای پرورش زالو در منزل به تعدادی ظروف مخصوص نیاز است. برای تهیه ظروف به هزینه ی بالایی نیاز نیست کسانی که تجربه پرورش زالو در منزلرا دارند تقریبا هزینه آب و برق و ظروف مورد نیاز را برای یک سال پنج میلیون تومان برآورد می کنند که در این صورت بین 15 تا 17 میلیون تومان در سال سود حاصل می شود. ، به‌عبارتی ماهانه حدود یک میلیون و 200 هزار تومان درآمد حاصل می شود.

تخصص در تولید و پرورش زالو

از مهم ترین مسائل که در تولید و پرورش زالو وجود دارد سرکشی مداوم به زالوهاست. باید هر چهار ساعت یکبار وضعیت زالوها بررسی شود. پرورش زالو درآمد بسیار خوبی دارد اما در عوض نیازمند تجربه و تخصص زیاد است که در این مورد نیز افراد با گذراندن دوره آموزش پرورش زالو می توانند به تخصص مورد نیاز دست یابند. علاوه بر گذراندن دوره آموزش پرورش زالو باید از مشاوران و متخصصان در این زمینه نیز استفاده شود که متخصصان و مشاوران شرکت گیلان لیرو در این راه آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز در زمینه پرورش زالو ، خرید زالو و همچنین فروش زالو هستند.

شرایط پرورش زالو

کسانی که می خواهند تولید و پرورش زالو را در محیطی غیر از منزل انجام دهند به فضایی برابر با 20 متر مربع نیاز دارند که هزینه آن نیز تقریبا 5 تا 15 میلیون می شود. در پرورش زالو در منزل نیاز به گرفتن مجوز نیست اما برای پرورش زالو در سطح وسیع باید از سازمان شیلات هر استان مجوز اخذ شود. مسئله ای که در پرورش زالو بسیار حائز اهمیت است خرید زالو است. خرید زالو باید از مراکز معتبر انجام شود و از بهداشتی و غیر سمی بودن آن خودداری کنند. شرکت گیلان لیرو از معتبرترین شرکت ها در پرورش زالو است که با قیمت مناسب فروش زالو ، برای کسانی که قصد خرید زالو و پرورش زالو را دارند بسیار مطمئن است. چرا که این شرکت تولید کننده بهترین نوع زالو است که با توجه به مرغوب بودن محصولات خود هم اکنون در حال صادرات به کشورهای دیگر است.

ادامه مطلب


با ورود به مغازه طلافروشی، همه ما جذب ظرافتی که در مغازه وجود دارد می شویم و از تک تک جزئیات به وجد می آییم. صاحبان این صنف باید بر اساس اهداف کسب و کار، دیدگاه و هویت نام تجاری شان طرح های خود را به هنگام طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی انتخاب کنند. چنین فروشگاه هایی باید طوری طراحی شوند که مجموعه جواهرات خودشان را در معرض دید قرار دهند و به مشتریان اجازه دهند که با آرامش خیال و امنیت به تماشای آنها بروند.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی

ویترین مغازه طلافروشی

طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات شامل چندین مرحله است:

  • ویترین مغازه
  • مصالح مناسب طراحی ویترین مغازه
  • انتخاب کفپوش مناسب
  • طراحی سقف
  • نورپردازی
  • ایجاد نقطه عطف

ادامه مطلب


نحوه تولید محتوا در وردپرس : امروزه تولید محتوا در سایت ها از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که تولید محتوای مناسب موجب جذب کاربران به سایت می شود و همین عامل در افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو تاثیرگذار خواهد بود .بنابراین تولید محتوای با کیفیت و مطابق بر اصول سئو موجب ترافیک بیشتر، افزایش نرخ تبدیل وب سایت می شود و داشتن سایت خوب وابسته به این عوامل می باشد.

مراحل تولید محتوا :
گام اول : تولید محتوای مناسب
در ابتدای کار باید در مورد عنوانی که می خواهید تولید محتوا کنید، اطلاعات اولیه به دست آورید. در صورتی که اطلاعات کافی از موضوع موردنظر ندارید، از گوگل کمک بگیرید و سرچ کنید. مطالب منتشر شده در سایت های مختلف را مطالعه کنید تا اطلاعات کافی در مورد آن بدست آورید. همچنین می توانید در مورد آن از افرادی که درآن زمینه تجربه و دانش کافی دارند، مصاحبه کنید و از دانش آن ها بهره بگیرید. سپس یک نرم افزار ویرایشگر متن را باز کرده و شروع به مکتوب کردن اطلاعات و دانشی که کسب کردید به زبان خودتان کنید. سعی کنید از ابعاد مختلف موضوع موردنظر بنویسید . برای نوشتن محتوای مناسب باید ذهنی خلاق داشته باشید یعنی بتوانید موضوع مورد نظر را شرح و بسط دهید و در مورد ابعاد مختلف موضوع، محتوا تولید کنید به گونه ای که خود را جای خواننده تصور کرده و بتوانید از دید آن به موضوع نگاه کنید. محتوای شما باید پاسخ سوالاتی که در ذهن خواننده در مورد موضوع موردنظرش ایجاد شده را بدهد. سعی کنید محتوا در عین داشتن اطلاعات مفید و منحصر به فرد، جذاب باشد به طوری که خواننده را به خواندن آن ترقیب کند. سپس نوشته ی خود را بخوانید و آن را از نظر آیین نگارشی و محتوا و غلط املایی مورد بررسی قرار دهید و مشکلات آن را برطرف کنید. حالا این سوال مطرح است که طول پست یا مقاله استاندارد از نظر گوگل چقدر است ؟ امروزه محتوای طولانی مورد توجه گوگل است و بهترین تعداد کلمات برای نوشته  بین 1600 تا 2000 می باشد. برای اینکه متوجه شوید نوشته شما دارای چند کاراکتر است می توانید از قسمت پایین، سمت چپ نرم افزار ورد کنترل کنید و هم می توانید از سایت word counter استفاده کنید.

ادامه مطلب


ساندویچ پانل ها در دو نوع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری دسته بندی و تولید می گردد. در این مقاله قصد داریم شما را با شکل ظاهری ساندویچ پانل ها آشنا کنیم.

ساندویچ پانل سقفی
ساندویچ پانل سقفی از دولایه ورق پیش رنگ شده جنس گالوانیزه یا آلوزینک به ضخامت 50/0 میلیمتر و عایق پلی اورتان سخت با ضخامت های 4، 5 ، 6 ، 8 ، 10 سانت تشکیل شده است.

ورق جداره رویی ساندویچ پانل سقفی به فرم ذوزنقه ای شکل است که این شیارهای ذوزنقه ای در هر ساندویچ پانل سقفی تعداد 3 تا 5 گام می باشد.بهترین حاین نام مجاز نمی باشد . گام ها در هر قطعه عرض 1 متر 5 گام است. گام های ذوزنقه در ساندویچ پانل سقفی باعث استحکام و مقاومت بالای آن در برابر فشار بار برف و باد می گردد. ضمنا گام های ذوزنقه باعث آب بندی پوشش سقف و هدایت آب حاصله از بارش برف و باران و هدایت به شیب پایین سازه می گردد. و جداره زیرین ساندویچ پانل سقفی همانند ساندویچ پانل دیواری از شیارهای ریز تشکیل شده است.

ادامه مطلب


نظر

صفحه تماس با ما در وب سایت شامل تمامی راه های ارتباطی برای کاربران جهت ارتباط با مدیر سایت و یا سایر افراد مشغول به فعالیت در سایت می باشد.
صفحه تماس با ما در وب سایت به اندازه صفحه اصلی، صفحه درباره ما و صفحه معرفی محصولات و خدمات حائز اهمیت می باشد. و حتی در بعضی حوزه های کاری مهم تر از این صفحات نیز به حساب می آید؛ به گونه ای که شما می توانید صفحه ی تماس با ما را در سایت طوری تنظیم کنید که منجر به تماس با شما در حوزه ی کاریتان شود. یعنی اطلاعات و راه های تماس با شما در آن وجود داشته باشد. اما این سوال مطرح است که چطور می توان یک صفحه ی تماس با مای مناسب برای وب سایت خود طراحی کنیم ؟
گاهی اهمیت صفحه ی تماس با ما در بعضی حوزه های کاری دوچندان می شود، برای مثال شما یک فروشگاه فیزیکی دارید که دارای یک سری مشتریان دائم می باشد، شما در کنار آن یک فروشگاه اینترنتی نیز راه اندازی می کنید تا در مواردی که مشتریان به دلایلی نمی توانند حضوری به فروشگاه رفته و خرید کنند، امکان خرید به صورت اینترنتی، برایشان وجود داشته باشد.

صفحه تماس با ما


نظر

در سال های اخیر امکانات زیادی برای درست کردن آلبوم های نوزاد ، کودک و یا حتی خانوادگی بوجود آمده است. آتلیه کودک رستا که یکی از بهترین آتلیه های کودک در کرج می باشد به کمک یک تیم حرفه ای در این حوزه فعالیت می کند. و به شما کمک می کند تا بهترین زمان عکاسی کودک خود را پیدا کنید.

بهترین زمان عکاسی کودک

با توجه به اینکه شرایط و ویژگی های نسل امروز متفاوت از نسل گذشته می باشد و تعداد فرزندان به ندرت از دو فرزند بیشتر است خیلی از خانواده ها نسبت به تهیه عکس و آلبوم برای فرزندان خویش تمایل بیشتری نشان می دهند و همچنین امروزه تعداد مادرانی که تمایل دارند از دوران بارداری خویش در آتلیه های تخصصی کودک عکاسی کنند رو به افزایش است. و در بسیاری از موارد بعد از تولد نوزاد با توجه به حالت و فرم دهی بدن نوزادان عکاسی آنها در 15 روز اول تولد مورد توجه قرار گرفته است. آتلیه رستا علاوه بر اینکه در عکاسی نوزاد در کرج تخصص دارد عکاسی بارداری در کرج هم به بهترین نحو انجام می دهد.

در این حالت عکس های نوزادانی که بیشتر خواب هستند ثبت بهترین لحظات تکرار نشدنی محسوب می شوند. در 4 ماهگی کودک هنوز قادر به نشستن نیست . آتلیه تخصصی کودک رستا با دارا بودن دکورهای زیبا و متفاوت از دیگر آتلیه های کودک در کرج عکس های ناب و زیبایی را به فرزندان شما هدیه می دهد.

ادامه مطلب


کسب و کارهای اینترنتی زیادی وجود دارند که بعد از مدتی با شکست مواجه می شوند و نابود می شوند. اکثر این کسب و کارها بدون آگاهی کامل از اصول بازاریابی اینترنتی راه اندازی می شوند و در نهایت با شکست مواجه و رها می شوند. واقعا دلیل این که کسب و کارهای با سابقه ای بعد از مدت ها از بین می روند چه هست؟ در این مقاله قصد دارم در مورد 4 راز برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی صحبت کنم. اگر می خواهید در کسب و کار اینترنتی خود موفق باشید و به سمت شکست حرکت نکنید در این مقاله همراه آوینا وب باشید.

چه کسب و کارهای اینترنتی موفق هستند؟

اگر بخواهم خیلی کوتاه بگویم کسب و کارهایی که از ابزارهای بازاریابی اینترنتی که در اختیار دارند به خوبی استفاده می کنند موفق خواهند بود. البته موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی فقط به اینجا ختم نمی شود. کسب و کارهایی که می خواهند موفق باشند ابتدا باید اعتماد سازی کنند. با گسترش رسانه های اجتماعی مردم بیشتر به حرف دیگران در کامنت ها گوش می دهند. همان جریان تبلیغات دهان به دهان است و کمتر کسی دیگر به حرف شما که یک نفر هستید گوش می دهد.

شاید پروسه اعتماد سازی یکم سخت شده باشد. ولی اولین و مهمترین کاری که هر کسب و کار آنلاینی باید انجام دهد اعتماد سازی است که روش های بسیار زیادی برای اعتماد سازی برای مخاطبان وجود دارد که در ادامه بیشتر در موردش صحبت می کنم.

پس کسب و کارهایی موفق می شوند که اولا اعتماد سازی خوبی انجام دهند و دوما از رسانه های دیجیتالی که برای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی وجود دارند به خوبی استفاده کنند.

 

4 راز برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار اینترنتی

پشت هر کسب و کار اینترنتی موفقی رازهایی وجود دارد. که در ادامه قصد دارم شما را با راز هایی آشنا کنم که شما هم بتوانید کسب و کار موفق و پر سودی داشته باشید.

 

ادامه مطلب

 


نظر

عکاسی کودکانه برای هر شخصی جذاب و خاطره انگیز خواهد بود و تمامی ما به عکس های کودکی خود علاقه داریم و حتی گاها از مادر و پدرانمان در مورد علت محدود بودن عکس های کودکیمان پرسیده ایم.

 اما امروزه توجهی که والدین نسبت به فرزندان خود می کنند دیگر این مشکل برای  کودکان امروز که جوانان فردای ما خواهند بود, پیش نخواهد آمد و تمامی کسانی که با استفاده  از عکس های نابی که از فرزندان خود تهیه می کنند خاطراتی خوش در ذهن کودکان خود باقی خواهند گذاشت و با داشتن عکس های کودکانه و عکس های زیبا و هنری این لذت بخشی دو چندان خواهد شد.

وجود عکاسی کودک در کرج این نیاز هر مادر و پدری که در شهر کرج زندگی می کنند را برطرف خواهد کرد و وجود عکس های بی نظیر کودکی و داشتن عکاسی حرفه ای کودک در کرج حس رضایت بخشی والدین را برطرف خواهد کرد.

ادامه مطلب


نکات مهم عکاسی در روز عروسی شما بعد از مراسم عروسی تنها چیزی که برای عروس و داماد های عزیز می ماند فیلم و عکس آن روز است. به این خاطر است که در تشریفات عروسی باید در انتخاب آتیله حوصله و دقت کافی خرج دهند، و آتلیه ای که انتخاب می کنند تجربه کافی در این زمینه و خلاقیت در گرفتن عکس ها و تخصص زیادی داشته باشند.  و آشنایی با رفتار آن ها که احساس امنیت و آرامش کافی با گروه فیلم برداری را داشته باشند.

 

ادامه طلب


نحوه زالو انداختن: زالو انداختن از جمله روشهایی برای درمان بسیاری از بیماری هاست که نه تنها در ایران بلکه در جهان نیز قدمت زیادی دارد و هم اکنون پزشکان زیادی از زالودرمانی برای بیماری ها استفاده می کنند. جالب است بدانید که اوضاع زالودرمانی و همچنین خریدو فروش زالو نیز در اروپا و آمریکا بهتر است و قیمت خرید زالو و همینطور قیمت فروش زالو در کشورهای دیگر از ایران بیشتر است. با اینکه ایرانی ها جزء اولین افرادی بودند که از زالودرمانی استفاده می کردند. در حالی که با زالودرمانی بسیاری از بیماری ها مداوا می شوند اما با درست عمل نکردن در هنگام زالوانداختن نه تنها نتایج خوبی نمیگیریم بلکه باعث صدماتی نیز می شود. بنابراین در این مقاله نحوه زالوانداختن شرح داده شده است تا راهنمای اشخاصی باشد که قصد زالودرمانی دارند.بهترین زمان برای زالوانداختن اوایل فصل بهار می باشد و در این زمان نتیجه ی بهتری حاصل می شود. ولی زالودرمانی در تابستان و فصول گرم خیلی توصیه نمی شود زیرا در این فصل زالوها به علت دمای بالای محیط خیلی سرحال نیستند و تمایل به گزش ندارند.

ادامه مطلب