سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

دکوراسیون داخلی اتاق خواب: اتاق خواب محل مناسبی برای آرامش و جوانسازی پوست، محلی است که در پایان روز بعد از مشغله های روز مره به آن پناه می برید تا انرژی از دست رفته خود را باز یابید. بنابراین باید سبک طراحی دکوراسیون داخلی آن به گونه ای باشد که از بودن آن احساس آرامش خاطر پیدا کنید.

ایده های مناسب طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب

Ideal design interior bedroom decoration

در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب، باید موارد زیادی نظیر رنگ، بافت، کفپوش، مبلمان و غیره … را در نظر بگیرید. همه این عناصر طبق سلیقه شما و متناسب با نیاز شما به آرامش، طراحی می شود.(همه این موارد در طراحی دکوراسیون مغازه نیز مهم است)

در طراحی اتاق خواب خود باید هر دو ملاک زیبایی شناسی و عملکرد را در نظر داشته باشید. اگر برای شما ذخیره سازی وسایل و مدارکتان نگرانی اولیه است، مهم است که صندوق های جانبی و کمد های مناسب را در طراحی خود اعمال کنید. با توجه به بخش نمونه کارهای وب سایت ما نیز می توانید سبک مناسب خود را انتخاب کرده (سبک مینیمالیستی، مدرن، عجیب و غریب و … ) و یا از آن الهام بگیرید.

چه مواردی را در طراحی دکوراسیون اتاق خواب باید در نظر گرفت؟

قبل از خرید مبلمان برای اتاق خوابتان باید در مورد برخی عوامل مثل رنگ دیوار اتاق، تصویر زمینه و نوع کف تصمیم گیری کنید. باید رنگی را برای اتاقتان انتخاب کنید که این فضا در شما ایجاد آرامش نماید، سپس مبلمان اتاق خوابتان را انتخاب کنید. روشنایی اتاق خواب خود را عاقلانه انتخاب کنید؛ یک اتاق خواب با نور زیاد آرامش دهنده نیست و حتی اگر نور اتاق خواب هم کم باشد مانع مطالعه قبل خواب یا فعالیت های دیگر است. لوازم جانبی لمسی را هم می توانید در تزئین اتاقتان اعمال کنید. استفاده از مبلمان نرم، راحتی، شمع های معطر و …
از تصاویر زمینه برای اندازه و شکل اتاق خود می توانید استفاده کنید. برای مثال شما می توانید از کاغذ دیواری های راه راه برای بزرگ جلوه دادن اتاق استفاده کنید که این مناسب اتاق خواب های کوچک است.

ادامه مطلب


کاربرد ساندویچ پانل در صنعت ساختمان: ساندویچ پانل (sandwich panel) دارای سه نوع ساندویچ پانل سردخانه ای، ساندویچ پانل سقفی و دیواری می باشد و ساختاری ترکیبی دارد. در این سازه لایه ای نرم بین دو لایه خارجی قرار دارد. ساندویچ پانل ماموت در انواع کانکس، کارگاه ها، سردخانه ها، هتل و غیره … کاربرد دارد. ساندویچ پانل ها را با بهترین کیفیت از صنعت پوشش خریداری نمایید.

کاربرد ساندویچ پانل در صنعت ساختمان سازی

کاربرد ساندویچ پانل در صنعت ساختمان سازیساندویچ پانل در ابتدا آنچه را که در ذهن تداعی می کند ساندویچ های خوراکی می باشد، این ابزار خوراکی نیس اما شباهت زیادی به نوع خوراکی خود دارد. این سازه بسیار سبک بوده و متشکل از 2 لایه ورق استیل است که بین این دو ورق استیل را لایه ای عایق پوشانده است که معمولأ از جنس پلی یورتان است. سازه ساندویچ پانل در مقابل رطوبت، حرارت و برودت مقاوم است. گروه صنعت پوشش یکی از بهترین سازندگان ساندویچ پانل می باشد.

با علم به اینکه امروزه صنعت ساختمان در حال توسعه می باشد و با توجه به مزایایی که از ساندویچ پانل در بالا گفته شد، کاربرد ساندویچ پانل نیز در صنعت ساخت و ساز افزایش می یابد و مورد توجه مهندسان این حیطه قرار می گیرد.
بیشترین کاربرد ساندویچ پانل در صنعت ساختمان، مدارس، بیمارستان ها، منازل مسکونی، نمازخانه ها، کانکس های نگهبانی و گلخانه ها می باشد.

انواع ساندویچ پانل

  • ساندویچ پانل پلی استایرن
  • ساندویچ پانل پلی یورتان PU
  • ساندویچ پانل فوم فشرده XPS
  • ساندویچ پانل پشم یشم و پشم سنگ

ادامه مطلب


نظر

پروفیل پنجره دو جداره هدف گروه صنعتی مدرن رضایت مندی مشتریانش است. و آشنایی شما با بدنه اصلی یک پنجره دوجداره میباشد.  بهترین انتخاب را داشته باشید تا از هزینه های اضافی دور و آنجه متناسب با کارتان است را انتخاب کنید. اگر پروفیل نباشه هیچ پنجره دوجداره ای وجود نداره.

پروفیل پنجره دو جداره

در اینجا از موادی که در تولید درب و پنجره دو جداره نقش مهمی را ایفا میکنند برای شما ذکر میکنیم. نکات مهمی درباره پروفیل و تعریف پروفیل پنجره را برای شما عزیزان میگوییم.

ادامه مطلب


نظر

استراتژی محتوا چیست؟ تولید محتوا بخش کلیدی از استراتژی سئو می باشد؛ بنابراین باید برای تولید محتوای با کیفیت و مناسب با کسب و کار خود، تلاش کنید، چرا که با تولید محتوای خوب در حوزه ی کسب و کار خود می توانید گام مهمی در زمینه ی بازاریابی و جذب مخاطب و مشتری بردارید. با ما همراه باشید تا بتوانید از پس محتوای مناسب با حوزه ی کسب و کار خود تولید کنید.

استراتژی محتوا چیست ؟


گام اول : مشخص کردن اهداف تولید محتوا


در ابتدا باید با پاسخ دادن به این سوالات اهدافتان را از تولید محتوا مشخص کنید؛ اینکه چرا محتوا تولید می کنید؟ اهدفتان از تولید محتوا، آگاهی دادن در مورد برندتان است ، جذب کاربر و مشتری است ؟ یا  عضوگیری برای سایتتان می باشد؟ بعد از پاسخ به این سوالات و مشخص کردن اهدافتان برای تولید محتوا، حال نوبت آن رسیده است که این اهداف را اولویت بندی کنید.


گام دوم : تدوین پرسونای مخاطب


پرسونای مخاطبین خود را پیدا کنید. حداکثر 5 پرسونا ی متفاوت مخاطبین خود را دربیاوردید که هرکدام از این  پرسوناها نماینده یک دسته از مخاطبین شما می باشند. پرسونای مخاطب شامل یکسری اطلاعات(چند سالشه ؟ منبع مالیش چیه ؟ ساکن کجاست؟ از چه طبقه ای می باشد؟ چه سبک زندگی دارد؟ از کجا خرید می کند؟ چه چیزی می خرد؟ چه عواملی بر خرید آن تاثیرگذار است؟ و غیره ) جامع در مورد مخاطب شما می باشد.

ادامه مطلب


نظر

انتخاب کارت دعوت مهمانان برای عروسی اولین قدم برای عروسی تعیین تاریخ عروسی و تشریفات مجالس آن میباشد که بعد از همه برنامه ریزی ها برای آن روز است. اگر تعداد محدود مهمان دارید باید اطلاعات راجبع تاریخ عروسی، زمان و محل برگزاری مراسم با یک کارت دعوت به آن ها بدهیم. باید برای مهمانان خود ارزش قائل شوید و این کارت دعوت ها ارزش چاپ کردن را دارد حتی اگر تعداد مهمانانتان کم باشد.

انتخاب کارت دعوت مهمانان برای عروسی

در بعضی کشور ها مرسوم است که داخل کارت دعوت از کارت پاسخ به دعوت هم استفاده میکنند، تا مهمانان خبر حضور یا عدم حضور خود را به اطلاع شما برسانند که فواید مهمی دارد مثلا میتوانیم از تعداد دقیق میهمانان مطلع شویم و قطعا اطلاع از تعداد شرکت کنندگان در مراسم عروسی بر کیفیت سرویس دهی به مهمانان بسیار موثر خواهد بود. با وجود اینکه داشتن پاسخ به دعوت الزامی نیست میتوانیم از آن برای مهمانان بزرگتر استفاده کنیم.

انتخاب کارت دعوت مهمانان برای عروسی

 

اهمیت نوشتن برنامه ها در کارت دعوت

نوشتن بعضی برنامه ها ی عروسی که مهمانان هم در آن حضور دارند این امکان را به ان ها میدهد تا از برنامه ها و ترتیب آن ها مطلع شوند. و اما… قید برنامه ها برای مراسم های صمیمانه و کوچک الزامی نیست. اما برای مهمانی های بزرگ و رسمی تر که برنامه متعدد و بیشتری وجود دارد اختصاص صفحاتی برای درج کردن برنامه ها ضروری نه ولی بهتر است که قید شود. خصوصا اگر برنامه های ویژه ای برای آن شب بخواهید داشته باشید.

ادامه مطلب


زالو های آبزی موجودات بسیار جالبی هستند. آنها جزء طبیعی اکوسیستم­ دریاچه­ ها و حوضچه­ های فصلی می باشند. بدلیل حضور زالو در آبهای گل آلودِ لای روبی نشده تصور غلطی رایج است که فقط یک نوع زالو وجود دارد، در حالی که بیش از 650 گونه از زالو های خونخوار در آمریکای شمالی موجود می باشد. بسیاری از گونه های زالو می­ توانند در هر یک از آب­ ها وجود داشته باشد. اکثر آن ها از نظر تاکسونومی موجودات اولیه­ ای هستند. زالو های آبزی از کرم­ ها، حلزون، تخم موجودات آبزی  و حشرات آبزی تغذیه می­ کنند. بقیه زالو ها انگل هستند و فقط گونه­ های اندکی از زالو ها از خون گرم تغذیه می­کنند.
زالو ها همچنین غذا، برای بسیاری از شکارچیان آبزی از جمله پرندگان آبزی، لاک پشت، مار و ماهی­ ها محسوب می­شود. زالوهای گونه گیاهخوار احتمالاً بیشتر در دریاچه­ های منطقه New Hampshire وجود دارند. اما به دلیل اینکه عمدتاً در شب­ ها بیرون می­ آیند، بندرت قابل رؤیت هستند. با این حال ممکن است بعد از شنا زالو به بدن فردی متصل شده و باعث ترس مردم شود، هر چند که باعث آسیب فیزیکی نمی­ شوند.

زالوهای آبزی منطقه New Hampshire

زالوهای آبزی منطقه New Hampshire

ادامه مطلب


کلمات کلیدی طولانی یا long tail چیست؟ : کلمه کلیدی، عباراتی مرتبط با محتوا و موضوع سایت می باشد که کاربران با جستجوی آن ها از طریق موتورهای جستجو به محتوا یا سایت شما دست پیدا می کنند. بنابراین انتخاب کلمات کلیدی مناسب، موجب جذب کاربران بیشتر می شود و افزایش بازدید، درنتیجه افزایش ترافیک سایت شما خواهد شد.
موتورهای جستجو توسط خزندها و ربات هایی که دارند محتوای سایت شما را می خوانند و یکی از معیارهای آن ها برای رتبه دادن به سایت شما، انتخاب کلمات کلیدی مناسب و مرتبط می باشد.

کلمات کلیدی طولانی یا long tail چیست؟

کلمات کلیدی در چه قسمت هایی از وب سایت قرار می گیرند :

1- عنوان وب سایت
2- توضیحات وب سایت
3- متن اصلی
4- تگ های هدر
5- تگ های مهم مانند ایتالیک و بولد
6- ویژگی alt تصاویر
7- ابتدا و انتهای پاراگراف ها
8- به عنوان انکر تکست و غیره

ادامه مطلب


طراحی دکوراسیون داخلی تالار: اگر صاحب یک تالار هستید و قصد دارید که مشتری جذب کنید باید بگویم که طراحی دکوراسیون داخلی امری ضروری است. زیرا دیگر مثل گذشته نیست که به صرف داشتن یک فضا و چیدمان تعدادی میز و صندلی درون آن، اسم آن فضا تالار بوده باشد و با همان هم انتظار جذب مشتری داشته باشید. با گذشت زمان سلایق مردم رو به تغییر و مدرنیته شدن است پس صاحبان تالار برای جذب مشتری و افزایش درآمد خود نیاز به در نظر گرفتن بودجه مناسب برای طراحی دکوراسیون تالار خود دارند.

طراحی دکوراسیون داخلی تالار

یک طراح زبده برای طراحی دکوراسیون داخلی تالار اولین کاری که باید انجام دهد اینست که، خود را به جای مشتریان قرار دهد. شما باید به این نکته توجه کنید که با توجه به اینکه جهان امروز به سمت مدرنیته شدن پیش می رود، وقتی مشتریان وارد یک سالن بنا به مراسمی که دارند، می شوند انتظار دارند طراحی داخلی سالن را چگونه ببیند. طراحی داخلی سالن چگونه باشد بیشتر به چشم می آید و چشم را خیره می کند.

نکات مورد توجه به هنگام طراحی دکوراسیون داخلی تالار

نورپردازی

اولین نکته که باید به آن توجه شود نورپردازی درون تالار است، همانند نورپردازی دکوراسیون مغازه مهم است. بیشترین تأثیر را در خیره کردن چشم و جلوه گری محیط تالار نورپردازی مناسب دارد. استفاده از انواع لامپ ها با رنگ های مختلف می تواند فضای مناسبی را برای جذب مشتری ایجاد کند. به کار بردن ترکیب رنگ های مناسب در دو برابر کردن جذابیت یک فضا مؤثر می باشد.

حتما بخوانید:  استفاده از سقف کاذب در دکوراسیون داخلی

نورپردازی

چیدمان مناسب وسایل

باید به نحوه چیدمان میز و صندلی ها و تزئینات آنها توسط گل  گیاه توجه نمود. گیاه حس خوبی را درون مشتری بوجود می آورد. ترکیب مناسب گیاه، میز و صندلی ها، پرده ها و رومیزی ها بسیار تأثیرر گذار است. باید رنگ این وسایل را به گونه ای انتخاب کرد که چشم مشتری را با خود در گیر کرده و از طرفی مشتری پسند و به روز باشد.

ادامه مطلب


ویژگی ها و مزایای ساندویچ پانل (Sandwich Panel) که به آن پنل کامپوزیت آلومینیوم هم گفته می شود از جنس کامپوزیت و فوم است. ساندویچ پانل ها از دو لایه فلزی از دو طرف به لایه میانی که به صورت عایق است محدود شده اند. (درست مثل یک ساندویچ همبرگر) به خاطر همین هم بسیار سبک و قابل انعطاف پذیر هستند و کاربرد های بسیاری در صنایع مختلف دارند. ساندویچ پانل ها از موادی مانند پشم شیشه یا پشم سنک و هم چنین کامپوزیت های الیاف شیشه ای و طبیعی ساخته می شوند.

ویژگی ها و مزایای ساندویچ پانل

مزایای ساندویچ پانل

ابتدا توضیح مختصری درباره انواع ساندویچ پانل می دهیم و سپس ویژگی کلی آن ها را بیان می کنیم.

ساندویچ پانل  Rockwool

سادویچ پانل RW: مهمترین ویژگی این نوع ساندویچ پانل اینست که کاهش دهنده نویز می باشد. برای مکان هایی که نسبت به صدا حساس اند مناسب هستند. این نوع ساندویچ پانل همچنین در مقابل آتش مقاوم هستند. طبق تست سازمان مجاز ایتالیا “Istituto Giordano S.P.A”، حجم آتش سوزی این ساندویچ پانل RW به قرار زیر است:

ضخامت:

  • در یک ساعت حدود 75 میلی متر
  • در نیم ساعت 5 میلی متر
  • در دو ساعت حدود 100 میلیمتر

ادامه مطلب


نظر

وظایف پدر عروس در روز عروسی و تشریفات عروسی فرزندان پدر و مادر ها بعد از ازدواج فرزندان مسئولیتی هایی بر عهده دارن،  که این مسائل را باید راعت کنند که زتدگی فرزندشان بهتر شکل گیرد. که یکی از آن وظایف را در اینجا میخوانیم، شما مسئولید که از دخالت کردن بیجا در زندگی آنها خود داری کنید. شما ناظر باشد تا آن ها به شما احتیاج پیدا کنند.

وظایف پدر عروس در روز عروسی

بهتر است در مورد مسائل مالی خیلی دقیق و ریز بین باشید و اگر قرار است به دخترتان کمکی کرده باشید مراقب باشید غرور آقا دامادتان جریحه دار نشود. و مراقبت از آن ها طوری نشود که اثر معکوس بر زندگیشان بگذارد، اگر برایتان مقدور است قسمتی از منزلتان را به طور مستقل به فرزندی که تازه ازدواج کرده و در جستجوی مسکن برای مستقل شدن است را اختصاص بدهید.

اگر زمانی که دخترتان با دامادتان یا پسرتان با عروستان خدای نکرده اختلافی بینشان بوجود آمده شما چنین وانمود کنید که چیزی نمیدانید تا مسئله به مرور زمان بین آن ها حل شود، اگر دخالت و کنجکاوی نکنید احترامتان بیشتر حفظ میشود.

در روز عروسی پر عروس وظایفی دارد

وظایف پدر عروس در روز عروسی

او را تا سفره عقد همراهی کنید

با این کار شما دخترتان را به خانواده داماد و دااد میدهد، وظیفه شما ان است که عروس خانم را همراهی کرده و او را تا محل برگزاری عقد و تشریفات مجالس برده و با او وارد ساختمان مراسم شوید جایی که داماد منتظر است. وظایف پدر عروس در روز عروسی شرایط ممکن است کمی احساسی شود و شما بخواهید چند حرف پدر دختری به عروس خانم بزنید اما مگر می‌خواهید او اشک هایش بریزد؟  وقتی به مراسم رسیدید او را بغل کنید و به او بگویید که بینهایت زیبا شده است. و برای او آرزوی خوشبختی کنید.

ادامه مطلب