سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

نظر

انواع ژنراتور: ژنراتور چیست؟ دستگاه تولید الکتریسیته یا ژنراتور گفته می شود که از با استفاده از القای الکترومغناطیسی،انرژی مکانیکی  به انرژی الکتریکی تبدیل  میشود. این مراحل با کمک از نیروی پیشرانه موتور احتراقی یا توربین آبی یا بادی امکان پذیر است.

انواع ژنراتور و توان آن ها

انواع ژنراتور

مصارف ژنراتور

تولید برق برای معادن-مناطق مسکونی-مناطق صنعتی-بیمارستانها ( صنعتی،نیمه صنعتی،خانگی)

ژنراتورهای خانگی

ژنراتورهای خانگی توان 2kw الی 8kwبا قابلیت بهره گیری از سوخت بنزین،گازوئیل،cng،Lpg را دارند که در سایر مقالت در مورد جزئیات این موتورها توضیح کامل داده ایم

ژنراتورهای نیمه صنعتی

ژنراتورهایی هستند که عمدا در مصارف جوشکاری.چکش تخریب،پرژکتور. و دستگاه هایی از این قبیل ، توان این ژنراتورها معادل 7kw الی 15kw است و‌از موتور بنزینی و‌دیزلی بهره میگیرند.

ژنراتور های صنعتی

  • ژنراتور یا مولدهایی هستندکه تامین برق برای معادن،شهرک ها ، کارخانه ها و ….
  •  توانی معادل 15kw الی 1200kw را دارند.

محاسبه توان ژنراتور و‌ بارگیری دستگاه

در مرحله اول باید لیست دقیق از توان مورد نیاز( تکفاز و سه فاز) تهیه کنید، روی هر دستگاهی پلاک یا برچسبی وجود دارد که نشانگر HP اسب بخار-KW کیلووات- و KVA کاوا و شما می توانید با فرمول زیر به آمپر تبدیل کنید:

  • اسب بخار ضربدر 0/736=کیلووات
  • کاوا ضربدر 0/8=کیلوات
  • کیلووات سه فاز  ضربدر1/8=آمپر سه فاز
  • کیلوولت تکفاز ضربدر4/4= آمپر سه فاز

به این نکته توجه داشته باشید  که وقتی شما از برق شهر استفاده میکنید، پشتوانه دارد و‌ مهم نیست چند آمپر است اما ژنراتور به این صورت نیست لذا باید توان موتور و ژنراتور را در لحظه استارت و آمپر اولیه محاسبه کنید، به طور کلی دستگاهایی که دینام یا الکتروموتور دارند آمپر اولیه بالایی دارند اما اگر برای روشنایی برق میخواهید آمپر خیلی کمتری از ژنراتور می گیرد.

بدین ترتیب محاسبه کنید:

  • موتورهای الکتریکی به حالت راهندازی مستقیم=ضریب 2.5
  • موتورهای الکتریکی با حال راهندازی دوضرب=ضریب 1.7
  • موتورهای الکتریکی با حالت راهندازی از طریق اینورتر = ضریب 1

شما مشتریان عزیز قبل از خرید موتور برق می توانید از متخصصین آریان صنعت مشاوره رایگان بگیرید.


خودرو ساینا اتوماتیک،‌ خودروی سواری جدید نمایندگی سایپا در کرج می باشد که به تازگی وارد عرصه بازار شده است. اکنون لیست کامل و مشخصاتی از امکانات، تجهیزات و مشخصات فنی خودروی جدید سایپا منتشر شده است، که در اختیار شما قرار می دهیم و استاندار آلایندگی یورو 4 و ارتقا به یورو 5 می باشد.

ساینا دنده اتوماتیک در طراحی داخلی خودرو از تریم مشکی و نقره ای استفاده شده و در بالای داشبورد یک نمایشگر قرارگرفته است. که اطلاعات مختلفی از قبیل تاریخ، ساعت تنظیمات سیستم صوتی دمای بیرون را به نمایش می گذارد. در مجموع این محصول از تجهیزات خوبی نسبت به قیمتی که دارد برخوردار است.

مشخصات فنی ساینا اتوماتیک:

طول خوردرو

4215 میلی‌متر

عرض خودرو

1663 میلی‌متر

ارتفاع خودرو

1484 میلی‌متر

فاصله بین دو محور

2415 میلی‌متر

وزن خالص خودرو

1085 کیلوگرم

مصرف سوخت ترکیبی

7 لیتر در هر صد کیلومتر

ظرفیت مصرف سوخت

41 لیتر

رینگ

14 اینچی آلومینیومی

تایر

R14 185/60

گیربکس

اتوماتیک CVT

نوع موتور

4 سیلندر خطی M15 با دریچه گاز برقی

حجم موتور

1503 سی‌سی

قدرت موتور

87 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه

گشتاور

128 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه

نوع فرمان

هیدرولیک

سیستم تعلیق جلو

مک فرسون

سیستم تعلیق عقب

Torsion Beam

ترمز جلو

دیسکی خنک شونده

ترمز عقب

کاسه ای

 

اطلاعات ایمنی ساینا اتوماتیک:

  1. قفل مرکزی
  2. فرمان برقی
  3. سیستم ضد سرقت
  4. محدود کننده سرعت
  5. باز شدن اتوماتیک درب ها در هنگام تصادف
  6. قفل ایمنی کودک برای درب ها
  7. قفل اتوماتیک درب‌ها در سرعت بالای 10 کیلومتر بر ساعت
  8. سیستم هشدار سرقت با بوق خودرو

 

 

 

 

 

 

 

اطلاعات تجهیزا رفاهی ساینا اتوماتیک:

  1. سیستم استارت دکمه‌ای
  2. سیستم ورود بدون کلید به خودرو
  3. سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک
  4. نمایشگر لمسی 7 اینچی مجهز به بلوتوث
  5. سیستم پایش فشار باد تایرها
  6. چراغ‌های همراهی تا درب منزل
  7. سنسور پارک دنده عقب
  8. کامپیوتر سفری
  9. دستگیره های آسان بازشو
  10. نمایش دمای محیط بیرون
  11. نشانگر وضعیت دنده
  12. مسیریاب
  13. کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
  14. گرم کن شیشه عقب
  15. تنظیم برقی آینه های جانبی
  16. طراحی بر مبنای استاندارد محافظت از عابر پیاده
  17. کنترل سیستم صوتی روی فرمان
  18. 2 بلندگو در جلو و 2 بلندگو در عقب

همان طور که می دانید موتور برق ها تولید کننده برق از طریق مصرف انرژی دیگری می باشند. این وسیله عملکردی مشابه با ژنراتورها دارند اما ابعاد آن ها برای سهولت استفاده کاربران بسیار کوچکتر از ژنراتورها می باشد.

انواع موتور برق:

موتور برق گاز سوز

موتور برق بنزینی

موتور برق گاز سوز: همان طور که نامشان نشان می دهد، سوخت آن ها گاز می باشد. این نوع از موتور برق ها به دلیل اینکه سوخت گازی دارند، آلودگی بسیار کمتری نسبت به نوع بنزینی داشته در نتیجه هم هزینه مصرفی و هم آلودگی کمتری دارند. از این نوع دستگاه ها می توان در فضاهای بسته هم استفاده نمود.

موتور برق بنزینی: سوخت این نوع از موتورها، بنزین است. استفاده از بنزین موجب تولید گازهای سمی مثل کربن دی اکسید و کربن اکسید می نماید. این نوع از موتورها به دلیل تولید گازهای سمی برای محیط زیست مضر می باشد و توصیه می گردد که حتماً در فضاهای باز استفاده شود، زیرا موجب خفگی می شود. البته به دلیل محکم بودنشان می توان از آن ها به مدت طولانی استفاده نمود.

اجزای موتور برق:

باک: محفظه ذخیره کردن سوخت موتور برای استفاده است.

موتور: وظیفه این قسمت تأمین انرژی مکانیکی مصرفی دستگاه است.

سیستم ولتاژی: ولتاژ برق خروجی موتور را تنظیم می کند.

روغن: زمانی که دستگاه بمدت طولانی در حال کار است، اجزای تشکیل دهنده دچار اصطحکاک شده که روغن موجب کاهش پدیده ساییدگی اجزا می شود.


طراحی لوگو با استفاده از اسم فارسی: در زمینه طراحی لوگو باید بدانیم که با هیچ محدودیتی در نوع خطوط ، اشکال ، نماد ، فونت و دیگر عناصر موثر رو به رو نخواهیم بود. اما طراحی لوگو بدست طراحان متخصص و ماهر در چارچوب قوانین و قواعدی انجام می شود . بدین معنی که حتی به ظاهر ، ساده ترین لوگوها هم براساس اصول ، استاندارهای جهانی و نسبت طلایی (عدد فی) طراحی شده اند. به عنوان مثال لوگوی برند اپل که یکی از موفق ترین لوگوها در بین رقبای خود می باشد ، نماد یک سیب گاز زده و لوگوی برند توییتر که نماد یک پرنده می باشد ، براساس عدد فی یا نسبت طلایی طراحی شده است.

Logo design using Persian nameطراحی لوگو با استفاده از اسم فارسی

طراحی لوگو با استفاده از اسم فارسی

طراحی لوگو با اسم فارسی که ممکن است اسم شرکت ، سازمان ، کمپانی یا حتی یک رستوران باشد می تواند هم به صورت تایپوگرافی (لوگو نوشتاری) و هم به صورت لوگوهای ترکیبی طراحی شود. پیشنهاد می شود اگر یک تجارت نوپا و تازه تاسیس در اختیار دارید از لوگوهای ترکیبی استفاده کنید. در لوگوهای ترکیبی نام برند به همراه نماد تصویری طراحی می شود و به ثبت شدن در ذهن مخاطب سرعت می بخشد. در طراحی لوگو با اسم فارسی می توان از تکنیک های متفاوتی استفاده کرد. به عنوان مثال مجموعه مائده دیزاین لوگوی یک رستوران را با استفاده از یک نماد و نوشتار طراحی کرده است. مخاطبان به محض دیدن این لوگو دریافت می کنند که با یک رستوران کباب لقمه رو به­ رو هستند. به تصویر زیر توجه کنید:

طراحی لوگو با استفاده از اسم فارسی

همانطور که در تصویر زیر می بینید ، طراحان ماهر مائده دیزاین ، در طراحی لوگو مجموعه حجابان که یک اسم فارسی می باشد ، صورت و چهره یک بانو را با حجاب در سمت چپ لوگو به همراه اسم مجموعه که حجابان است ، طراحی کرده اند و آدرس سایت به خواست خود شرکت در زیر لوگو درج شده است.

ادامه مطلب


نظر

منظور از ساختمان های پیش ساخته، ساختمان هایی است که در یک محیط تولید و در محیط دیگر مونتاژ می شوند. گاهی نیز این ساختمان ها در محیط اولیه ساخته و آماده و سپس به محل مورد نظر منتقل می گردند. این نوع سازه ها در حوزه سازه های ساندویچ پانل می باشد و ساختار مصالح موجود در آن ها نیز مشابه مصالح ساندویچ پانل می باشد.

ساختمان های پیش ساخته

ساختمان های پیش ساخته

مواد به کار رفته در این نوع از سازه متشکل از آلیاژ، چوب، مواد گچی و پلاستیکی و … است. این مواد موجب سبکی این نوع سازه شده است در واقع ساختار این نوع سازه ها به اینصورت است که مابین دو ورق یک لایه عایق موجود می باشد. مهمترین زیر مجموعه این نوع سازه ها که بسیار پرکاربرد هم می باشد، کانکس ها هستند. همان سازه ای که در حال حاضر به عنوان مسکن های آماده در اختیار مردم زلزله زده غرب کشور عزیزمان قرار داده شده است.

مزیت ساختمان های پیش ساخته

  • ساخت این سازه ها در کمترین زمان ممکن
  • عایق در مقابل سرما و گرما و صدا
  • قابل بازیافت بودن مصالح
  • 70% مصالح قابل تعویض
  • دارای مقاومت بالا در برابر زلزله و خوردگی
  • اجرای آسان تأسیسات مکانیکی و برقی
  • مطابق با سلیقه مشتری
  • هزینه کم آماده سازی

امروزه گرایش انسان ها به این نوع از ساختمان ها رو به افزایش است زیرا مزیت هایی دارد که موجب برتری این نوع از سازه ها گشته است. اگر بخواهیم ویژگی هایی که این نوع از سازه ها دارند را مورد بررسی قرار دهیم، می توانیم به آماده سازی آن ها در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به دیگر سازه های هم شکل اما با المان های دیگر اشاره کرد. ساخت خانه های پیش ساخته در زمانی اندک، نظر افرادی که مایلند در زمانی کوتاه صاحب خانه شوند را به خود جلب نموده است.

ادامه مطلب


نظر

سابقه فعالیت نمایندگی میرکریمی به سال 1337 باز میگردد . زمانی که مرحوم حاج سید یوسف میرکریمی ، نمایندگی دوچرخه های هرکولس را افتتاح کرد.سپس در سال 1339 نمایندگی موتورهای گازی پژو و در سال 1340،نمایندگی موتورسیکلت های دنده ای جمس ، تریمف و چ.پا و تا سال 1345 که برای اولین بار نمایندگی اولین خودرو 3 چرخ(سامیار-ژاپن) را ایجاد کرد. اگر چه اکنون فرزندان آن مرحوم ، عهده دار نمایندگی میرکریمی و خدمات آن هستند لیکن سابقه طولانی و قدمت این مرکز ، آن را در شمار اولین های کرج قرار می دهد و پیداست این سابقه طولانی بی اعتماد مشتریان میسر نبوده است .

ادامه مطلب


نظر

معمولا با شروع سال جدید مدیران بازاریابی برندهای مختلف و استارتاپ ها به بررسی بازخورد روش های تبلیغاتی مختلف سال گذشته می پردازند و آنها را با یکدیگر مقایسه می کنند تا بهترین تکنیک های بازاریابی آنلاین که دارای نتیجه بخشی بهتری بوده را پیدا کنند تا در سال جدید بتوانند از بهترین تکنیک های بازاریابی آنلاین استفاده کنند.
آویناوب قصد دارد در این مقاله برترین راه های تبلیغاتی اینترنتی در سال 2017 را که بعد از بررسی ها و تحلیل های بزرگترین برندهای بین المللی شناخته شده را با شما در میان بگذارد:

تبلیغات در گوگل

یکی از موثرترین و پرکاربردترین روش های تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در گوگل می باشد که هم برای کسب و کارهای بزرگ و هم کسب و کارهای کوچک بسیار مناسب می باشد و یکی از پربازده ترین تبلیغات شناخته می شود.
تبلیغات در گوگل بسیار به صرفه می باشد چرا که بصورت کلیکی محاسبه می شود و آگهی دهنده تنها به ازای بازدیدکنندگانی که وارد سایت می شوند مبلغی را پرداخت می کنند. تبلیغات کلیکی گوگل بلافاصله پس از درخواست شما توسط شرکت آویناوب فعال می گردد و سایت شما در رتبه اول جستجو برای هر کلمه کلیدی که موردنظر شما باشد قرار می گیرد. برای مدیریت تبلیغات گوگل امکانات زیادی نیز وجود دارد به همین دلیل است که این روش یکی از هدفمندترین روش های تبلیغات اینترنتی نیز می باشد.
باتوجه به این که امروزه استفاده از گوشی موبایل و تبلت برای جستجو در اینترنت نیز افزایش یافته شما با تبلیغات گوگل می توانید در رتبه اول گوگل قرار بگیرید و دیده شوید بنابراین کی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی در موبایل نیز می باشد.

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی در اصل بصورت یک متن خبری است که جنبه تبلیغاتی دارد که به سفارش برندها و شرکت های مختلف از طریق شرکت آویناوب نیز در سایت های خبری پربازدید و خبرگذاری های معتبر در حوزه های متفاوت صورت می گیرد.
رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش های بازاریابی آنلاین و تبلیغات اینترنتی در سال گذشته داشته است. با انتشار اخبار کسب وکار خود در خبرگزاری های پربازدید می توانید باعث افزایش اعتبار کسب و کار خود شوید.
شرکت گوگل نیز رپورتاژ آگهی را از تکنیک های بازاریابی آنلاین معرفی کرده است و این راه را برای افزایش رتبه سایت توصیه کرده و به این نکته اشاره کرده که انتشار اخبار کسب و کار در خبرگزاری های معتبر با وجود چند لینک فالو در متن رپورتاژ به سایت آگهی دهنده می تواند تاثیر خیلی خوبی داشته باشد و این یک روش دریافت بک لینک طبیعی و همیشگی است.

ادامه مطلب


نظر

گروه آریان صنعت در سال 1386 تاسیس گردیده که کار خود را با تولید دستگاهای اسفالت بر و کاپکتور و شیلنگ ویبراتور ((کاملا ایرانی))راه اندازی کرده اما خبر خوب برای مشتریان بلفعل و‌بلقوه این گروه این است آریان صنعت اقدام به واردات محصولاتی با کیفیت و بهترین متریال روز دنیا از چین و‌کره، کرده و سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص داده از جمله محصولات وارداتی این شرکت موتور برق بنزینی و‌دیزلی با برند ثبت شده HADS است که دارای لیسانس USA است و این شرکت غول چینی فروش بسیار بالایی در اروپا و آمریکا را داشته و‌اکنون در ایران پا به ظهور گذاشته.
همچنین گروه آریان صنعت در حال حاضر سعی به واردات چند مدل پمپ آب و‌کفکش در قدرت های مختلف را دارد که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است.
اما خبر خوب دیگری که گروه آریان صنعت برای همکاران خود دارد این است که، در صدد اهدای نمایدگی به چند استان ایران عزیزمان است که از مزایا و تخفیفات خوبی برخوردار خواهند بود.

منبع: آریان صنعت


نظر

آموزش طراحی لوگو: لزومیت وجود طراحی لوگو حرفه ای و خلاقانه بسیار بدیهی و آشکارا در انواع تجارت ها می باشد. در این مقاله به مبحث Armm و آموزش طراحی لوگو می پردازیم. در واقع Armm چهارچوبی می باشد جهت طراحی لوگو و خیلی از افرادی که در زمینه بازیابی، مارکتینگ و طراحی لوگو مشغول به کار هستند با این چهارچوب آشنایی دارند. طراحان لوگو سعی دارند از این چهار مشخصه Attention ، response ، Meaning ، Memory در تمامی طراحی لوگوها استفاده کنند.

  • Attention: به معنای اینکه لوگو جلب توجه کند.
  • Response: به معنای اینکه کاربر واکنشی نشان دهد.
  • Meaning: به معنای اینکه لوگو معنا و محتوا داشته باشد.
  • Memory: بدین معنا که مخاطبان قادر باشند این لوگو را به خاطر بسپارند.آموزش طراحی لوگو

طراحی لوگو آبدیت و به روز یکی از مهم ترین عناصر در جذب مخاطب می باشد. به همین دلیل طراحان لوگو هرسال به دنبال طراحی های جذاب تر و خلاقانه تری هستند. باید بدانید که لوگوها به سه دسته تایپوگرام، پیکتوگرام، ترکیبی تقسیم می شوند. برای تجارت های تازه تاسیس معمولا از لوگوهای ترکیبی که از ترکیب نماد و نوشتار تشکیل شده است، استفاده می شود. لوگوهای پیکتوگرام برای برندهای شناخته شده و موفق بسیار مناسب هستند. همچنین در لوگوهای تایپوگرام معمولا اسم برند، شرکت یا کمپانی به صورت لوگو طراحی می شود.

آموزش طراحی لوگو مائده

طراحان ماهر لوگو، حتی ساده ترین لوگوها را که از ساختار پیچیده ای تشکیل نشده اند هم براساس عدد فی یا نسبت طلایی طراحی می کنند. یکی دیگر از المان های موثر در بهترین آموزش طراحی لوگو رنگ ها می باشند. باید بدانید که طراحی لوگو مجزا از رنگ ها می باشد، بدین معنی که لوگوی شما به صورت سیاه و سفید و بدون رنگ هم باید پیام و شعار خود را به مخاطبان منتقل کند. رنگ ها ویژگی های مهم یک لوگو را برجسته تر نشان می دهد، اما باید توجه داشته باشید که رنگ ها متناسب با زمینه فعالیت شرکت یا برند انتخاب شود. به عنوان مثال برای لوگوهایی که مربوط به مواد غذایی هستند، از رنگ قرمز برای تحریک اشتهای متقاضیان استفاده می کنند.

ادامه مطلب


موتور برق بنزینی

کشورهای بزرگ در حوزه ی ساخت موتور برق بنزینی آمریکا.ژاپن.انگلیس وچین هستند اما به دلیل اینکه تولید و‌درخواست خیلی کم تری نسبت به موتور برق دیزل دارد این صنعت را به چین واگذار کرده اند و هندا ژاپن و ساوفوجی ژاپن هم شرکت تولیدی خود را در چین به راه انداخته اند. قابل ذکر است که چین امروزه نسبت به همه ی بازار و همه ی نیازها تولید موتور برق بنزینی دارد اما چیزی که موتور برق ها را از هم جدا میکند شهری است که موتور برق ها در آن تولید میشود.بهترین شهری که هیچ محصول کیفیت پایینی در آن تولید نمیشود chongqing است و تقریبا همه محصولات آن با کیفیت و‌گران است.
با افتخار اعلام میکنیم محصولات HADS ساخت این شهر است و با سر بلندی توسط شرکت آریان صنعت وارد بازار ایران شده و‌ عرضه میشود. شهر zhejiang یکی دیگر اط شهرها است که در زمینه ادوات کشاورزی فعالیت دارد و در زمینه تولید موتر برق هم فعالیت می کند اما با کیفیت خیلی پایین و بدون تخصص و‌ علم و‌استاندارد که البته متاسفانه در بازار ما از محصولات این شهر بسیار دیده می شود.

بهترین موتور برق باید چه مزایایی داشته باشد؟

1-گارانتی معتبر
2-ژنراتور دارای سیستم AAVR و AU و بدون افت ولتاژ
3-موتور دارای سیستم Low oil و Easy start وHIBRIDY
4-طراحی به روز و استاندارد با کیفیت و بدنه مستحکم
5-صدای کم
6-صفحه ی دیجیتال
7-متعلقات کاربردی و ضروری
میتوانید با خرید موتور برق HADS تمام این ویژگی ها را دست داشته باشید.

 موتور برق دیزلی

معدود شرکتی در chingqing وجود دارد که موتور برق دیزل تولید کند HADS جزو ‌محدود محصولات این شهر است. اما چین در تولید دیزل ژنراتور های سنگین حرف زیادی برای گفتن ندارد. چون غول های صنعتی مثل کاترپیلار،کامینز،پرکینز،دویتس و… دانش های چندین ساله و سرمایه گذاری های چندین میلیون دلاری در این راه گذاشته اند و سهم زیادی از درخواست جهانی را پوشش می دهند.

چگونه موتور برق دیزلی  با کیفیت بخریم؟

دیزل ژنراتور از چند بخش مختلف تشکیل شده است  که هر کدام  قیمت بسیار بالایی دارند
1-موتور
2-ژنراتور
3-شاسی و شرکت کوپله کاری آن
4-تابلو
در هنگام خرید حتما تحقیق لازم را به عمل بیاورید تا از پول زیادی پرداخت نکردن اطمینان حاصل کرده باشد.

 منبع:آریان صنعت