سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

موتور برق ها از نظر کارکرد دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام در انواع مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد.


1- (Campaign Generator) موتور برق کمپین :


 این موتور برق مناسب پیک نیک وکمپین می باشد.تکنولوژی اینورتری بکار رفته در این موتور برق ها باعث می شود صدا و آلایندگی بسیار کمی داشته باشد.


2- موتور برق قابل حمل خانگی :

این گونه ژنراتور ها  به عنوان پشتیبان برای برق شهری در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم برق رسانی این دستگاه ها می تواند با استفاده از تابلوهای Chang Over یا AUTOMATIC TRANSFER SWITCH  و یا ATS (امرجنسی) در اختیار سیستم برق خانگی قرار بگیرد .

3- موتور برق قابل حمل صنعتی :

ژنراتورهای صنعتی توانایی  کارکردن  بالا تری  نسبت به نمونه خانگی دارند ، از اینگونه دستگاه ها می توان در سایت های ساختمانی و یا پشتیبانی برای برق شرکت ها استفاده شود.

4- موتور برق آماده به کارخانگی :

بر خلاف ژنراتور های قابل حمل خانگی، این گونه محصولات در یک محل مناسب ثابت شده  و در صورت نیاز ، برق مجموعه را تامین خواهدکرد.شایان ذکر است مدت زمان کار کرد این دستگاه ها به نسبت سیستم های قابل حمل ،بیشتراست .
در هنگام خرید موتور برق شما با یستی اطلاع کامل از میزان برق مورد نیاز خود داشته باشید .در هنگام استفاده از دستگاه  بایست توان خروجی در محدوده کار کرد دستگاه از آن گرفت.

برای مطالعه بیشتر انواع ژنراتور و توان آن ها کلیک کنید.


برای گرفتن پاسخ سوالات خود در مورد انواع موتور برق با کارشناسان آریان صنعت (تنها نماینده فروش موتور برق بنزینی، موتور برق ارزان با برند هادس در کشور ) تماس بگیرید.


زمانی که زبان قاصر به برقراری ارتباط است از علائم ، اشکال ، نماد ، نشانه و عناصر بصری استفاده می شود. هدف اصلی از لوگو ،یا به عبارتی یکی از کاربردهای طراحی لوگو انتقال سریع معانی و مفاهیم به بیننده می باشد. در دنیای امروزی ، هر نشانه کاربرد خاصی دارد.

آرم های هندسی اغلب از اشکال اساسی فراتر می روند تا داستان نام تجاری را به خوبی بیان کنند. اشکال هندسی قرن ها در هنر وجود داشته اند . طراحان باستان تصور می کردند که چگونه شکل ها و الگوهای هندسی می توانند تصاویر بصری اصول ریاضی را که دنیای ما را تشکیل می دهند ارائه دهند و از آن ها برای برقراری ارتباط اندیشه های مهم در مورد علم، هنر، مذهب و بشریت استفاده کنند.

انتقال معانی و مفاهیم از طریق نمادها و اشکال سابقه طولانی در زندگی بشر دارد. امروزه نیز برای نشان دادن مفاهیم مثلا رستوران یا پمپ بنزین در مسیر، از اشکال مختلفی استفاده می شود. علائم راهنمایی و رانندگی نیز خود گویای این مطلب است که اشکال در القای مفاهیم نقش بسیار عمده ای را بازی می کنند و هرچه ساده تر باشند و مفهوم واضح تری را در عین سادگی منتقل نمایند، ارزش بیشتر را دارا هستند.

نشانه ها یا نمادها یا علائم معنی دار همواره درون شکل هندسی قرار دارند و باید اذعان داشت که حروف نیز که خود از تغییر شکل اشکال و فرم ها به وجود آمده اند، از درون چند شکل هندسی دایره مثلث و مربع قابل تعریف می باشند. زمانی ‌که یک فرد با رنگ‌ها و شکل های متفاوت روبرو می گردد ، بصورت ناخودآگاه تحلیل اطلاعات در مغز وی بالا می‌رود. طراح لوگو با انتخاب اشکالی که پاسخی درخور به سوالات ناخودآگاه مغز مشتریان است لوگو را جذاب طراحی می کند. مغز آدمی به شکل حیرت انگیزی توانایی به خاطرسپاری شکل ها و فرم ها را دارد ، و این پایه یادگیری بشر است. جالب است بدانید هرچه فرم متمایز تر باشد در بلندمدت بیشتر در ذهن باقی می‌ماند .

  • دایره‌: دایره‌ ، نمادی از ثبات و سرسختی است.
  • مثلث: مثلث، حاوی پیام پویایی است. مثلث عموما در لوگوهایی مرتبط با علوم و مذاهب و فعالیت های قانونی برای القای حس قدرت به کار رفته است . شکل مثلث اغلب در لوگوی شرکت‌هایی که در مارکت مردانه فعالیت دارند دیده میشود.
  • مربع‌: مربع شکلی خشک و سخت است که توازنی قابل‌اعتمادبین خطوط عمودی و افقی ایجاد نموده‌ است . در طرحی لوگو در به‌کارگیری مربع بایستی دقت زیادی صرف نمود ، زیرا بدون رنگ‌بندی، سایه و سایر جلوه‌های بصری، این شکل می‌تواند کسالت آور باشد.
  • منحنی‌: منحنی، منتقل کننده واکنشی مثبت و آرامش زا است . معمول منحنی می تواند مظهر حساسیت به عشق، دوستی، حمایت، حفاظت و محبت باشد. منحنی القاکننده حرکت  است. 
  • خط عمودی: خط عمودی نمادی از ثبات و قدرت  است. خط عمودی ظریف ، نشان قدرت و حرفه‌ای بودن است. در طراحی لوگو حرفه ای ، از این مدل در لوگوی شرکت‌هایی که در بازار رقابتی فعالیت دارند، در جهت القا اعتماد و بهره‌وری استفاده می گردد . اما تا حدی خط عمودی کمی تهاجمی و سلطه‌گر نیز نمایش می یابد .
  • خط افقی: خط افقی نمایش دهنده مفاهیم آرامش، سکوت و سکون است. آرامش در خطوط افقی بر تسکین شرایط تاکید دارد. یک خط افقی می‌تواند اعتماد را منتقل  و سیگنال های منفی پیام منعکس شده شده از خطوط عمودی و مورب را خنثی کند . 
  • خط زاویه دار: خط زاویه دار ( مورب ) بیانگر حس سرعت است. هنگامی‌که یک لوگو دارای خط مورب باشد، لوگو پیام سرزندگی ، نشاط و فعالیت خواهد بود . همچنین یک پیام خطر در خط مورب نیز پنهان می‌باشد، زیرا نماینده عدم ثبات و ریسک خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه مائده دیزاین همراه شوید.


ژنراتور برق یکی از اجزای اصلی موتور برق ها می باشد. وظیفه ی آن ها در داخل موتور برق به عنوان مولد حرکتی است. موتور ژنراتور به دو دسته تقسیم می شود :1- موتور 2- دستگاهی که با آن برق تولید می شود.این موتورها کارکردشان همانند دیزل ژنراتور ها می باشد ولی از نظر حجم، کوچک تر از دیزل ژنراتورها می باشد به همین دلیل کارخانه ها برای رضایت مشتریان خود این دستگاه را در نوع های مختلف تولید می کنند.تعریف دیگری از این دستگاه موتور ژنراتوری کوچک شده است که در مکان های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

پس میتوان برای این دستگاه اسم های متفاوتی بگذاریم.مثل:موتور برق، ژنراتور برق و غیره که اصلی ترین آن ها موتور برق نامیده میشود.

معرفی موتور برق 7.5 کیلووات HADS 8000 :

نوع دستگاه : موتور برق بنزینی
توان دستگاه :  7 کیلووات الی 7.5 واقعی معادل 75 عدد لامپ 100 پر مصرف دارای سیستم تثبیت برق اتوماتیک همراه استارت می باشد.

اجزای موتور برق 7.5 کیلووات HADS 8000 :

1- چرخ  2- دسته  3- ‌باتری پرقدرت 4- دارای صفحه دیجیتال رنگی نسل جدید ، 5- باک 35 لیتر

مصرف سوخت:1?3 الی 1?8 لیتر در ساعت با توان70درصد و 2?2 الی 2?5 لیتر در ساعت با حداکثر توان. قابل توجه مشتریان ، همکاران و شرکت ها توان 7 کیلووات و 7 کیلووات به بالا نیاز به خروجی 32 آمپر است اگر غیر از این باشد سوکت بدون شک آب میشود و صدمات مخربی به دستگاه و پول شما میزند.

برای مطالعه بیشتر روی لینک خرید موتور برق کلیک کنید.


برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان آریان صنعت (تنها نماینده ی فروش موتور برق ارزان با برند هادس در کشور) تماس بگیرید.


نظر

ساندویچ پانل پلی اورتان از دو لایه ورق تشکیل شده است که هسته ساندویچ پانل را پوشش می دهند. عایق پلی اورتان ( B2 PIR کندسوز) و پلی اورتان B3 فوم معمولی ساندویچ پانل متشکل از دو لایه ورق فلزی گالوانیزه یا آلوزینک پیش رنگ شده از یک طرف و پرایمر کوره ای از طرف دیگر که بین آن ها عایق فوم پلی اورتان با ضخامت های مختلف 4- 5- 6 - 8 -10- 5/12 و 15 سانتی متر می باشد.
مانند سایر ساندویچ پانل سقفی و دیواری در سقف ها و دیوارها به کار برده می شوند و عایق حرارتی و صوتی بسیار خوبی به شمار می آیند و بهره وری انرژی را افزایش می دهد و همچنین خواص مکانیکی و حرارتی آن، آن ها را در رده  بهترین ساندویچ پانل ها قرار داده است.
فوم پلی اورتان به دو نوع (PIR کندسوز) و پلی اورتان معمولی B3 دسته بندی می گردد. و برخی شرکت های تولید کننده ساندویچ پانل از عایق پلی استایرلن جهت عایق استفاده می کنند. که کیفیت و بازدهی مناسب را نسبت به فوم پلی اورتان ندارد.

 

PIR در زمان آتش سوزی قطره های آتش زا و یا ذرات شعله ور را ایجاد نمی کند و سبب گسترش آتش نمی شود. دمای اولیه ی مورد نیاز شعله کشیدن PIR از PUR بالاتر است . بعد از تماس با شعله مستقیم PIR بلافاصله خاموش شده و سبب گسترش آتش نمی شود و این در حالی است که EPS یا دیگرعایق های آلی خیلی زودتر مشتعل می شوند.

مزایای ساندویچ پانل پلی اورتان:

  • وزن بسیار پایین داشته و سبک وزن هستند
  • مایعات را به خود جذب نمی‌کنند و ضد آب هستند
  • دوام و عمر بالایی دارند
  • به دلیل مصرف پایین انرژی در فرایند تولید آن هزینه تمام شده به شدت پایین می‌آید
  • عدم خوردگی توسط حشرات و مقاوم در برابر آب و آتش
  • تنوع زیاد و مشتری پسند بودن
  • نصب و راه اندازی آسان
  • چسبندگی فوق‌العاده بالا با انواع سطوح مختلف
  • حفظ قابلیت انعطاف در دامنه وسیع دمایی
  • جهت ایجاد طرح‌ها و جلوه‌های زیبا و طبیعی در سبک‌های معماری مدرن برای معماران و سازندگان
  • قابلیت ترمیم‌پذیری ، عدم تغییر رنگ و ترک خوردگی با گذشت زمان
  • نصب سریع و آسان در کوتاه ترین زمان ممکن (بدون جابجایی وسایل محل مورد نظر)
  • عدم انتشار گاز سمی در هنگام آتش سوزی

اگر در شهرهای پرجمعیت و آلوده زندگی می کنید و از آلودگی هوا خسته شده اید و همچنین به فکر سلامت خود و خانه خود هستید ما به شما پیشنهاد استفاده از گیاهان تزیینی در منزل را می دهیم. اینطور شما با یک تیر چند نشان می زنید. هم هوای منزل خود را مطبوع نگه میدارید و هم دردکوراسیون داخلی منزل خود تغییری مثبت و جذاب ایجاد کرده اید.

برخی از گیاهان علاوه بر زیبایی، هوای خانه شما را تمیز و تصفیه می‌کنند. پس چه بهتر که سراغ آن ها بروید و در عین حال از زیبایی، طروات و تازگی‌شان در دکوراسیون داخلی خانه خود لذت ببرید. خوشبختانه برخی از گیاهان آپارتمانی در پاکیزه کردن هوای خانه نقش موثری دارند. پس خوب است تعدادی از آن ها را بشناسید و با توجه به فضای خانه و توان نگهداری‌تان از چندین گلدان مختلف استفاده کنید یا دست کم دو گلدان داخل خانه داشته باشید. گل‌ها به یک اتاق زندگی می‌بخشند و حال و هوا و جو آن را بهبود می‌دهند.

هر موقعی که شما وسیله ی جدیدی برای خانه خود می خرید همراه با آن ماده شیمیایی جدیدی را هم وارد منزل می کنید. این مواد شیمیایی آلی فرار درصد زیادی از آلودگی هوای داخل خانه را تشکیل می دهند. حتی زمانی که شما نمی توانید بوی آنها را استشمام کنید، مواد شیمیایی فرار هوا را به مقدار کافی آلوده می کنند تا باعث تحریک دستگاه تنفسی و اغلب سردرد شما می شوند. اما وجود گل و گیاه آپارتمانی و گیاهان خانگی در منزل بعنوان یک پادزهر عمل می کند و با شکستن پیوند بین مواد شیمیایی فرار آن ها را بعنوان غذا مصرف می کنند در نتیجه بسیاری از موادی که باعث آلوده شدن هوای داخل خانه می شوند از بین می روند.

مکان هایی که معمولا افراد بیشتر در آن حضور دارند از اهمیت بالاتری برخوردار است مانند اطراف تلویزیون، میز کامپیوتر یا اتاق خواب. گل‌ها ممکن است بخشی از چیدمان یک میز باشند و یا برای تزئین بالای شومینه استفاده شوند. از گل‌ها می‌توان به‌عنوان المانی مکمل یا اصلی در دکوراسیون داخلی استفاده کرد و در هر دو نقش عالی ظاهر می‌شوند. با این اوصاف، گل‌ها برای لذت بردن و تحسین کردن به وجود آمده‌اند. آن‌ها طبق سفارش طبیعت برای هر مناسبتی طراحی می‌شوند و نیازمند یک جای باشکوه و در خور در دکوراسیون داخلی هستند.

برای مطالعه بیشتر به مقاله گیاهان گلدانی در طراحی دکوراسیون منزل مراجعه کنید.


نظر

بازاریابان معتقد هستند که لوگوهایی که برای یک شغل یا یک نام طراحی می شوند دارای موجودیت ویژه هستند و برای آنها موجودیت ویژه ای تعریف می شود. هنگامی که تغییراتی در علاقه مصرف کننده به وجود می آید یک موج تغییر طراحی لوگو درشرکت ها ایجاد می شود.

مشهورترین برندهای جهان با هدف تحول و پیشرفت بیشتر در زمینه کاری خود به فکر طراحی لوگوی مجدد و مدرن سازی لوگوی قبلی خود که سازگار با جوامع فعلی و تفکرات امروزی باشد می افتند. فرایند طراحی لوگو هرچقدر هم حرفه ای و تخصصی طی شده باشد با گذر زمان دچار فرسودگی و کاهش جذابیت و تاثیرگذاری بر مخاطبان می شود.

ممکن است دلایل زیادی برای طراحی مجدد یک آرم وجود داشته باشد برای مثال ممکن است یک محصول خاص در سطح بالایی به فروش برسد همچنین در زمانی که شرکت ها تحت ادغام هستند برای وب سایت خود نیاز به یک لوگوی جدید دارند.

مواردی که باید در طراحی مجدد یک لوگو مدنظر قرار داد :

  • نیاز نیست همه عناصر لوگو تغییر کنند و دقت کنید بخش هایی که نیاز به تغییر دارند را ریدیزاین کنید.
  • یک لوگو هویت اصلی یک سازمان است و باید این هویت همیشه ثابت بماند و در طراحی مجدد اصل و کلیت لوگو نباید تغییر زیادی داشته باشد .
  • در عین حال که لوگوی جدید باید جذاب تر باشد باید ذهنیت و لوگوی قبلی را به تصویر بکشد.
  • در ریدیزاین و یا طراحی لوگوی مجدد نباید لوگو را پیچیده تر و نامفهوم کرد .

 

گاهی اوقات طراحان در طی مرحله ریدیزاین لوگو بزرگترین اشتباه را مرتکب می شوند و این آن است که آن ها نظر سفارش دهنده را دخالت نمی دهند. دقت کنید عناصر قدیمی لوگو دست نخورده باقی بماند.

لوگوی اصلی چیزی است که مردم خواهان آن هستند. لوگوی اصلی ممکن است جذاب باشد اما به محض آنکه شما آن را مجدد طراحی می کنید توجه مخاطب را از دست می دهد.

نتیجه گیری:

به طورکلی این کاملا قابل درک است که طراحی یک آرم مناسب برای یک شرکت نیاز به زمان دارد و گاهی اوقات نیاز به تغییر آن نیز داریم. در حوزه گرافیک و تبلیغات مدرنیته کردن یک لوگو امریست غیرقابل جایگزین و هدف اصلی از طراحی لوگو و بازسازی مجدد لوگو دست یابی به بالاترین نقطه جذب و تاثیرگذاری برمخاطبان می باشد.

 

در چه صورت باید طراحی لوگوی مجدد (ریدیزاین) انجام داد؟

  • افت نرخ تبدیل
  • کاهش فروش
  • طراحی که جذاب نباشد
  • وبسایت با مرورگرهای متفاوت سازگار نباشد
  • عدم هماهنگی با برند شرکت
  • پیشرفت رقبا
  • نداشتن رتبه در گوگل
  • مدیریت محتوای قدیمی سایت

برای مطالعه بیشتر به مقاله ریدیزاین مراجعه نمایید.


کارکرد موتور برق به این صورت است که دستگاه با مصرف سوخت انرژی اولیه جهت آغاز فرایند و کار موتور برق را تامین می کند، سپس پیستون در ابتدا حرکتی رفت و برگشتی دارد و با گذشت زمان تبدیل به حرکت دورانی می شود، این حرکت دورانی در سیم پیچ های آلترناتور تولید بار الکتریکی و در نتیجه آن جریان الکتریکی یا همان (برق) تولید می شود.

موتور برق مجموعه ای شامل یک موتور و یک ژنراتور می باشد که ژنراتور نیروی مکانیکی موتور را با استفاده از گشتاور  به نیروی الکتریکی خروجی تبدیل می نماید که اندازه و سایز موتور برق ها بر مبنای میزان جریان الکتریکی خروجی آن که KVA و یا KW کیلو وات می باشد متفاوت است.
در موتور برق های اینورتر فرکانس برق خروجی به دور موتور وابسته نبوده و روی 50 هرتز ثابت می ماند. بنابراین دور موتور در این موتورهای برق بسته به میزان بار موتور به صورت اتوماتیک تغییر می کند در نتیجه این موضوع سبب کاهش مصرف سوخت و افزایش عمر موتور می شود و آن را می توان یک مزیت ویژه برای این نوع موتور برق برشمرد.

در این نوع موتور برق ها، آلترناتور با موتور یکپارچه شده و باعث کاهش وزن و حجم موتور برق می شود. آلترناتور برق سه فاز AC را با فرکانس بالا تولید کرده و آن را در واحد اینورتر به برق DC تبدیل می کند.

از جمله مزایای موتور برق اینورتر می توان به سبکی و اندازه کوچک آن، بازدهی بالای سوخت و قابلیت موازی شدن دو ژنراتور با هم اشاره کرد.

 

برای مشاوره رایگان جهت خرید موتور برق ارزان و متناسب با کارکرد خود می توانید با کارشناسان آریان صنعت تماس بگیرید.

جهت مطالعه بیشتر روی موتور برق اینورتر لینک کلیک کنید.


تزئینات عروسی و طراحی های داخلی برای جشن عروسی از دکوراسیون های خاص یه حساب می آید که سلیقه در آن تاثیر زیادی دارد. دلیل این موضوع محدودیت زمانی و موقتی بودن آن است. این دکوراسیون ها برای مدت زیادی پایدار نیست و معمولا فقط برای عروسی مورد استفاده قرار می گیرد.
طراحی دکوراسیون تالار عروسی با یک برنامه ریزی منظم می تواند یک شب به یادماندنی و زیبا را خلق کند. درست است که سلیقه حرف اول را می زند؛ ولی پیاده سازی این سلیقه با اصول دکوراسیون داخلی علاوه بر راحتی در اجرا، ایده مورد علاقه شما را در نزدیک ترین حالت به وجود می آورد.
اما در این بین استفاده از متدهای دکوراسیون برای زیباتر کردن محیط نقش مهمی دارد. ازهمه متدها مهم تر بحث هارمونی و یکنواختی محیط های دکوراسیون برای جشن است. معمولا وجود یک هارمونی رنگی و چیدمان منظم زیبایی جشن را دوچندان می کند.
موفقیت تالارها ارتباط مستقیمی با طراحی و دیزاین آنها دارد. هرچه طراحی داخلی شیک تر و مجلل تر باشد مشتری بیشتری به خود جذب می کند و برآورد سود آن بسیار بیشتر است.

یک طراح زبده برای طراحی دکوراسیون داخلی تالار اولین کاری که باید انجام دهد این است که، خود را به جای مشتریان قرار دهد. شما باید به این نکته توجه کنید که با توجه به اینکه جهان امروز به سمت مدرنیته شدن پیش می رود، وقتی مشتریان وارد یک سالن بنا به مراسمی که دارند، می شوند انتظار دارند طراحی داخلی سالن را چگونه ببیند. طراحی داخلی سالن چگونه باشد بیشتر به چشم می آید و چشم را خیره می کند.
نکات مورد توجه به هنگام طراحی دکوراسیون داخلی تالار
نورپردازی
اولین نکته که باید به آن توجه شود نورپردازی درون تالار است، همانند نورپردازی دکوراسیون مغازه مهم است. بیشترین تأثیر را در خیره کردن چشم و جلوه گری محیط تالار نورپردازی مناسب دارد. استفاده از انواع لامپ ها با رنگ های مختلف می تواند فضای مناسبی را برای جذب مشتری ایجاد کند. به کار بردن ترکیب رنگ های مناسب در دو برابر کردن جذابیت یک فضا مؤثر می باشد.
چیدمان مناسب وسایل
باید به نحوه چیدمان میز و صندلی ها و تزئینات آنها توسط گل گیاه توجه نمود. گیاه حس خوبی را درون مشتری بوجود می آورد. ترکیب مناسب گیاه، میز و صندلی ها، پرده ها و رومیزی ها بسیار تأثیرر گذار است. باید رنگ این وسایل را به گونه ای انتخاب کرد که چشم مشتری را با خود در گیر کرده و از طرفی مشتری پسند و به روز باشد.
ورودی و خروجی تالار
اولین موردی که توجه افراد را جذب می کند، ورودی یک سالن است. باید وردوی یک تالار و نحوه نورپردازی آن به گونه ای باشد که مشتریان احتمالی را ترغیب به داخل شدن نماید. بنابراین تا جایی که می توانید باید بوسیله نورپردازی، گیاهان و گاهی با بادکنک توجه افراد را به سوی تالار جلب کنید.
دفتر مدیریت
باید دکوراسیون داخلی دفتر مدیریت حس اعتماد و اطمینان را به مشتریان القا کند. مشتریان باید در آن فضا به امضاء کردن قرارداد ترغیب شوند، نیمی از این حس متأثر از فضای درونی دفتر مدیریت می باشد.

آشپزخانه
این فضا نیز باید علاوه بر جذب کنندگی مشتریان و ایجاد حس انگیزشی برای کارمندان، محیطی تمیز را به نمایش بگذارد. زیرا یکی از مهمترین نکاتی که مشتریان به آن دقت ویژه دارند غذایی است که توسط تالار سرو می شود.
تیم درسا البرز با توجه به تجربه کاری که دارند می توانند بهترین انتخاب بعنوان مجری پروژه شما باشند. این گروه با مشاوره تخصصی در راستای طراحی دکوراسیون داخلی تالار شما را در جذب مشتری و کسب درآمد بیشتر و در نهایت داشتن یکی از بهترین سالن ها در حوزه کاری خود کمک نمایند. گروه درسا البرز با تخصص ویژه خود در این زمینه شما را در بین رقبایتان بالا کشیده و به بیشتر دیده شدنتان کمک می کند.

برای اطلاعات بیشتر با مجموعه درسا البرز همراه شوید.


لوگوی سه بعدی لوگویی است که با استفاده از یک سری نرم افزار خاص مانند D Text and Logo Maker3  سمبل ها ویا متن به صورت سه بعدی طراحی می شود. یعنی وقتی به آن نگاه می کنید فقط یک تصویر ساده نیست واحساس می کنید که این تصویر واقعی است و حجم دارد. امروزه این نمونه طراحی لوگو به دلیل  جاذبه ی بصری که ایجاد می کند، بسیار مورد توجه و استفاده قرار گرفته و طرفداران زیادی دارد.

طراحی لوگوهای سه بعدی چند سالی هست که روی کار آمده اند و دارای انواع مختلفی می باشند. لوگوهای سه بعدی ابتدا به صورت 2بعد طراحی شده و سپس بعد سوم را به آن اضافه می کنند. لوگو را هم می توان 2بعدی طراحی کرد و هم 3 بعدی. اما اصل لوگو باید 2 بعد  داشته باشد. این را میتوان به وسیله ی  فتوشاپ و یا نرم افزار ایلیستراتور انجام داد. بعضی از طراحان با تجربه و حرفه ای خودشان با تکنیک هایی  به لوگو ها بعد میدهند.

میتوان با ایجاد سایه نیز بعدی کوچک به لوگو داد. سایه ها باید به تناسب زاویه لوگو طراحی شوند که معمولا از یک دایره با گرادیانت مشکی و بی رنگ ساخته میشود. لوگو های 3 بعدی می توانند در زوایای گوناگون طراحی گردنند و برای مخاطب زیبایی بصری ایجاد کنند. یعنی در 3 محور بچرخنند محور های x y z . هر کدام از این چرخش ها حالت خاصی به لوگوی ما میدهد.

رنگِ بُعدِ سوم در طراحی لوگو معمولا تیره تر از رنگ های 2 بعدی سایر است. مثلا اگر رنگ های بعد اول و دوم آبی کمرنگ باشد بعد سوم باید آبی پررنگ باشد. اگر هم رنگ با دو بعد دیگر باشد اصلا 3 بعدی بودن آن قابل تشخیص نخواهد بود و جذابیتی نخواهد داشت. سبک دیگری نیز برای برپایی بعد سوم در طراحی لوگو هست که با ایجاد گرادیانت تیره و روشن حالت 3بعدی به لوگو میدهند.

 برای یادگیری بیشتر با مجموعه مائده دیزاین همراه شوید.


زمانی که از یک وسایل الکترونیکی استفاده می کنید ممکن از با مشکلات متعددی روبه رو شوید که در صورت آشنایی با این مشکلات و شناخت درست آن ها، به راحتی می توانید آن ها را برطرف کنید. از مشکلاتی که ممکن است بارها هنگام استفاده از موتور برق و موتور برق بنزینی با آن روبه رو شوید، مشکلات زیر می باشد که باید آن ها بشناسید و  بتوانید آن ها رفع کنید.

مشکل اول : دیزل ژنراتور استارت میخورد اما روشن نمیشود و‌آلارم ECU FAIL میدهد.

مشکل دوم : دیزل ژنراتور استارت نمی خورد و آلارم ECU FAIL میدهد.

1- ابتدا ولتاژ باتری را چک کنید. اگر مقدار آن کمتر از 22ولت بود و موتور استارت خورد اما روشن نشد (چون توان باتری جهت باز کردن سوزن های برقی موتور کافی نیست) و‌ باید باتری را شارژ کنید.

اگر ولتاژ باتری کمتر از 20ولت بود و موتور اصلا استارت نمی خورد و یا چند بار استارت درگیر میشود ولی توان شوک ‌به موتور را ندارد.

2- در صورتیکه موتور استارت میخورد اما روشن نمیشود ابتدا به آلارم بورد دیزل ژنراتور (( بورد دیسی جهت عیب یابی توصیه میشود)) دقت کنید. در بیشتر مواقع ECU دیزل ژنراتور سالن بوده ولی ((همانطور مه اول شرح دادیم ECU دیزل ژنراتور نقش کنترل و حفاظت پارامترهای موتور دیزل از قبیل دما،فشار و … را دارد)) پارامترهای موتور دیزل ژنراتور دچار مشکل شده و شاید سنسور سنجش پارامترها ایراد پیدا مرده باشد.

جهت دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان با کارشناسان آریان صنعت، تنها نمایندگی فروش موتور برق ارزان با برند هادس ، تماس بگیرید. یکی از مهم ترین برتری موتور برق بنزینی هادس در مقایسه با سایرین ، صدای کم آن می باشد.

برای مطالعه بیشتر بر روی لینک عیب یابی دیزل ژنراتور کلیک کنید.

منبع : آریان صنعت