سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

نظر

برند یا نام تجاری، عاملی است که باعث تمایز بین کسب و کارهای مختلف می شود. استفاده از یک برند مناسب در کنار خدمات رسانی صحیح به مشتریان باعث شهرت آن کسب و کار شده و بر میزان محبوبیت آن می افزاید.
در این مقاله سعی داریم شما کاربران عزیز را با نحوه برند سازی صحیح و اهمیت آن آشنا کنیم.
با ما همراه باشید.

ادامه مطلب


نظر

در این مقاله سعی داریم که درباره نور دوربین عکاسی  صحبت کنیم.
چگونه می توانیم عکس هایی با کیفیت تر و هنری تر که جزئیات تصاویر را کامل نشان دهد، بگیریم؟
آیا بهتر است که از فلش برای عکاسی استفاده کنیم؟ یا با خود پروژکتور حمل کنیم؟
با مقاله ای از آتلیه عکاسی فتو رستا همراه ما باشید.

ادامه مطلب


با توجه به خواصی که در زالو وجود دارد در گذشته نیز از زالوی طبی برای درمان امراض زیادی استفاده می شده است که همین موضوع، توجه مردم به زالو، تولید و پرورش زالو را با توجه به خواص درمانی آن را افزایش داده است.
همین توجه مردم به زالو رونقی نیز به بازار خرید و فروش زالو داده است با توجه به موارد فوق ما سعی داریم در مقاله ای از خواص زالو درمانی در طب مدرن بحث کنیم.

ادامه مطلب

 


نظر

سال جدید با خودش ایده های جالبی برای لباس ساقدوش ها آورده است.انتخاب لباس عروس همیشه یکی از پردردسر ترین کارها برای عروس خانم ها بوده است. حالا چهار،پنج ساقدوش سردرگم که نمی دانند باید چه لباسی بپوشند را هم به آن اضافه کنید. اما نگران نباشید  در این مقاله قصد دارم جدید ترین مد ها و نکات مربوط به لباس ساقدوش های 2017 را به شما معرفی کنم.

 

ادامه مطلب


همه ما می دانیم که سئو سایت نیازمند تخصص و مهارت ویژه ای می باشد. با جستجوی ساده در اینترنت به سایت های زیادی بر می خوریم که همگی مدعی اند در کار سئو بهترین می باشند اما، چقدر می شود به این سایت ها اعتماد کرد؟
چگونه باید به جستجوی حرفه ای ترین آنها بپردازیم؟
در سایت شرکت های حاصل جستجو به چه مواردی توجه کنیم؟
در این مقاله سعی داریم بدانیم که چگونه می توان با جستجو، یک سایت حرفه ای سئو را که در کار خود بهترین است، را یافت. هدف ما آشنا کردن شما با نحوه جستجو سایت هایی است که در کار سئو قوی ترین می باشند.

ادامه مطلب

 


در این مقاله قصد داریم، شما را با موثرترین عامل در موفقیت کسب و کارهای اینترنتی یا به طورکلی کسب و کار آشنا سازیم . شناخت پرسونای مخاطب یا به زبان ساده تر، شناخت درست مخاطب یا مشتری می تواند کمک بزرگی برای دستیابی شما به موفقیت در کسب و کارتان باشد.
حال ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که پرسونای مخاطب به چه معناست ؟
همان طور که در بالا نیز بدان اشاره کردم پرسونای مخاطب را می توان شناخت درست مشتری کسب و کار تعریف کرد. در ادامه به روشن شدن هر چه بهتر این مفهوم برای شما عزیزان پرداخته شده است.

واژه پرسونا به چه معناست ؟

پرسونا (persona) واژه‌ای یونانی و به معنی ماسک یا نقاب است. Persona، ریشه لغت انگلیسی personality به معنی شخصیت است. واژه پرسونا در روان‌شناسی، توسط روان‌شناس سوئیسی کارل گوستاو یونگ، این طور معنا شده است، نوعی ماسک دست‌ساز که فرد برای ایجاد نهایت تأثیرگذاری بر دیگران و همین‌طور برای پنهان کردن ماهیت حقیقی خود، از خود ابداع می‌کند.
در واقعیت، پرسونا یعنی آن چهره ی اجتماعی که فرد در دنیای واقع دارد و پرسونای مخاطب به معنای آشنایی با تمام علاقمندی ها، ترجیحات و طرز تفکر مخاطب فرضی می باشد. این واژه را می توان کاربرنما یعنی الگویی از کاربران واقعی نیز معنا کرد.

شناخت پرسونای مخاطب چه کمکی به شما خواهد کرد ؟

اگرسایت شما یک سایت تبلیغاتی است و شما باید با تولید محتوای مناسب به جذب مشتری بپردازید، شناخت پرسونای مخاطب می تواند شما را در تولید محتوا متناسب با لحن و قالب مشتری وب سایتتان یاری کند و دیگر این که متوجه خواهید شد که چه موضوعاتی را برای تولید محتوا انتخاب کنید.
اگر شما صاحب یک وب سایت فروشگاهی باشید می توانید با شناخت پرسونای مخاطبانتان، راجع به خدمات، محصولات، ارتباطات متقابل، ویژگی‌ها و جنبه‌های بصری سایتتان، بهترین تصمیم گیری را انجام دهید.
یکی از راه های مؤثر برای شناسایی پرسونای مخاطب، آشنایی با تیپ های مختلف روان شناسی می باشد چرا که می توانید تفاوت های انسان ها و نحوه نگرش و ارزش های آن ها را بشناسید و بر اساس آن اقدام به عمل کنید.
این نکته قابل توجه است که آگاهی از تیپ‌های نه‌گانه پروفسور یونگ و آزمون شخصیت شناسی MBTI، تفسیر دقیق‌تری از شخصیت افراد به شما می‌دهد.

ادامه مطلب


طراحی دکوراسیون اتاق خواب و زیبایی و دکور آن ببسیار مهم می باشد. زیرا اتاق خواب کانونی برای استراحت و آرامش است. منظم و مرتب بودن آن به هر کس احساس خوبی را القا می کند. چه اتاق های کوچک و چه اتاق هایی با فضای زیاد اگر به خوبی طراحی شوند می تواد شکل بسیار مناسبی را ایجاد نماید. بنابراین باید به دنبال راه کار هایی برای چینش اتاق خوابمان با بهره بردن از حد اکثر فضا هستیم.

 

تخت خواب مناسب در طراحی دکوراسیون اتاق خواب

محل قرارگیری تخت خواب در اتاق خواب یکی از مهمترین مسائلی می باشد که باید در دکوراسیون داخلی اتاق به آن توجه نمود. استفاده از تخت خواب مناسب با رنگ هماهنگ دکور اتاق خوابتان حس خوبی را برایتان ایجاد خواهد نمود. می توانید از رو تختی همرنگ دکور اتاق خواب استفاده نمایید. استفاده از پاتختی کمد شکل نیز مناسب می باشد به طوری که هم می توانید از سطح ان استفاده کنید و هم می تواند محل قرار گیری لباس هایتان باشد.

برای طراحی اتاق های کوچک بهتر است از طرح های تخت خواب های کم جا استفاده نمایید. به این صورت که میان کمد و طبقه هایی قرار می گیرند و فضای کمی را اشغال می کنند.

برای اتاق های با فضای زیاد قرار دادن یک کتابخانه و قرار دادن کتاب، وسایل تزیینی و … نمای زیبایی به اتاق می دهد. اما اگر فضای کمی داشت باشید می توانید طاقچه ای در پشت پنجره خود ایجاد نمایید. می توان یک طاقچه کنار تخت خواب ایجاد نمود و از آن به عنوان پاتختی نیز استفاده کرد.

 

طراحی دکوراسیون اتاق خواب

استفاده بهینه از فضا

رویکرد دکوراسیون داخلی به گونه ای است که باید از تمامی قسمت ها ی فضای موجود استفاده بهینه نمود. تمام فضا های یک محیط دارای ارزش می باشند. در طراحی دکوراسیون اتاق خواب نیز سعی بر این مس باشد تا از تمام فضا استفاده درست انجام گیرد. در برخی تخت خواب ها سر تختی و پا تختی به صورت یکپارچه به دیوار اتاقتان نصب شده اند این کار هم به بزرگ تر نشان دادن فضا کمک می کند و هم اتاق خواب های کوچک را بزرگ تر و فضا را باز تر نشان می دهد.

ادامه مطلب


عناصر گل آرایی در مراسم عروسی و میهمانی ها

گل آرایی تشریفات عروسی و محل برگزاری یکی از جذاب ترین بخش ها می باشد. وقتی تزئینات عروسی با یک گل آرایی شکیل و زیبا همراه باشد? اولین عنصر تاثیرگذار بر زیبای مراسم عروسی شما خواهد بود. گل آرایی دربرگزاری مراسم عروسی در بخش های مختلف انجام می گیرد.

1- گل آرایی مسیر ورود عروس و داماد و میهمانان

حرفه ای بودن این قسمت باعث جلب توجه اولیه می شود که این خود دیدگاه مثبت نسبت به دیزاین مراسم ایجاد میکند.

2- گل آرایی میزهای میهمانان

ماتلاش میکنیم میهمانان با یک سلیقه جدید و ست روبرو شوند تا تزیینات ونوع چیدمان گل وشمعدان بطوربرجسته درذهنشان بماند.

3- جایگاه عروس داماد

طبیعیست که همه ی عکس ها و فیلم های به یادماندنی با میهمانان و دوستان نزدیک پیش زمینه اش جایگاه است پس قطعا ما سعی میکنیم با کمک و اعمال سلیقه شما شیک ترین کار را ارائه دهیم.

4- میزهای تزیینی و یادبود

که در اصل نمونه و نماد هر تشریفات میتواند باشد پس هرچه زیباتربودن آن احساس خوب و مثبت را به تشریفات خوشبختی ایجاد خواهد کرد.

5- میزشام

تزیینات و چیدمان درست میزشام احترام به میهمانان عزیز میباشد تشریفات خوشبختی سعی می کند همواره به مرتب و تمیز بودن محل شام اهمیت فوق العاده ای دهد.

نکاتی که رعایت نمی کنید:

ادامه مطلب


کابینت ها عناصری هستند که به دکوراسیون آشپزخانه ها چهره ای متفاوت می بخشد. کابینت ها انواع و جنس های مختلفی دارند که همین مساله باعث می شود هر کسی با هر سلیقه ای بتواند آن فضایی که مد نظرش است را پدید بیاورد، اما شاید شما هم مثل من اطلاعات کافی در زمینه جنس های مختلف کابینت ها نداشته باشید، این مطلب قصد دارد تا شما را با انواع و اقسام جنس کابینت آشنا کند، پس تا انتهای این مطلب جذاب و کاربردی با ما همراه باشید.

جنس هایی که در این مطلب به شما معرفی می شوند می توانند در قسمت های مختلف کابینت مثل بدنه و یا درب ها استفاده شده باشند. حتی این مواد و مصالح می توانند به صورت ترکیبی نیز مورد استفاده قرار بگیرند همه این تصمیم ها به خود شما بستگی دارد.

منبع