سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

-محاسبه نیروی مورد نیاز.
ابتدا سعی کنید فهرست دقیقی از نیاز خود را تهیه کنید،که بدانید موتور برق برای تهیه چه مقدار برق توان دارد،روی دستگاهی که میخواهید روشن کنید نوشته آمپر،ولتاژ،وات (همان کیلووات)و‌نشانگر مصرف دستگاه است،
فرمول محاصبه نیاز دستگاه آمپر*ولت=وات
توجه
اگر دستگاه شما الکترو‌موتور دارد برای مثال پمپ،کفکش،فرز،دریل،چکش تخریب،کولر گازی و آبی،بالابر و ... نیاز قدرت مورد نظرتان دوبرابر است و‌له مدت 2الی 4 ثانیه به توان 2 برابر به دلیل وجود آمپر اولیه نیاز دارد.
«««««مهم»»»»»
موتور برق بنزینی 3 کیلووات موتور 7اسب 212 سی سی دارد
موتوربرق بنزینی7.5 کیلووات موتور 420 سی سی دارد 
موتور برق بنزینی8 کیلووات موتپر 450 سی سی 
اینکه روی موتور برق نوشته شده XXX8500 نشانگر این نیست که 8.5 کیلووات برق میدهد
13-مقایسه موتور برق بنزینی و‌دیزلی
Diesel generatorدیزل ژنراتور 
صدای زیاد
مصرف کمتر و‌سوخت ارزانتر
استحلاک کمتر
مدت زمان کار بیشتر
وزن زیاد
روشن شدن سخت تر در هوای سرد
موتور مستحکم تر
قیمت بیشتر
هزینه تعمیر بالا
حجم بیشتر
Gasoline generatorموتور برق بنزینی
صدای کم
سوخت گران و مصرف بیشتر
ساعت کار کمتر
وزن سبک و جابه جایی آسان
حجم کمتر
روشن شدن خیلی راحت در هوای سرد
هزینه تعمیر ارزانتر
14(چند نکته راجع به نگهداری موتور برق)
تا اینجا راجع به خرید صحبت شد اما بخش مهم دیگر نگهداری است
توصیه های این بخش آرامش خاطر به شما برای زمانی که نیاز به برق دارید میدهد پس با دقت بخوانید.
اولین نکته، سوخت موتور
باید حتما سوخت تازه باشه، اکر سوخت مانده باشه باعث‌میشه موتور خیلی سخت روشن بشه یا درست کار نکنه و به اصطلاح ریپ‌بزنه و حتی اصلا کار نکنه (اگر دیدید مجبورید که سوخت مدت زیادی داخل باک بمونه از تثبیت کننده استفاده کنید که سوخت را تا 6ماه قابل استفاده نگه میداره)و‌باعث میشه نیازی به خشک‌کردن باک بعد از اتمام سوخت نداشته باشید.
نکته بعد اینه که موتور برق HADS یا برندهای اورجینال دیگر خاموش کن کمبود روغن داره و‌اگه روغن کم باشه برای جلوگیری از شاتون زدن دستگاه خاموش‌میشه یا اصلا روشن نمیشه پس (همیشه و‌هرروز روغن را چک‌کنید)که نه مشکلی برای تولید برق خالص پیش بیاد و نه برای موتور، وقتی روغن میریزید داخل دستگاه حتما به نشانگر گژ توجه کنید( برای اولین بار که موتور برق را روشن میکنید کمی روغن دارد ((اما باید روغن بریزید و‌چک‌کنید چون خرابی به بار میاورد ))
مهم،همچنین برای اولین بار که دستگاه را روشن میکنید پس از 3 ساعت کاری روغن را حتما عوض‌کنید.
در مرحله بعد پس از 80 ساعت کار روغن را تعویض کنید.
( محصولات ما CD آموزشی داره حتما پس از خرید آن را با دقت تماشا کنید)
که گفتیم به چه نوع روغنی نیاز داره.
نکته مهم بعد 
اینکه اکر قراره مثلا بیشتر از 10 روز دیگر از دستگاه استفاده نکنید، شیر بنزین را ببنید و‌دستگاه را روشن کنید تا موتور خشک شه و‌عمر دستگاه پایین نیاد.
موتور برق HADS هادس نیاز به تمرین داره ماهی یکبار روشن کنید و‌20 دقیقه بذارید تا کار کنه، چون
هم رطوبت موتور از بین میره
هم موتور روان میشه 
هم باتری شارژ میشه
اکر مصرف نکردن شما از موتپر برق به 2ماه رسید از دستگاه بار بگیرید
اخرین نکته
هر هفته فیلتر را چک کنید اگر نیاز به تعویض داشت انجام دهید و اکر کثیف بود آن را با آب و صابون بشویید و بزارید خشک بشه و روغن بزنید و‌ببندید،موتور برق هادس داخل یثباک صافی داره آن را چک کنید هر بار که سوخت گیری انجام میشه تمیز کنید و داخلش رو‌خالی کنید
شمع را چک کنید معمولا نصبت به ساعت کار باید آنرا عوض‌کرد.
موتور برق را در حالت خاموش در فضای بسته نگه دارید.
موتور برق را در فضای کاملا بسته به هیچ عنوان روشن نکنید.

 

منبع:آریان صنعت


نمایندگی  میرکریمی در کرج از سال 1337 فعالیت خود را با دوچرخه های هرکوس آغاز کرده است. هم اکنون به عنوان نمایندگی سایپا در کرج  با سابقه ای طولانی، نزدیک به 60 سال ، به فروش کلیه محصولات سایپا و پارس خودر در منطقه البرز می پردازد.

خدمات نمایندگی سایپا در البرز میرکریمی  شامل : 1- خدمات فروش و پس از فروش محصولات سایپا 2- لیزینگ انواع محصولات 3- خدمات صافکاری و رنگ 4- تامین قطعات لوکس و یدکی میباشد.

شرایط فروش در نمایندگی میرکریمی به این صورت است که مشتریان می تواند با روش های مختلف نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنند. تحویل خودرو در این نمایندگی بستگی به نوع خرید از دو ساعت تا چند روز متفاوت می باشد .

انواع روش های فروش در نمایندگی سایپا در کرج شامل :  

1-      فروش نقدی و تحویل فوری

2-      فروش اعتباری (پیش پرداخت مرحله ای و اقساطی)

3-      فروش لیزینگی

4-      فروش های ویژه و مناسبتی در ایام مختلف سال

شرایط خرید لیزینگی در این نمایندگی به این صورت است که در خرید شما 10 تا 12 میلیون تسهیلات در نظر گرفته می شود و مابقی به صورت اقساط ماهیانه پرداخت می گردد.


نظر

اگر در حوزه ی ساخت و ساز فعالیت می کنید حتما یا در مورد ساندویچ پانل ها شنیده اید یا حتی خودتان در ساختمان سازی از آن ها استفاده می کنید. در این مقاله ، به معرفی کوتاهی در مورد انواع ساندویچ پانل های دیواری خواهیم پرداخت.

مزیت های ساندویچ پانل دیواری :

ساندویچ پانل های دیواری ماموت دارای یک سری مزایا می باشد که آن ها نسبت به سایر مصالح ساختمانی منحصربه فرد می کند، این ساندویچ پانل ها دولایه بوده و از جنس آلوزینک یا گالوانیزه و عایق فوم ما بین آنها از جنس پلی یورتان می باشد. عایق آلوزینک در مقایسه با گالوانیزه مزایای بیشتری دارد و عایق فوم پلی یورتان ، نسوز یا بسیار کم سوز می باشد. طول عمر بالای آنها جنس ورق پانل دیواری ماموت که می تواند از گالوانیزه یا آلوزینک باشد سبب محبوبیت آن در بین سایر مصالح ساختمانی گردیده است. ساندویچ پانل های دیواری از مصالح مورد استفاده در سازه ها هستند که فوم تزریق شده بین آنها پلی یورتان است که نسوز و کم سوز است با ضریب حرارتی بالا می باشد. از آن ها جهت پوشاندن دیواره ها یا دیوارها در ساختمان سازی یا اسکلت های فلزی یا سوله ها و انبار ها و دیوارهای کارگاه ها و غیره استفاده می شود.

ادامه مطلب...