سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

نظر

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

چهارمین کنفرانس برنامه ریزی و مدیریت محیط زیست که بعنوان تنها همایش تخصصی برنامه ریزی و مدیریت محیط زیست توسط دانشکده محیط زیست در تاریخ 2 خرداد تا 3 خرداد 1396 توسط دانشکده محیط‌زیست دانشگاه تهران برگزار می‌شود.این کنفرانس بین‌المللی بستری مناسب برای افزایش تعامل و همفکری اساتید، محققان، صاحب نظران، مدیران، تصمیم گیران، تصمیم سازان، کارشناسان و کلیه افراد درگیر و مسئول در حوزه محیط زیست در راستای رسیدن به محیط زیست عاری از مشکلات و نهایتا، توسعه پایدار درخور فراهم می کند.

حوزه‌های تحت پوشش: علوم محیط‌ زیست ، بهداشت محیط
برگزارکننده: دانشکده محیط‌ زیست دانشگاه تهران
شهر برگزاری: تهران

اهداف کنفرانس:
-افزایش آگاهی عموم مردم در زمینه? محیط‌ زیست و منابع طبیعی
-ارتقای توسعه و ترویج دانش علوم محیط‌ زیست و منابع طبیعی
-ایجاد بستر مناسب برای هم اندیشی و تبادل اطلاعات بین دانشجویان، اساتید و صنعتگران کشور
-ارتقای سطح علمی اندیشمندان، پژوهشگران و دانشجویان از طریق تبادل‌نظر
-دستیابی به سیاست‌ها و راهبردهای کلان حفظ محیط‌زیست و منابع طبیعی کشور

 

ادامه مطلب


نظر

دکوراسیون مغازه فست فود : امروزه موضوع دکوراسیون داخلی با همه ی گستردگی و پیچیدگی های خود بسیار زیاد مورد توجه مشاغل مختلف و از آن مهمتر مشتریان آنها قرار گرفته است. همه انسان ها دوست دارند در محیط زندگی، کار و تفریح خود از زیبایی و آرامش و هارمونی و تناسب در فضا لذت ببرند. مبحث دکوراسیون داخلی در رستوران ها و فست فودها نیز یکی از حساس ترین مباحث دکوراسیون مغازه است زیرا که به طور کلی خوردن غذا و لذتی که از خوردن آن در انسان پدید می آید قبل از آنکه به معنای تغذیه صِرف غذا باشد، بیشتر برای آن ها جنبه ی تفریحی سرگرمی و جذابیت آن  را دارد.

دکوراسیون مغازه فست فود و یا دکوراسیون داخلی کافه یا رستوران بیش از طراحی، در موضوع انتخاب رنگ و نورپردازی مناسب دارای اهمیت بسیار می باشد. انتخاب رنگ مناسب در نورپردازی ها و مبلمان و تزئینات دکور، ارتباط  مستقیمی با حس طعم غذا و کم و زیاد شدن میل به غذا خوردن در مشتریان آن ها دارد. به عنوان مثال انتخاب نمودن رنگ سبز برای نورپردازی فست فود در قسمت روی میز غذای مشتری، باعث میشود که رنگ غذا تغییر نموده و منجر به دلزدگی و بی میلی به خوردن آن شود.

 

ادامه مطلب


نظر

لینک بیلدینگ طبیعی چیست؟ ممکن است سوال بسیاری از مدیران و وبمستران باشد. لینک بیلدینگ ایجاد لینک سازی در وب سایت های دیگر است. این کار به جهت بهبود سئو انجام می شود. ممکن است شما قصد افزایش رتبه یک کلمه کلیدی در یک جستجوگر را داشته باشید. پس از بهینه سازی سایت و تولید محتوای دقیق و با کیفیت، باید به سراغ لینک بیلدینگ بروید. پس دلیل استفاده از لینک بیلدینگ را بهمراه مفهوم آن متوجه شدیم. متاسفانه در گذشته خرید بک لینک ها بسیار مُد بود و همچنین جستجوگرهایی مثل گوگل قوانین خاصی برای این موضوع در نظر نگرفته بودند و سوء استفاده های بسیار زیادی در این قضیه صورت گرفت و بسیاری فقط با خرید بک لینک به نتایج مفیدی در سئو دست پیدا کردند. چندی از این قضیه نگذشت که گوگل قوانین سخت گیری برای این نوع لینک سازی در نظر گرفت و کسانی که این نوع لینک سازی را ادامه دادند در گوگل پنالتی شدند و تمام زحماتشان به هدر رفت.

دلیل استفاده از لینک بیلدینگ طبیعی

از نظر ما گوگل متوجه این موضوع می شود و بهتر است از روش های طبیعی لینک سازی های خود را انجام دهید. لینک سازی طبیعی در بهینه سازی سایت کمک بسزایی می کند و می تواند رشد فراوانی در بالا آمدن یک کلمه کلیدی در جستجوگرها داشته باشد. از این پس دقت داشته باشید که محتوای شما توسط خزنده های گوگل بررسی می شود و نیاز است حتما محتوای شما مفید و تولیدی باشد و دارای کلمات کلیدی و لینک سازی های داخلی باشد. در این صورت شما روش های طبیعی را دنبال می کنید و سایت شما توسط گوگل پنالتی نمی شود.

 

ادامه مطلب


نظر

مراسم عروسی در باغ: بعضی از عروس و دامادها علاقه زیادی دارند که مراسم عروسی خود را در باغ ها ی تشریفات مجالس برگزار کنند. اما برخی تالار عروسی را می پسندند. علت علاقه آن ها به برگزاری مراسم در باغ شاید به امکانات متعددی که باغ عروسی در اختیار عروس و داماد ها قرار می دهد، برگردد.

در اینجا به برخی از امکانات مراسم عروسی در باغ اشاره خواهیم نمود.

یزرگی و وسعت باغ

باغ عروسی به نسبت تالار وسعت بیشتری دارند. به همین دلیل میهمانان در باغ راحت تر رفت و آمد می کنند. وسعت بیشتر باغ های عروسی باعث راحت تر شدن رقص و پایکوبی می شود. جایگاه عروس و داماد بین مهمانان بوده و به تمامی جشن دید دارند. در باغ، مهمان ها می توانند در هر قسمتی که راحت تر باشند، بنشینند. بنابراین به صورت فشرده و در کنار هم نخواهند بود. به این ترتیب جشن خلوت تر به نظر می رسد و به خوبی از میهمانان پذیرایی می شود.

تزئینات کمتر مراسم عروسی در باغ

در باغ هم وسایل تزئینی متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد که فضا را زیباتر می کند. در حالی که حساسیتی که در تالار عروسی وجود دارند،در باغ وجود ندارند. البته در باغ های تشریفات عروسی چراغانی کردن، نصب ریسه، گل آرایی و نورپردازی همانند تالار عروسی صورت می پذیرد.


نظر

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام چه چیزا شنیدم

Download New Music By Mehdi Yarrahi Called Che Chiza Shenidam

دانلود آهنگ مهدی یراحی به نام چه چیزا شنیدم با بالاترین کیفیت 320 و 128

به همراه جدید چه چیزا شنیدم مهدی یراحی

آهنگ : مهدی یراحی , تنظیم و میکس و مستر : هومن نامداری

دانلود فول آلبوم مهدی یراحی با بالاترین کیفیت 320 و 128 در

برای دانلود آهنگ مهدی یراحی به نام چه چیزا شنیدم به ادامه مطلب مراجعه کنید…

مهدی یراحی - چه جیزا شنیدم

(متولد 23 آبان 1360 در اهواز) خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده پیانو، کیبورد و گیتار ایرانی است. قطعه نفس با صدای مهدی یراحی که برای فیلم سینمایی نفس ساخته نرگس آبیار خوانده شد در کمتر از دو روز بعد از پخش 3 میلیون بار دانلود و شنیده شد. موزیک جدید او به نام چه چیزا شنیدم یک موزیک عاشقانه غمگین می باشد!

 

دانلود آهنگ مهدی یراحی به نام چه چیزا شنیدم

 

متن آهنگ جدید چه چیزا شنیدم مهدی یراحی

چه چیزا شنیدم از این آدما از اینا که میگن به تو راه نیست
به من گفته بودن تو چاهی ولی آخه جای دریا تو چاه نیست
چه چیزا شنیدم از این آدما از اینا که از کینه ی من پرن
از اینا که هرجا دورغی بگن کنارش به اسمت قسم میخورن
چه چیزا شنیدم از آدما از اینا که اسم تو رو میبرن
از اینا که با بردن آبروت واسه اسمشون آبرو میخرن
واسه اسمشون آبرو میخرن
??????
گمون میکنم راهمون راست نیست گمون میکنم حقمون باطل
بگو ما قراره چقدر کج بریم که برگردی بالا سر قافله
تو بالاترین ناجی عالمی واسه مردمی که فقط باختن
تو تعبیرت این نیست اینی که هست نگاه کن چه چیزا ازت ساختن
چه چیزا شنیدم از آدما از اینا که اسم تو رو میبرن
از اینا که با بردن آبروت واسه اسمشون آبرو میخرن
واسه اسمشون آبرو میخرن


نظر

ساندویچ پانل دیواری دو رو نایلون

ساندویچ پانل دیواری دورو نایلون جهت استفاده در کف سردخانه ها تولید میشود بنحوی که بجای پوشش دورو ورق فلزی از نایلون استفاده شده و پس از نصب در کف سردخانه با بتون روی آن پوشش میشود . این عمل باعث در ساندویچ پانل دیواری دو رو نایلون ، باعث کاهش انتقال دما از کف سالن سردخانه شده و مزیت آن نسبت به سایر ساندویچ پانلها قیمت بسیار مناسب و وزن سبک آن میباشد(لیست قیمت ساندویچ پانل). ساندویچ پانل دورو نایلون علاوه بر کف سردخانه ها میتوان در سقفهای کاذب و دیوار ساختمان ها جهت ایجاد یک عایق صوتی و حرارتی مناسب استفاده کرد.

ساندویچ پانل دیواری دو رو نایلون

ساندویچ پانل دیواری دو رو نایلون

مدل ها : دو رو نایلون صاف

ضخامت : 4 ، 5 ، 6 ، 8 ، 10 ، 12?5 و 15 سانتیمتر

عرض : ثابت 16/1 متر (2 سانتیمتر اورلپ) مفید 14/1 متر

طول : 1 الی 12 متر بدلخواه مشتری

 

ادامه مطلب


ساندویچ پانل دیواری اتاق های تمیز

ساندویچ پانل دیواری اتاق های تمیز از جنس ورق مصرفی از نوع آلوزینگ بضخامت 7/0 میلیمتر پیش رنگ شده وارداتی محصول کشور کره جنوبی که با ضخامت های 4 الی 15 سانت بعرض 116 سانت و طول 1 الی 13 متر تولید میشود. سطح ورق به دلیل صاف و بدون شیار بودن امکان تجمع میکروب و باکتری ها ، گرد و غبار بر روی آن را به حداقل میرساند و مناسب جهت استفاده در اماکن بیمارستان ها ، کارخانجات تولید دارو ، واکسن ، تجهیزات پزشکی و مواد غذایی میباشد.

1) ساندویچ پانل ماموت به دلیل استفاده از عایق پلی اورتان بسیار سبک و در مقایسه با دیوار آجری 40 برابر سبک و در عین حال به دلیل ساختار مولکولی پلی اورتان در برابر بارهای فشاری و ضربه ای بسیار مقاوم میباشد.
2) ساندویچ پانل ماموت به دلیل استفاده از ورق آلوزینگ پیش رنگ شده با 25 میکرون رنگ پلی استر کوره ای از رو و 7 میکرون از داخل در برابر شرایط محیطی مانند رطوبت ، خوردگی و … بسیار مقاوم است.
3) غیر قابل اشتغال بودن نیز دغدغه اغلب خریداران محترم ساندویچ پانل ماموت میباشد .که شرکت اقدام به تولید ساندویچ پانل با فوم غیر قابل اشتغال PIR نموده است .

4) یکی دیگر از مسایل مهم و مور نیاز در برخی پروژه ها مانند لوله گزاری جهت سیم برق ، پروفیل جهت استحکام و مقاومت ساندویچ پانل است که شرکت ماموت با داشتن امکانات و دستگاههای روز اروپا قابلیت تولید این محصول را دارد.
5) از دیگر مزیت های ساندویچ پانل دیواری ماموت سرعت عمل مناسب بسیار بالا جهت نصب میباشد طوری که یک اکیپ 4 نفره توانایی نصب 300 الی 400 متر مربع در یک روز را دارند.

 

ادامه مطلب


دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام حسم به تو

Download New Music By Ramin Bibak Called Hesam Be To

دانلود آهنگ رامین بی باک به نام حسم به تو با بالاترین کیفیت 320 و 128

به همراه متن آهنگ جدید حسم به تو رامین بی باک

ترانه : شهرام جلیلی ، آهنگ و تنظیم: رامین بی باک

دانلود فول آلبوم رامین بی باک با بالاترین کیفیت 320 و 128 در

برای دانلود آهنگ رامین بی باک به نام حسم به تو به ادامه مطلب مراجعه کنید…

رامین بی باک - حسم به تو

از خوانندگان جوان سبک پاپ ایرانی است. موزیک جدید او به نام حسم به تو یک موزیک عاشقانه غمگین می باشد!

 

دانلود آهنگ رامین بی باک به نام حسم به تو

 

متن آهنگ جدید حسم به تو رامین بی باک

حسم به تو بیشتر از یه علاقست
فهمیدن عشق از چشمای من سادست
دوست داشتنت حتی واسم بی ارادست
تو همه ی آرزومی
جای خالیت عذابه حتی واسم
بدون تو میمیمره همه احساسم
تو باعث شدی که خودمو بشناسم
تو هیشه روبرومی
عاشقت شدم از همون لحظه که تورو دیدم
من با تو عاشقی رو فهمیدم از جالی خالی تو ترسیدم
دوست دارم همه دنیامی
میگیرم از نگاهت آرامیش
آره تویی اونی که میخوامش
اونی که پر میشم من از یادش
دوست دارم
??????
فکرشم نکن که بی تو بمونم
بدون تو تنهایی نمیتونم
عشقو از چشمای جذابت میخونم
تنها چیزی که دارمه
باید بیشتر از اینم عاشق توشم
فاصله ها رو با فکرت من میکشم
وقتی نیستی با خیال تو دلخوشم
آرامشت کنارمه
عاشقت شدم از همون لحظه که تورو دیدم
من با تو عاشقی رو فهمیدم از جالی خالی تو ترسیدم
دوست دارم همه دنیامی
میگیرم از نگاهت آرامیش
آره تویی اونی که میخوامش
اونی که پر میشم من از یادش
دوست دارم


به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

با توجه به رشد جمعیت و افزایش شهر نشینی، وقوع حوادث طبیعی مثل زلزله می تواند خسارات و تلفات سنگینی را ایجاد و توسعه شهرها و کشور را دچار وقفه نماید. ضرورت کاهش آسیب پذیری شهر در برابر زلزله، به عنوان یکی از اهداف اصلی برنامه ریزی کالبدی، برنامه ریزی شهری و طراحی شهری محسوب می گردد. بافتهای فرسوده و مسأله دار شهری و سکونتگاه های حاشیه ای و غیر رسمی در کشورهای درحال توسعه(همانند ایران) بیشتر از سایر بافتهای شهری در معرض خطر زلزله قرار دارند. این بافتها بنا به دلایلی چون عدم رعایت معیارهای فنی و مهندسی در ساخت بنا، قرارگیری در شیبها و اراضی نامناسب، شبکه ارتباطی ناکارآمد، کمبود(عدم) فضای باز، عدم وجود تأسیسات و تجهیزات شهری و… بیشتر در عرض خطر هستند. اسکان غیررسمی از جمله مسائلی است که طی دوران تاریخ در اطراف کلانشهرها حادث شده و مسائل مختلف اجتماعی، فرهنگی، کالبدی و اقتصادی به همراه داشته است. با توجه به اینکه کلانشهر تهران، به عنوان پایتخت کشور ایران، از قابلیت ها و جاذبه های ویژه ای برخوردار است، بررسی موضوع اسکان غیررسمی در آن مطلوبیت های ویژه علمی و کاربردی دارد. بررسی آثار و ابعاد، کالبدی و اجتماعی در این نوع سکونتگاه ها، قابلیت شناخت زمینه های بروز بحران های شهری را فراهم می سازد. بحران هایی که محصولی چون، بی ارزش تر شدن ارزش زمین ها، توسعه بی رویه شهرها، جذب کاربری های دفع شده از سطح منطقه و تشدید مسائل اجتماعی دارد. بر همین اساس هدف اصلی پژوهش حاضر رهیافتها مدیریت شهری در ارتقاء ایمنی سکونتگاههای غیررسمی و بافتهای فرسوده شهری در راستای مدیریت بحران در منطقه 19 تهران با روش توصیفی-تحلیلی می باشد، برای رسیدن به این هدف بافتهای فرسوده و اسکان غیررسمی این منطقه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. نتایج پژوهش نشان می دهد به منظور بهبود وضعیت موجود کاربری های مسکونی محلات اسکان غیررسمی در منطقه19 در ارتباط با کاهش آسیب های ناشی از زلزله و دیگر بحرانها و عوامل طبیعی، اجرای طرح های نوسازی، بهسازی و توانمندسازی در بافت های فرسوده، نظارت ارگان های فعال در امر ساخت و سازهای شهری و ارتقاء آگاهی ساکنین در به کارگیری مصالح بادوام، مهمترین راهکارها بوده، که از اولویت های اجرایی برتر می باشند.


دکوراسیون داخلی غرفه های نمایشگاهی: به طور کلی امروزه حضور در نمایشگاه‌های مختلف یکی از روش‌های توسعه تجارت بوده و به این جهت بسیاری معتقد هستنداستفاده از ابزارهایی مانند غرفه‌سازی می‌تواند نقش زیادی در اعتمادسازی و توسعه تجارت آن ها داشته باشد. غرفه نمایشگاهی نقش مهمی را در جذب مخاطبان به دلیل نمایش کالاهای آن ها در حضور مخاطبان و بازدیدکنندگان تجاری خواهد داشت. هر چه طراحی غرفه تناسب بیشتری هدف عرضه‌کننده داشته باشد نوع فعالیت شرکت بهتر به نمایش در خواهد آمد و برای مخاطبان نیز جذاب می‌باشد. طراح غرفه برای طراحی دکوراسیون داخلی غرفه های نمایشگاهی باید با متریال ساخت غرفه آشنا باشد؛ همچنین ذهن خلاق، محور طراحی غرفه نمایشگاهی است به این دلیل که این ایده باید مخاطب را در غرفه نگه داشته و پاسخگوی نیاز مخاطبان باشد.

یکی دیگر از مسائلی که در طراحی دکوراسیون داخلی غرفه نمایشگاهی به آن توجه نمود، عوامل نور، رنگ، صدا، فرم  و بو می‌باشد. به طور مثال فرم یک غرفه باید با کالای ارائه شده مرتبط باشد و یا رنگ‌های مورد استفاده در دکوراسیون داخلی غرفه های نمایشگاهی با هم هماهنگ باشند. تمامی این عوامل نقش بسیار مهمی در جذب مخاطب دارند. در ساخت غرفه لوکیشن و ابعاد آن باید متناسب با محصولات و نیز دکوراسیون و بازدیدکنندگان احتمالی از آن غرفه باشد. همچنین استفاده از مبلمان و میز و صندلی مناسب می‌تواند تأثیر بسزایی بر روی برخورد غرفه‌داران با بازدیدکنندگان داشته باشد. بنابراین برای داشتن یک حضور موفق در نمایشگاه می‌توان با کمک طراحان ماهر، غرفه خود را به یک مکان جذاب و خاص برای جذب بازدیدکنندگان تبدیل کنیم.

 

ادامه مطلب